quote:
Die mag van mij volgende week nog een keer janken.quote:
Alles voor de stemmen he.quote:
Daar kijk je ook bijna niet omheen he.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:08 schreef Adelante het volgende:
Ik denk dat Floor eerder sneuvelt, Rebecca is nog wat beter voor de kijkcijfers.
Ik denk dat Rebecca zélf nog best vaak bij Gerard in de show wil blijven hoor!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:08 schreef Gia het volgende:
Had ze alledrie goed geraden.
Dan weet ik het morgen nog niet wie eruit moet. Ik hoop Deon.
Aan de andere kant, als Rebecca eruit gaat, hoeft ze tenminste niet meer bij Gerard in de show. Want wie wil dat nou?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:27 schreef maok het volgende:
Ik vind trouwens dat Nance een beetje op die muppet Janice lijkt:
[ afbeelding ]
Nou het lijkt me gezien de laatste weken compleet stug dat Brandi er uit gestemd wordt....quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:25 schreef bluejean het volgende:
Ik hoop dat het gouden trio uiteindelijk Rebecca, Deon en Sydney wordt.
jij bent geen fan van muziek?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:25 schreef bluejean het volgende:
Juist wel. Omdat ze allemaal zo baggerslecht zijn zet ik liever in op het meest kansloze koppel.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
jij bent geen fan van muziek?
Ik hoop Brandi, Steffie en Norman
Maar het liefst had ik de 3 die nu de SO moeten doen eruit en de rest als groepje gezien, want Sydney vind ik een schatje.
Wordt het een trio?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:25 schreef bluejean het volgende:
Zei HJ gister niet iets van: 'En we moeten nog tot 19 december?'quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:45 schreef maok het volgende:
Wat ik me trouwens af vraag, hoeveel weken is het nog? Moeten er dan misschien meerdere mensen per week afvallen of gaat straks in de laatse uitzening gewoon de rest er uit?
Dat lijkt mij ook de beste oplossing.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:49 schreef Dakota het volgende:
wat mij betreft gaan ze er allemaal uit \O/
Gegoogeld en yep!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:50 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor hoor en waarschijnlijk loop ik hopeloos achter
Maar gister op TMF kwam deze videoclip voorbij. Dat is toch die gozer die aan X-factor heeft meegedaan?
Mij ook. Kijk dat je vermeld dat je flink verkouden bent, akkoord, maar dan daarbij te gaan klagen over koude studio's, slaat nergens op. Kleed je dan warm aan of zo. Trouwens, met die speklaag kan ze het nooit koud hebben. Ook haar keel (stembanden) zijn driedubbel beveiligd tegen de kou.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:33 schreef Dakota het volgende:
Ugh rebecca irriteert me steeds meer..
Heb er niet op gelet, maar dat maakt toch niet uit!quote:en verder vind ik het nog steeds apart dat niemand merkt dat deon een autist is (wie hoort hem wel eens praten)
Floor was niet zo slecht, maar wel de slechtste van die laatste 5, helaas. Dus, die mag nog wel effe door.quote:toch vond ik het wel sneu voor Floor ondanks dat ze mijn trommelvliesjes verkracht en alleen maar metvan die vieze fake glimlachjes de camera inkijkt.
Dat doet iedere zangeres weleens die live zingt. Ook Jeroen was niet loepzuiver.quote:en tienen geef je als iemand een perfecte performance geeft..en die geeft brandi niet want ze zat er af en toe echt heel erg naast.
Maar een TIEN geef je toch alleen als het geheel foutloos was?quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:53 schreef Gia het volgende:
Dat doet iedere zangeres weleens die live zingt. Ook Jeroen was niet loepzuiver.
Bij Brandi ging het om het totaalplaatje, de samenzang en de uitvoering en dat was echt wel heel goed.
Ik vond dat ook wel wat overdreven hoor, daar niet van. Maar een 9,5 kon niet en een 9 was al vaker voor veel slechtere zang gegeven. In die context is een tien dan wel terecht.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar een TIEN geef je toch alleen als het geheel foutloos was?
En dat was het niet.
Thema? Ehm... ze zongen allemaal één keer in een groepje (Rebecca, Floor en Steffie en later Brandi met de drie heren) en er waren duo's met bekende zangers/zangeressen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie praat me even bij, Lollie, Floor en Deon in de singoff dus? Wie was er goed, wie slecht, wat was het thema?
Wow, wat een lange samenvatting, superquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Thema? Ehm... ze zongen allemaal één keer in een groepje (Rebecca, Floor en Steffie en later Brandi met de drie heren) en er waren duo's met bekende zangers/zangeressen.
Sidney met Mark Dakriet, Steffie met haar zwager Jim, Deon met Glennis Grace, Rebecca met Jeroen vd Boom, Sidney met Jamai, Floor met Maud, en Norman met Elize.
Rebecca had haar Jan Aarntzen jurken aan en het zag er nog steeds niet uit, ze kreeg bij beide optredens lage punten, had gemiddeld een zes geloof ik en eindigde onderaan. Sidney zong voor zijn doen best aardig maar kreeg imo te hoge cijfers (een negen bij het laatste optreden, Deon ook en die zóng me een partij slecht) en Brandi werd de hele show zo opgehemeld (alleen maar tienen!!!!!) dat ze er heel overdreven dramaqueen achtig van ging lopen doen. Jammer, want ik had haar zo hoog zitten.
Even denken wat er nog meer noemenswaardig was.
Oh ja, Floor jankte d'r ogen uit haar kop toen bleek dat ze wéér in de singoff stond, dat zag ze niet aankomenEn Norman kwam echt goed uit de verf deze keer vond ik. Was vooral knap dat ze vlak voor hij moest zingen met Elize een filmpje lieten zien van zijn pleegouders die hem vanuit het buitenland toespraken (zijn echte ouders zijn er niet meer) en dat hij hartverscheurend ging huilen en daarna live moest zingen.
Bij het jurycommentaar hield ie het weer niet droog.
Maud was saai als altijd, Jamai en Mark Dakriet schattig, Elize nogal op zichzelf gericht, Glennis blies - terwijl ze zich inhield - Deon volledig van het podium en Geer deed uitermate sympathiek en sportief tegen JvdBoom en wenste hem succes (incl. high five) met de Toppers
Vond het optreden van Brandi zowel in het duet als in de band erg schreeuwerig. Jamai nam ook geen gas terug en probeerde ook nog een keer Brandi te overschreeuwen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ah thanksheb net al alles via YouTube bekeken, meer hoef ik niet te zien, wat een niveau
. Had dus heel uitgebreid mn mening opgetypt, krijg ik verdulleme een foutmelding
! Daar ging mijn perfecte staaltje Popstarsproza
. In een notendop: Sidney + Mark erg goed, Rebecca slecht, vond Brandi en Jamai ook tegenvallen (snapte al die heisa niet
), Norman en Elize ook bagger, Floor viel mee, Deon heel erg slecht.
Heb even doorgeklikt naar het snottermoment, moest niet huilen, maar wel knap van hem dat hij dan gelijk kon optreden!
Jij hebt geen kleine kinderen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:36 schreef bluejean het volgende:
Dus een kruizing tussen een lolly en een olifant. Precies wat ik dacht.![]()
Aretha Franklin, Missy Elliot, Alison Moyet, Queen Latifah, Nina Simonequote:
Ik zie je plaatje niet dus plaats ik er ook nog maar eentje, de echte lollofant verdient wel wat eer:quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij hebt geen kleine kinderen.![]()
Dit is lollifantje, een karakter uit winnie de pooh.
[ afbeelding ]
Alleen vind ik lollifantje veel schattiger!!!
Dan mag jij je gehoor wel eens laten testen, wat ze gisteren uit r strot ramde was ver beneden peil.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Aretha Franklin, Missy Elliot, Alison Moyet, Queen Latifah, Nina Simone
En haar stem schiet tekort?Echt niet, ze is de beste.
Twee nieuwe nummers dusquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
Aangezien ze gister geen solonummer hebben gedaan, komen JvdBoom, Glennis en Maud dan nog een keer opdraven vanavond?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:01 schreef marky het volgende:
Woedende Popstar Rebecca weigert jurk aan te trekken
Mèn, wat moet dat mens eruit vanavond. Nu al een diva en niet eens een stem om dat te rechtvaardigen.....quote:
Omdat ie naast Maurice Wijnen gewoon het lekkerste mannelijke jurylid isquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:04 schreef Silenus het volgende:
Waarom vallen al die wijven in katzwijm als Henk Jan binnenkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |