Is er nog eentje dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:06 schreef -Peach het volgende:
In welke moet ik nou posten???? Hellupppp
Nou met Pokeren kun je veel geld verdienen hoor!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:07 schreef Cee het volgende:
Floor hoopt op een carriere als dat van Maud?
Oei, hopen dat static niet kwaad wordtquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:07 schreef Adelante het volgende:
klaar, hier verder, no hard feelings (behalve nav de benen van maud)
die mopperpot heeft wel wat beters aan z'n hoofdquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oei, hopen dat static niet kwaad wordt!
Boycot!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:08 schreef Liquidootje het volgende:
Wtf rebecca heeft het laagste punt whihihi.
De soundmix showquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:10 schreef Adelante het volgende:
waar kennen we gladys grace van?
Nee hij is er nu niet eens, dit gegeven wist ik me nog te herinneren van idolsquote:
Hij heeft wel gelijk. Hockey meisjes hebben altijd wel chille benen. Alleen maud heeft haar oude kop niet zo meequote:Op vrijdag 28 november 2008 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hij is er nu niet eens, dit gegeven wist ik me nog te herinneren van idols![]()
Conleche heeft een olifanten geheugen
Terecht, toch?quote:
Waar is dat blubberbuik mannetje van jou eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
Gia, ik zat er ook op te wachten tot ze hem daar ook op af gingen rekenen.
Maar nee, bij Deon klonk het allemaal best aardig. Yeah, right
Whut??quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waar is dat blubberbuik mannetje van jou eigenlijk?
Ik ben vast niet helemaal scherp meer, maar .... WIE?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waar is dat blubberbuik mannetje van jou eigenlijk?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Nee hoor, gewoon realistisch.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:19 schreef Cee het volgende:
Euh, dus ze was superfan van Jim en probeert zich daar naartoe te nuecken via z'n broer ofzo? Of ben ik dan te gemeen?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Omdat ik nooit met jullie mee naar de sauna mocht heb ik met greys mannetje afgesprokenRuben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mis hem nog steeds
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Da's Jim, maar ze gaat met Jim's broerquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:21 schreef Liquidootje het volgende:
Is dat echt jims broer? Dat is toch gewoon jim?
Dacht al. Maar jim ziet er best anders uit. Veel volwassener.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:22 schreef -Peach het volgende:
[..]
Da's Jim, maar ze gaat met Jim's broer
Nou ik nog erger dan jij, tis dat Liquido niet mag weten hoe oud ik ben, maar anders kon je nog lachenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Het feit dat een jonge kerel als Jim een vriendin van 29 heeft, maakt me hoopvol.
en pathetic
Sommige stukjes wel, maar er zat toch echt zat 2-stemmig in hoor!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:22 schreef starla het volgende:
Anders zingen jullie 2 stemmig, closeharmony of wat dan ook, maar niet dit 'alleen een octaaf hoger'
gedoe.
Ik ben te jong voor Jimquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Het feit dat een jonge kerel als Jim een vriendin van 29 heeft, maakt me hoopvol.
en pathetic
Idols is alweer 5 jaar geleden he!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dacht al. Maar jim ziet er best anders uit. Veel volwassener.
Ja, mijn fout, ik verwoordde het een beetje stom, maar m'n punt was dat er zowiezo bij de duetten niet veel tweestemmig wordt gezongen. (Dit schrijf ik precies op het moment dat Steffie en Jim redelijk lang tweestemmig blijven)quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is een vrij normale opbouw van een nummer. Eerst eenstemmig en later meerstemmig.
Hmm..ik heb alleen het laatste gedeelte gehoord, maar dat was 8 zinnen lang alléén een octaaf hogerquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommige stukjes wel, maar er zat toch echt zat 2-stemmig in hoor!
In elk geval stukken meer dan bij de andere duetten
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
en pathetic
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dunno, iig een iets bruiniger jongetje.
Soms denk ik dat iedereen het weet behalve ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ik nog erger dan jij, tis dat Liquido niet mag weten hoe oud ik ben, maar anders kon je nog lachen
Nee, ik bel Mr Greys en Mr C wel eens op. Boys night out, maar niet in de sauna dan. We gaan chickies jagen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het een halve Surinamer.
Maar je neemt hem mee naar de sauna dus, als je met mij en Co gaat?
Dan kunnen we zijn kwabgehalte nou eens even goed checken
Snap ik ook niet helemaal. Als je die 'Op zoek naar...' programma's ziet loopt er nog zoveel meer jong mannelijk talent rond! Maar goed, Jim met zijn bekende naam zal wel al een hoop bakvisjes naar de theaters trekken. Oh pardon, bakvisjes en Conlechequote:Op vrijdag 28 november 2008 22:25 schreef Cee het volgende:
Wat kan die Jim toch bij Verlinde in de pap schijten he, krijgt al die grote rollen haast op een presenteerblaadje.
Nee hoor, helemaal nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:19 schreef Cee het volgende:
Euh, dus ze was superfan van Jim en probeert zich daar naartoe te nuecken via z'n broer ofzo? Of ben ik dan te gemeen?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geloofde het niet, maar goede keus Jim![]()
Wel dumpen rond de 35ste natuurlijk.
Tof nr. Helemaal mijn smaakquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:27 schreef Cee het volgende:
Against all odds van Mariah Carey en Westlife. Nogmaals, AAAARRRRGH.Tering zeg.
Ik vind het ook een heel mooi nummer. Maar potdorie geef Phil Collins credits en niet de coverversie.quote:
Nou ja, feit is dat de musicals waar Jim in speelt bijna allemaal uitverkopen en hij ineens flink op de kaart staart als productiemaatschappij. Misschien toeval, maar de volgende musical Footloose loopt eigenlijk niet zo heel fantastisch.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:25 schreef Cee het volgende:
Wat kan die Jim toch bij Verlinde in de pap schijten he, krijgt al die grote rollen haast op een presenteerblaadje.
Omdat Steffie geen popgroepje materiaal is en dat is voor haar maar gelukkig ook. Laat haar maar gewoon lekker met een bandje zingenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:26 schreef Svensational het volgende:
Toch vreemd dat ze Steffie geen 10 geven.
Wat? Moet hij Yolanthe van Jan af pakken?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:28 schreef bluejean het volgende:
[..]
Goede keus? Ze is vast heel aardig, want Jim kan waarschijnlijk wel mooiere meisjes paaien.
Niet gemeen bedoeld verder.
Whehequote:Op vrijdag 28 november 2008 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje faghag goes out bridal shopping with her best friends.
Is knap hoor, 1 zin zuiver zingen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:31 schreef dronkeykong het volgende:
Die Sidney heeft maar 1 zingetje gezongen....hoe kan je daar nou op beoordelen
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:28 schreef bluejean het volgende:
[..]
Goede keus? Ze is vast heel aardig, want Jim kan waarschijnlijk wel mooiere meisjes paaien.
Niet gemeen bedoeld verder.
Bijvoorbeeld. Yolanthe en Jim. Ik zie een nieuw koppel!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat? Moet hij Yolanthe van Jan af pakken?
Oh, dus dát zijn de Toppers!!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:33 schreef Cee het volgende:
"Jullie zijn thopperrrs." Goeie zangers, blah blah. Die Brandi weet ook nergens iets van zeg.
de team?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:33 schreef Liquidootje het volgende:
Weet je. Ik heb het gevoel dat de jury een beetje aan het sturen is. Dit is gewoon een plaatje van vier mensen die ze willen zien.
Altijd delft de team waar rebecca in zit het onderspit
Nou dat dus. Als ik hier niet soppend en gillend en huilend gehuld in kippevel op de bank zit, ben ik dus volgens de jury een debiel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:32 schreef marky het volgende:
Officieel wordt ik door die nicht van jury doof verklaard
Ik vond het goed!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:32 schreef Cee het volgende:
Ik snap het niet. Ik snap het echt niet. Ik voel me beledigd want ik word hier gewoon indirect door de jury uitgemaakt voor dove kwartel zonder smaak.
Dit was toch TERGEND?
Geen nood aan de man happyme. Als jij vakkundig wordt geplamuurd ben je vast ook een bloedmooie deerne.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, ik wou dat ik half zo mooie was....
Nou, of dat zo mooi is?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, ik wou dat ik half zo mooie was....
Aanstellerig, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:36 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik word niet goed van Brandi,aanstellerig gedoe in die trouwjurk!
En Sidney voor 1 zinnetje ook een 9...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Norman een 9, vooruit, dat kon nog, die kwam lekker uit de verf in dit nummer.
Brandi weer een 10, zwaar overdreven.
En Deon een 9... daar heb ik gewoon geen woorden voor
Volgende week zaterdag: Korenslag!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:37 schreef dronkeykong het volgende:
Volgende week vrijdag gewoon weer een mannenavond met voetbal
Ik denk dat je in de war bent met zwartste.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:38 schreef BVO het volgende:
Norman is by far de bste van dit zooitje. Echt met grote afstand.
Dat is ie ook maar t is wel net een trouwjurk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Aanstellerig, daar heb je gelijk in.
Maar die jurk.....
Racist. Mark is nog zwarter en zingt daarbij nog beter.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:39 schreef starla het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met zwartste.
Eensch.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:39 schreef conleche het volgende:
Rebecca mag er van mij nu wel uit. Behalve dik en lelijk, vind ik haar ook helemaal niet sympathiek.
Ehhmm pfff. Floor houden we er lekker in jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Eensch.
Of Floor. En dan volgende week Rebecca.
Hoe zit het trouwens... bij Rebecca hadden ze het er over dat het 'geloot' was dat zij met JvdBoom zong. En héél toevallig zong Steffie met haar zwager?
Ik mis Naomi, maar die is vast vorige week gesneuveldquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:42 schreef conleche het volgende:
Steffi vind ik de beste, daarna Brandi en dan Norman erbij, ik zie daar wel een groepje.
Zo'n massage stoel, waar je je gezicht in haar borstkast mag plempenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef doeka het volgende:
OMG Als Rebecca zit lijkt ze zelf wel een stoel.
Ik denk dat het steffi, brandi, norman en deon worden en dat het groepje dan 4U gaat hetenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:42 schreef conleche het volgende:
Steffi vind ik de beste, daarna Brandi en dan Norman erbij, ik zie daar wel een groepje.
Ieuw. Bah.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zo'n massage stoel, waar je je gezicht in haar borstkast mag plempen
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef dronkeykong het volgende:
Als Brandi in het popstars bandje komt zal alles om haar gaan draaien.
Toen jij weg was hebben ze gezegd dat er maar 3 mensen in het groepje komen, oftewel; ze zoeken een trio!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat het steffi, brandi, norman en deon worden en dat het groepje dan 4U gaat heten
Sidney, Deon, Floor en Steffie. En het groepje gaat A-teens hetenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat het steffi, brandi, norman en deon worden en dat het groepje dan 4U gaat heten
Oh nou vooruit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ehhmm pfff. Floor houden we er lekker in ja
* Mental image van zich af probeert te schudden..........quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee, dat is dan mijn piem0l in haar navel
Those were the days!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dat was die theedoekpalestijn
Liquidootje is een man?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee, dat is dan mijn piem0l in haar navel
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Liquidootje is een man?![]()
sorry, dacht altijd dat je female was
Heeft ie zo'n grote of is brandy niet zo goed in anatomie?quote:
Precies, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:46 schreef -Peach het volgende:
Norman en Brandi zitten er zeker in. De andere kan gewoon random zijn. Misschien zelfs wel SidneyWaarschijnlijk Deon voor de 'looks'.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet female genoeg om een wijvenavond mee te maken. Ben er nog steeds boos overquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dat was die theedoekpalestijn
gretha duisenberg zocht iemand om samen de kerst mee door te brengenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:51 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven?
Ik zou 1 vrouw met 2 mannen leuker vinden als trio denk ik!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:51 schreef Tasha het volgende:
Er moet minstens 1 man in: Sydney vanwege zijn hoge poedelgehalte of Norman, want die kan tenminste zingen.
Blijven over 2 vrouwen. Brandi wordt geplugged van heb ik jou daar. Die krijgt deze uitzending een podium met 3 kerels... naah... Tienen all over tha place, like *duh*
Ik vermoed dat de rest van de vrouwen bijzaak is. Rebecca moet weg, want die past niet in het plaatje. Die wordt afgefikt op het sneue af. Floor is een geil wijf en afhankelijk van de zangkwaliteiten van de kerel die door gaat, gaat zij ook door. Anders wordt het Steffie.
My 2cents
Zangles in een koud hok!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:52 schreef Adelante het volgende:
Is er trouwens voor de kandidaten iets van zangles geregeld doordeweeks, of krijgen ze het nummer door en is het "succes, we zien je vrijdag"
Volgens mij zag ik haar voorbij komen tijdens de reportages van de fikkende Taj Mahal.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:51 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven?
Dat ben ik met je eensquote:Ik zou 1 vrouw met 2 mannen leuker vinden als trio denk ik!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:54 schreef marky het volgende:
Als Geer zijn bril op heeft tijdens het zingen dan leest hij de autoque
Ja, dan RTL, die doet dat gelukkig nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:54 schreef happyme28 het volgende:
Wat is het toch zielig die zelfbevlekking bij SBS altijd, in de programma's pushen ze zichzelf en in shownieuws geilen ze alleen op hun eigen programma's. Bah!
Ik vind 'm echt tofquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:54 schreef conleche het volgende:
Dit vind ik stiekem een heel lekker nummer, maar dat is zeker niet koel hč??
Ik ken het ook niet, maar toen was ik ook nog niet in NLquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:54 schreef -Peach het volgende:
Wie is die vrouw? Is die dood ofzo? (of ben ik nu een cultuurbarbaar)
Rita Hovink, pseudoniem van Hendriekje Jannie Vink (Beverwijk, 3 maart 1944 - Hilversum, 7 september 1979) was een Nederlandse zangeres. Ze had een dramatisch timbre en heeft haar grootste bekendheid te danken aan het enkele jaren voor haar dood verschenen nummer Laat me alleen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:54 schreef -Peach het volgende:
Wie is die vrouw? Is die dood ofzo? (of ben ik nu een cultuurbarbaar)
Nee, die zijn nog erger, die maken juist in Boulevard constant promotie voor PRdV en halen hun eigen programma's naar beneden....quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan RTL, die doet dat gelukkig niet.
* Greys meegalmt en met aansteker wappertquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:54 schreef conleche het volgende:
Dit vind ik stiekem een heel lekker nummer, maar dat is zeker niet koel hč??
Ah toen bestond ik nog niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Rita Hovink, pseudoniem van Hendriekje Jannie Vink (Beverwijk, 3 maart 1944 - Hilversum, 7 september 1979) was een Nederlandse zangeres. Ze had een dramatisch timbre en heeft haar grootste bekendheid te danken aan het enkele jaren voor haar dood verschenen nummer Laat me alleen.
Ten tijde van Idols had je ook steeds die schaatspromo's.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, die zijn nog erger, die maken juist in Boulevard constant promotie voor PRdV en halen hun eigen programma's naar beneden....
Omsmelten!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:58 schreef Adelante het volgende:
wat moet patricia nou met een gouden plaat?
Dat vraagt patricia haar ook af.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:58 schreef Adelante het volgende:
wat moet patricia nou met een gouden plaat?
Heeft een nummertje meegeblčrtquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
Ik heb het even gemist, wat heeft Patries hiermee te maken?
35? ik dacht dat die vrouw in de 50 was zo net in die clipquote:In 1978 werd Rita Hovink ernstig ziek. Ze onderging een aantal zware operaties, leek te herstellen, maar overleed uiteindelijk in 1979 op 35-jarige leeftijd aan de gevolgen van borstkanker.
Volgens mij een duetje gezongen met Geer.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
Ik heb het even gemist, wat heeft Patries hiermee te maken?
bloedheetquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
Oh werkelijk? La Paay en Joling?
Even opzoeken straks
Wat is met dat haar, dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat vraagt patricia haar ook af.
Idd zeg!! Shocking!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
35? ik dacht dat die vrouw in de 50 was zo net in die clip
Daar zou ik het helemaal mee eens zijn!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:02 schreef Gia het volgende:
Singoff morgen: Rebecca, Deon enneh.....Floor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |