quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Op een dokter een beuk geven weinig ik, meen ik!quote:Op zaterdag 29 november 2008 03:44 schreef zarGon het volgende:
Wat is er met Noorsbloed gebeurd dan?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 03:47 schreef flesjebier het volgende:
Leuke knuffels zG
Moest ik van remlof zeggen
Wie is 'ik'?quote:Op zaterdag 29 november 2008 03:47 schreef flesjebier het volgende:
Leuke knuffels zG
Moest ik van remlof zeggen
Let's get spoogey!quote:Spooge/spoogey - Meaning highly variable, depending on context. When
used by plushophiles, the word 'spooge' typically refers to the
depositing of sexual fluids (semen, vaginal secretion) on a plushie.
To 'get spoogey' with a plushie is to have sex with it.
En bedankt, wtf, zijn er echt mensen die een knuffel fetish hebbem? How sick can u getquote:Op zaterdag 29 november 2008 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
remlof!.
Geile beer, deze draag ik op aan jou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plushophiles.quote:Op zaterdag 29 november 2008 03:57 schreef remlof het volgende:
[..]
En bedankt, wtf, zijn er echt mensen die een knuffel fetish hebbem? How sick can u get
En bedankt bierdinges
Welke meetquote:Op zaterdag 29 november 2008 03:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar ben jij nu eigenlijk? Niet op de meet? Wel op de meet? Wie is 'flesjebier'?
Die knuffelsquote:
De KLB SC-meet?quote:Op zaterdag 29 november 2008 04:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke meet
De meet was vorige week, waar was jij?
Ik wou zG bijna bannen daarvoor, maar ik ga hem wel noten insteadquote:
Wie heeft je nu weer geslgen?quote:Plus mijn oogkas doet zeer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |