Is er nog eentje dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:06 schreef -Peach het volgende:
In welke moet ik nou posten???? Hellupppp
Nou met Pokeren kun je veel geld verdienen hoor!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:07 schreef Cee het volgende:
Floor hoopt op een carriere als dat van Maud?
Oei, hopen dat static niet kwaad wordtquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:07 schreef Adelante het volgende:
klaar, hier verder, no hard feelings (behalve nav de benen van maud)
die mopperpot heeft wel wat beters aan z'n hoofdquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oei, hopen dat static niet kwaad wordt!
Boycot!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:08 schreef Liquidootje het volgende:
Wtf rebecca heeft het laagste punt whihihi.
De soundmix showquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:10 schreef Adelante het volgende:
waar kennen we gladys grace van?
Nee hij is er nu niet eens, dit gegeven wist ik me nog te herinneren van idolsquote:
Hij heeft wel gelijk. Hockey meisjes hebben altijd wel chille benen. Alleen maud heeft haar oude kop niet zo meequote:Op vrijdag 28 november 2008 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hij is er nu niet eens, dit gegeven wist ik me nog te herinneren van idols![]()
Conleche heeft een olifanten geheugen
Terecht, toch?quote:
Waar is dat blubberbuik mannetje van jou eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
Gia, ik zat er ook op te wachten tot ze hem daar ook op af gingen rekenen.
Maar nee, bij Deon klonk het allemaal best aardig. Yeah, right
Whut??quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waar is dat blubberbuik mannetje van jou eigenlijk?
Ik ben vast niet helemaal scherp meer, maar .... WIE?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waar is dat blubberbuik mannetje van jou eigenlijk?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Nee hoor, gewoon realistisch.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:19 schreef Cee het volgende:
Euh, dus ze was superfan van Jim en probeert zich daar naartoe te nuecken via z'n broer ofzo? Of ben ik dan te gemeen?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Omdat ik nooit met jullie mee naar de sauna mocht heb ik met greys mannetje afgesprokenRuben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mis hem nog steeds
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |