quote:
Die mag van mij volgende week nog een keer janken.quote:
Alles voor de stemmen he.quote:
Daar kijk je ook bijna niet omheen he.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:08 schreef Adelante het volgende:
Ik denk dat Floor eerder sneuvelt, Rebecca is nog wat beter voor de kijkcijfers.
Ik denk dat Rebecca zélf nog best vaak bij Gerard in de show wil blijven hoor!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:08 schreef Gia het volgende:
Had ze alledrie goed geraden.
Dan weet ik het morgen nog niet wie eruit moet. Ik hoop Deon.
Aan de andere kant, als Rebecca eruit gaat, hoeft ze tenminste niet meer bij Gerard in de show. Want wie wil dat nou?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:27 schreef maok het volgende:
Ik vind trouwens dat Nance een beetje op die muppet Janice lijkt:
[ afbeelding ]
Nou het lijkt me gezien de laatste weken compleet stug dat Brandi er uit gestemd wordt....quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:25 schreef bluejean het volgende:
Ik hoop dat het gouden trio uiteindelijk Rebecca, Deon en Sydney wordt.
jij bent geen fan van muziek?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:25 schreef bluejean het volgende:
Juist wel. Omdat ze allemaal zo baggerslecht zijn zet ik liever in op het meest kansloze koppel.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
jij bent geen fan van muziek?
Ik hoop Brandi, Steffie en Norman
Maar het liefst had ik de 3 die nu de SO moeten doen eruit en de rest als groepje gezien, want Sydney vind ik een schatje.
Wordt het een trio?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:25 schreef bluejean het volgende:
Zei HJ gister niet iets van: 'En we moeten nog tot 19 december?'quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:45 schreef maok het volgende:
Wat ik me trouwens af vraag, hoeveel weken is het nog? Moeten er dan misschien meerdere mensen per week afvallen of gaat straks in de laatse uitzening gewoon de rest er uit?
Dat lijkt mij ook de beste oplossing.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:49 schreef Dakota het volgende:
wat mij betreft gaan ze er allemaal uit \O/
Gegoogeld en yep!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:50 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor hoor en waarschijnlijk loop ik hopeloos achter
Maar gister op TMF kwam deze videoclip voorbij. Dat is toch die gozer die aan X-factor heeft meegedaan?
Mij ook. Kijk dat je vermeld dat je flink verkouden bent, akkoord, maar dan daarbij te gaan klagen over koude studio's, slaat nergens op. Kleed je dan warm aan of zo. Trouwens, met die speklaag kan ze het nooit koud hebben. Ook haar keel (stembanden) zijn driedubbel beveiligd tegen de kou.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:33 schreef Dakota het volgende:
Ugh rebecca irriteert me steeds meer..
Heb er niet op gelet, maar dat maakt toch niet uit!quote:en verder vind ik het nog steeds apart dat niemand merkt dat deon een autist is (wie hoort hem wel eens praten)
Floor was niet zo slecht, maar wel de slechtste van die laatste 5, helaas. Dus, die mag nog wel effe door.quote:toch vond ik het wel sneu voor Floor ondanks dat ze mijn trommelvliesjes verkracht en alleen maar metvan die vieze fake glimlachjes de camera inkijkt.
Dat doet iedere zangeres weleens die live zingt. Ook Jeroen was niet loepzuiver.quote:en tienen geef je als iemand een perfecte performance geeft..en die geeft brandi niet want ze zat er af en toe echt heel erg naast.
Maar een TIEN geef je toch alleen als het geheel foutloos was?quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:53 schreef Gia het volgende:
Dat doet iedere zangeres weleens die live zingt. Ook Jeroen was niet loepzuiver.
Bij Brandi ging het om het totaalplaatje, de samenzang en de uitvoering en dat was echt wel heel goed.
Ik vond dat ook wel wat overdreven hoor, daar niet van. Maar een 9,5 kon niet en een 9 was al vaker voor veel slechtere zang gegeven. In die context is een tien dan wel terecht.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar een TIEN geef je toch alleen als het geheel foutloos was?
En dat was het niet.
Thema? Ehm... ze zongen allemaal één keer in een groepje (Rebecca, Floor en Steffie en later Brandi met de drie heren) en er waren duo's met bekende zangers/zangeressen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie praat me even bij, Lollie, Floor en Deon in de singoff dus? Wie was er goed, wie slecht, wat was het thema?
Wow, wat een lange samenvatting, superquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Thema? Ehm... ze zongen allemaal één keer in een groepje (Rebecca, Floor en Steffie en later Brandi met de drie heren) en er waren duo's met bekende zangers/zangeressen.
Sidney met Mark Dakriet, Steffie met haar zwager Jim, Deon met Glennis Grace, Rebecca met Jeroen vd Boom, Sidney met Jamai, Floor met Maud, en Norman met Elize.
Rebecca had haar Jan Aarntzen jurken aan en het zag er nog steeds niet uit, ze kreeg bij beide optredens lage punten, had gemiddeld een zes geloof ik en eindigde onderaan. Sidney zong voor zijn doen best aardig maar kreeg imo te hoge cijfers (een negen bij het laatste optreden, Deon ook en die zóng me een partij slecht) en Brandi werd de hele show zo opgehemeld (alleen maar tienen!!!!!) dat ze er heel overdreven dramaqueen achtig van ging lopen doen. Jammer, want ik had haar zo hoog zitten.
Even denken wat er nog meer noemenswaardig was.
Oh ja, Floor jankte d'r ogen uit haar kop toen bleek dat ze wéér in de singoff stond, dat zag ze niet aankomenEn Norman kwam echt goed uit de verf deze keer vond ik. Was vooral knap dat ze vlak voor hij moest zingen met Elize een filmpje lieten zien van zijn pleegouders die hem vanuit het buitenland toespraken (zijn echte ouders zijn er niet meer) en dat hij hartverscheurend ging huilen en daarna live moest zingen.
Bij het jurycommentaar hield ie het weer niet droog.
Maud was saai als altijd, Jamai en Mark Dakriet schattig, Elize nogal op zichzelf gericht, Glennis blies - terwijl ze zich inhield - Deon volledig van het podium en Geer deed uitermate sympathiek en sportief tegen JvdBoom en wenste hem succes (incl. high five) met de Toppers
Vond het optreden van Brandi zowel in het duet als in de band erg schreeuwerig. Jamai nam ook geen gas terug en probeerde ook nog een keer Brandi te overschreeuwen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ah thanksheb net al alles via YouTube bekeken, meer hoef ik niet te zien, wat een niveau
. Had dus heel uitgebreid mn mening opgetypt, krijg ik verdulleme een foutmelding
! Daar ging mijn perfecte staaltje Popstarsproza
. In een notendop: Sidney + Mark erg goed, Rebecca slecht, vond Brandi en Jamai ook tegenvallen (snapte al die heisa niet
), Norman en Elize ook bagger, Floor viel mee, Deon heel erg slecht.
Heb even doorgeklikt naar het snottermoment, moest niet huilen, maar wel knap van hem dat hij dan gelijk kon optreden!
Jij hebt geen kleine kinderen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:36 schreef bluejean het volgende:
Dus een kruizing tussen een lolly en een olifant. Precies wat ik dacht.![]()
Aretha Franklin, Missy Elliot, Alison Moyet, Queen Latifah, Nina Simonequote:
Ik zie je plaatje niet dus plaats ik er ook nog maar eentje, de echte lollofant verdient wel wat eer:quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij hebt geen kleine kinderen.![]()
Dit is lollifantje, een karakter uit winnie de pooh.
[ afbeelding ]
Alleen vind ik lollifantje veel schattiger!!!
Dan mag jij je gehoor wel eens laten testen, wat ze gisteren uit r strot ramde was ver beneden peil.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Aretha Franklin, Missy Elliot, Alison Moyet, Queen Latifah, Nina Simone
En haar stem schiet tekort?Echt niet, ze is de beste.
Twee nieuwe nummers dusquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
Aangezien ze gister geen solonummer hebben gedaan, komen JvdBoom, Glennis en Maud dan nog een keer opdraven vanavond?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:01 schreef marky het volgende:
Woedende Popstar Rebecca weigert jurk aan te trekken
Mèn, wat moet dat mens eruit vanavond. Nu al een diva en niet eens een stem om dat te rechtvaardigen.....quote:
Omdat ie naast Maurice Wijnen gewoon het lekkerste mannelijke jurylid isquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:04 schreef Silenus het volgende:
Waarom vallen al die wijven in katzwijm als Henk Jan binnenkomt?
Nou, close finish hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omdat ie naast Maurice Wijnen gewoon het lekkerste mannelijke jurylid is
Nèt, en ik ruik naar Bountyquote:
Ja die lage tonen moet hij niet doen!! Toch mag hij blijven nog even dan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nèt, en ik ruik naar Bounty![]()
Jammer dat Deon niet wat beter kan zingen, lijkt me een sympathiek joch en hij ziet er best cute uit.
Nou, dat kan dan toch ook gewoon nakend! Succes verzekerd!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:01 schreef marky het volgende:
Speknekka verhaal
Zeg mijn 5 jarige dochter kijkt ook hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nou, dat kan dan toch ook gewoon nakend! Succes verzekerd!
Please, have mercyquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nou, dat kan dan toch ook gewoon nakend! Succes verzekerd!
My thoughts exactly!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:20 schreef bluejean het volgende:
Die Maurice heeft vast de hots voor Deon.
Ik geloof dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:20 schreef bluejean het volgende:
Hmm dan maar met kleren, anders krijgt ze nachtmerries! (en niet alleen zij denk ikquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg mijn 5 jarige dochter kijkt ook hoor
Geen poep, De Cock, dat had ie in 't theater al.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:20 schreef bluejean het volgende:
Overloperquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:26 schreef -Peach het volgende:
Ik kijk 'Ik hou van Holland' en hou de uitslag zo'n beetje bij via dit topic, dus: wie huilt er!?
Ja maar, maar, toen keek ik het niet!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen poep, De Cock, dat had ie in 't theater al.
Als ik zo'n jurk aangemeten zou krijgen zou ik ook een ondankbare hond zijn!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
Wat een ondankbare hond trouwens, die Rebecca, dat ze nu die Jan A. jurk niet meer aan wil.
Ben benieuwd of ze hem nu alsnog toch aan heeft.
Die valse lach van Patries
Heeft ze m niet aan? Haha en daar maak je dan een jurk van een paar duizend euro voorquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:32 schreef Greys het volgende:
Oh ze heeft inderdaad iets anders aan
Nou, Jan A., dat is je dank
Jij vond hem gister toch mooi, of vergis ik me nu??quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:33 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Als ik zo'n jurk aangemeten zou krijgen zou ik ook een ondankbare hond zijn!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:34 schreef Svensational het volgende:
Nou idd Sunchaser, dit doet ze veel beter dan Aretha Franklin!
Als ze hem zo afgrijselijk vond, waarom deed ze hem dan gisteren wel aan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:33 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Als ik zo'n jurk aangemeten zou krijgen zou ik ook een ondankbare hond zijn!
Beter dan de rest wat ze aan had idd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij vond hem gister toch mooi, of vergis ik me nu??
Dit klinkt niet best.
Dat denk ik ook ja, ze zal zich onuitstaanbaar hebben gedragen, anders zeggen ze dit niet, dat 'lesje nederigheid'.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:37 schreef conleche het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze enorm lopen zeuren achter de schermen en krijgt ze daar nu voor op de kop.
Gniffel. Die vent van d'r maakt nu vast plannen om haar nog harder af te tuigen met zijn zweepquote:
Whehehehehe. Die vriend is echt een engerd. Ik vind overigens wel dat ze er nu beter uitzag dan gisteren. Nog steeds niet top en nog steeds ouwelijk, maar wel beter.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Gniffel. Die vent van d'r maakt nu vast plannen om haar nog harder af te tuigen met zijn zweep
Zou best kunnen hoor,geloof ook best dat het geen makkelijke tante is maar iedere week hetzelde gezeur over d'r gewicht en wat ze aan heeft,de kleding mogen ze niet eens zelf uitzoeken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:37 schreef conleche het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze enorm lopen zeuren achter de schermen en krijgt ze daar nu voor op de kop.
Vond ik ook, dit past beter bij haar.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehehehe. Die vriend is echt een engerd. Ik vind overigens wel dat ze er nu beter uitzag dan gisteren. Nog steeds niet top en nog steeds ouwelijk, maar wel beter.
ja ze gaan van het ene naar het andere uiterlijk.ze zijn gewoon allemaal raar daar!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, ze zal zich onuitstaanbaar hebben gedragen, anders zeggen ze dit niet, dat 'lesje nederigheid'.
Pure-poison, ze hebben haar altijd opgehemeld, dat was ook om moe van te worden.
En ze zingt ook veel slechter dan anders en gedraagt zich als een hork, dus dan krijg je geen positief commentaar meer. Logisch toch?
Ze is lang genoeg gedoogd, eens is de grens bereikt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:52 schreef SHE het volgende:
Ik word die sneren aan het adres van die bolle echt zoooooooo zat.
Wat een teringlijers![]()
En dat ze daar dan ook nog als zogenaamde profs met een stalen muil een paar nono's beoordelen die geen van allen kunnen zingen, zegt al genoeg. Maar om dan vervolgens het dikkerdje maar te gebruiken als scapegoat is echt walgelijk.
Ongezien de tyfus voor ze
Die jurk sloeg ook nergens op. Jan moet de ogen uit zijn vermeende creatieve kop schamen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:01 schreef marky het volgende:
Popstar Rebecca kan op steeds minder sympathie rekenen van de jury en het Nederlandse publiek. Vrijdagavond kreeg de zangeres al flinke kritiek op haar gedrag, vandaag ging het bij de repetities weer mis.
Volgens ingewijden is Rebecca in woede ontstoken en weigert de diva de peperdure jurk, die Jan Aarntzen speciaal voor haar heeft ontworpen, voor de sing-off van vanavond aan te trekken.
Rebecca zou de jurk van duizenden euro's niet mooi vinden en heeft de kleedsters van Popstars nu met een groot probleem opgezadeld. Zij moeten in allerijl op zoek naar een nieuwe creatie voor de volslanke popstar.
De meningen over de rode jurk van de top-ontwerper zijn verdeeld. Een aantal mensen zei dat Rebecca straalde door de creatie, anderen waren minder positief. Patricia Paay vergeleek het met een soort Sinterklaasjurk.
Bron: shownieuws.tv
Ah, ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:55 schreef Greys het volgende:
(al heb ik geen idee wat dat laatste betekent![]()
).
Echt? Fail!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:57 schreef Svensational het volgende:
Gaat ze nog een keer Hurt zingen
Je kijkt niet?quote:
Wat dat betrefd weet ik niet wat voor stylisten daar zitten,ze kunnen een dik iemand iig totaal niet kleden,en bij de rest slaan ze ook regelmatig de plank mis!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Die jurk sloeg ook nergens op. Jan moet de ogen uit zijn vermeende creatieve kop schamen.
Alsof dat kind er al niet tragisch genoeg uit ziet, neeeee, we maken er nog even een kerstvarken van![]()
Groot gelijk heeft ze, ze had 'm in de fik moeten steken en die hele poppenkast erbij.
Ahquote:
nee hoor, ze hebben haar gebruikt als excuus dikkerd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:55 schreef Greys het volgende:
SHE, tot nu toe hebben ze haar altijd opgehemeld heur.
Toen was het altijd 'girl, you rock!'. Maar ze zingt ook slechter de laatste shows en ze gedraagt zich irritant. Dus het is niet zo dat het 'dikkerdje' was gebruikt als scapegoat (al heb ik geen idee wat dat laatste betekent![]()
).
Maar dan wel terwijl ze hem aan heeft.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft ze, ze had 'm in de fik moeten steken en die hele poppenkast erbij.
Nee. Maar door jouw 'nog een keer' ga ik er vanuit dat ze t al een keer eerder heeft gezongen...ook al is het dan mooi en goed, 2x hetzelfde vind ik een beetje zonde. Of heeft ze t liedje toegewezen gekregen ofzo?quote:
En Rebecca doet weer dezelfde jurk aan als een paar weken geledenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:57 schreef Svensational het volgende:
Gaat ze nog een keer Hurt zingen
Nee, dit mocht ze zelf kiezen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:01 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nee. Maar door jouw 'nog een keer' ga ik er vanuit dat ze t al een keer eerder heeft gezongen...ook al is het dan mooi en goed, 2x hetzelfde vind ik een beetje zonde. Of heeft ze t liedje toegewezen gekregen ofzo?
Echt? Ik vond 't zwaar bagger.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
Dat excuusdikkerd kan ik me wel in vinden SHE.
Daar heb je denk ik wel een beetje gelijk in.
Het is alleen wel écht zo dat Rebecca in het begin veel leuker en vrolijker en gezelliger was dan nu. En ze zong stukken beter. Nu heeft ze ineens allerlei stemproblemen en klaagt ze dat ze in een koude studio moet repeteren. Dat moeten de anderen ook. Ze zeurt. En daarmee verliest ze alle sympathie.
Want ánders he... ik bedoel, het publiek bepaalt. Dus al wilde de jury haar als excuusdikkerd gebruiken, als het publiek haar tof en leuk en goed vond zou ze toch wel doorgaan steeds
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Echt? Ik vond 't zwaar bagger.
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
Dat excuusdikkerd kan ik me wel in vinden SHE.
Daar heb je denk ik wel een beetje gelijk in.
Het is alleen wel écht zo dat Rebecca in het begin veel leuker en vrolijker en gezelliger was dan nu. En ze zong stukken beter. Nu heeft ze ineens allerlei stemproblemen en klaagt ze dat ze in een koude studio moet repeteren. Dat moeten de anderen ook. Ze zeurt. En daarmee verliest ze alle sympathie.
Want ánders he... ik bedoel, het publiek bepaalt. Dus al wilde de jury haar als excuusdikkerd gebruiken, als het publiek haar tof en leuk en goed vond zou ze toch wel doorgaan steeds
Idd,en het ergste is ik heb net nog een smsje gestuurd ook,ik lijk wel gekquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:10 schreef Greys het volgende:
Het niveau is inderdaad wel schrikbarend laag van de kandidaten![]()
En toch is het een enig programma om te kijken![]()
Dát gaat mij dan weer te ver!quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:12 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Idd,en het ergste is ik heb net nog een smsje gestuurd ook,ik lijk wel gek
Dat en de Armani commercial met Josh Hartnett vind ik het leukste van het programmaquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:13 schreef conleche het volgende:
Ik vind die Engelsman zo cute, die telkens bij een voorstukje van wegmisbruikers wordt vertoond. Pliesie: Can you pay this 380 euro?? Die Engelsman zo heel sneu: Yeah........, but I don't wanna!
Ik ga hem over 2 weken live zien in Londenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:22 schreef bluejean het volgende:
Oh, ja de Josh Hartnett reclame! Ik vind het wel een lekker stuk daar. En hij lijkt een heel klein minibeetje op mijn vriendje.
Idd,dat zie je toch gelijk vanaf het 1e moment dat je haar ziet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:22 schreef Greys het volgende:
Wat dan wel weer gek is idd, en daar heeft SHE dan weer gelijk in, is dat ze nu als jury gaan roepen dat ze geen popgroepje voor zich zien met Rebecca er in. Waarom hebben ze haar dan in godsnaam doorgelaten door alle auditierondes? Jammer dat Nance dat niet even vraagt.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ga hem over 2 weken live zien in Londen![]()
Ik duim met je mee!quote:
Er is een nieuwe serie van Afvallen met "sterren" op komstquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik duim met je mee!
Al is het alleen maar omdat ze dan uit haar lijden verlost is in deze show.
Ik had begrepen was dat Rebecca de onderdanige partij isquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:30 schreef Gia het volgende:
Was te verwachten, maar ach, ze kan zich straks thuis nog effe op haar vent afreageren. Dus dat gaat wel goed komen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:30 schreef Greys het volgende:![]()
En toch vind ik het dan sneu he.
Maar dat verbaast vast niemand
Ja ze zal nog genoeg te schnabbelen hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:31 schreef -Peach het volgende:
Nou ze zal dr wel een schnabbelcarrière op na houden denk ik. Houdt ze er toch nog wat aan over hehe.
Oehlala, have fun. En als je terug bent een foto plaatsen of mij die pm-en.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ga naar het toneelstuk 'Rain Man', waarin hij de hoofdrol speelt
Ik ga m'n best doenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:32 schreef bluejean het volgende:
[..]
Oehlala, have fun. En als je terug bent een foto plaatsen of mij die pm-en.
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:32 schreef Pure-Poison het volgende:
Ze moet gewoon lekker solo gaan.
Ze heeft héél grote borsten, maar dat valt niet op door de nóg grotere vetrollen er onderquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:49 schreef conleche het volgende:
Helemaal geen grote boezem voor haar gestalte deze dame!
Heel effies wachten tot de show op Sbs-gemist staat, dan kan je hem even terughoren en vinden we de titel vast welquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:15 schreef Ireth het volgende:
Ik heb ff getjoeptjoept op Lucie Silvas, kan alleen dat nummer er niet uitpikkenKlinkt wel lekker trouwens deze dame....
omdat ze met marco borsato zingt en nothing else matters coveredquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
Lucie Silvas
Hoezo is dat nou weer een trut?
Volgens mij wel, Pure, alleen ben ik even de namen vergeten, hebben zeker niet veel indruk gemaaktquote:Op zondag 30 november 2008 19:30 schreef Pure-Poison het volgende:
Had ik eiegenlijk ook wel verwacht vermaeck,ik weet niet of de eerdere afvallers zijn geweest eigenlijk.
Ja, je hebt gelijk, was ik helemaal vergeten Dit is van SBS 6 natuurlijk, dus dat kan dan niet. Of het mag niet, kan ook nog.quote:Op zondag 30 november 2008 20:51 schreef Greys het volgende:
Alleen de Idols mensen komen bij L&C toch? Beiden RTL4?
Of heb ik het mis?
Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat nou precies in elkaar steekt. Wat en wie er nou wel 'bij elkaar over de vloer mogen komen'quote:Op zondag 30 november 2008 21:02 schreef vermaeck het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, was ik helemaal vergeten Dit is van SBS 6 natuurlijk, dus dat kan dan niet. Of het mag niet, kan ook nog.
Nee, Geer komt nog steeds bijna elke week over de vloer bij C en I, dus dat kan dan wel weer. Ik ben even de weg kwijt hoorquote:Op zondag 30 november 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat nou precies in elkaar steekt. Wat en wie er nou wel 'bij elkaar over de vloer mogen komen'Want Geer kwam altijd vaak bij Carlo en Irene over de vloer, of was dat nou weer voordat hij naar SBS ging en was het daarna over met de pret?
Ik heb gehoord dat ze dat nummer inderdaad wéér gaat zingenquote:Op maandag 1 december 2008 10:13 schreef Dakota het volgende:
ze zeiden dat rebecca de laatste dagen erg onuitstaanbaar was geworden. Ik moet ook zeggen dat ze idd bij elke opmerking een rotkop trok..zo van ja dat ZEG JE ALLEEN MAAR OMDAT IK DIK BEN.
ofzo
aankomende week Floor eruit \O/ Als ik nog 1 keer 'hurt'aan moet horen dan ga ik serieus iemand pijn doen.
Idols => Wendy van Dijk => geen hoge kijkcijfersquote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef Kworb het volgende:
Ze zijn allemaal zo slecht. Vooral die Brandi met haar valse krijsstem. Snap niet dat ze de hemel in wordt geprezen door publiek en jury. Wat een vreselijke stem heeft dat wijf.
Ook bizar dat de kijkcijfers beter zijn dan bij Idols waar ze dit jaar wel goed konden zingen.
Ja je hebt wel gelijk. Op zich is het ook wel goeie entertainment als iemand ontzettend vals zingt en daarna een staande ovatie krijgt. Ik kijk immers ook bijna elke week ook al is het slecht.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:11 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Idols => Wendy van Dijk => geen hoge kijkcijfers![]()
en verder; gaat het nou echt om de kandidaten? Ik denk dat veel SBS kijkers meer willen kijken naar een show vol met Gerard Joling glitter, een ´strenge´ jury met een rode knop ' oeeh wat spannend'met Henk Jan (en Maurice, maar daar kijken mensen niet voor..) en ´Wat voor jurk hebben ze Patricia Paaij nu weer ingepropt´.. zelfde geldt ondertussen ook voor Nance met haar zwangere buik.. De kandidaten waren daarnaast door Rebecca ook spraakmakender dan de Idols artiesten, die waren meer nietszeggend. Leuk als je goed kan zingen, maar daar gaat het helemaal niet om in dit programma. En ook al kan je goed zingen, dat maakt toch geen reet uit, want na zo´n programma is je succes toch gelijk weer afgelopen.
Brandi was idd niet goedquote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef Kworb het volgende:
Ze zijn allemaal zo slecht. Vooral die Brandi met haar valse krijsstem. Snap niet dat ze de hemel in wordt geprezen door publiek en jury. Wat een vreselijke stem heeft dat wijf.
Ook bizar dat de kijkcijfers beter zijn dan bij Idols waar ze dit jaar wel goed konden zingen.
ik ook, erg hequote:Op dinsdag 2 december 2008 14:57 schreef Kworb het volgende:
[..]
Ja je hebt wel gelijk. Op zich is het ook wel goeie entertainment als iemand ontzettend vals zingt en daarna een staande ovatie krijgt. Ik kijk immers ook bijna elke week ook al is het slecht.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoorde dat Steffie misschien niet kan optreden, omdat ze zichzelf bij de reptities een ernstige bloedlip heeft aangedaan met d'r microfoon!
quote:Optreden Popstars Steffie op de tocht? van onze redactie
Steffie krijgt microfoon tegen haar tanden
Een uur geleden Youtube NieuwsAMSTERDAM - Het is nog onzeker of Steffie vanavond, tijdens de speciale Sinterklaasuitzending van het programma, kan optreden...
Toen ze aan het repeteren was knalde haar microfoon tegen haar mond aan waardoor haar lip hevig begon te bloeden. Het is daarom nog onduidelijk of ze tijdens de liveshow zal kunnen optreden.
Vanavond wordt in Popstars bekend gemaakt wie de laatste afvaller zal zijn vóór de grote finale op 19 december. Naast Steffie maken Norman, Déon, Sidney, Floor en Brandi nog kans om deel uit te maken van het nieuwe poptrio.
Lelijk ja, maar ook heel erg aanstekelijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:35 schreef conleche het volgende:
Begonnuuuhhh!!!!
Dat liedje van Geer en zwarte piet vond ik echt heel erg lelijk.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi Weer De Leeuw
Shining, jij overloopster!
Waar is die rooie knop idd!!!!!??quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Zijn ze die rode knop kwijt ofzo?
Arghhhhhhhhhhhhhhh!
De facelifts eisen hun tol.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:52 schreef Ireth het volgende:
Patricia is echt stokdoof aan het worden...
Wat voor punten kreeg ze?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
Wat een schijtlijsters zijn het toch, met die punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |