Juist niet rond de kerst, dan doet iedereen het al dus is het niet leukquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doen mensen toch alleen rond kerstmis en zo?
Ja dan ben je dus verwendquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:52 schreef eer-ik het volgende:
ik ben een beetje klaer met senseo.
elke keer als ik zo'n bak pak thuis denk ik:
vond het vroegah altijd wel koning maar nu niet meer.
ben ook wel verwend met zo'n ding op werk:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:50 schreef BrandX het volgende:
[..]nee hoor, goede vrienden koken ook zomaar voor elkaar, zo blijkt
quote:
dat. en ik doe niet aan kerstdiners, dus nogmaalsquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist niet rond de kerst, dan doet iedereen het al dus is het niet leuk
ik heb een of ander flesje staan, gehad van een vriendin die naar (ik meen) san paolo ofzo is geweest (iets op een of ander warm eiland, weet ik het) Het heet Arehucas Blanco, en heeft 37,5% alcoholquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb er trouwens ook nog maar ff een glaasje Tia Maria bij gepakt
Dat is altijd zo rot die dagenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik moet / mag bij familie op bezoek met kerst![]()
youpie
het vult een halve wijnglas, ik ga het zo uitproberenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt genieten, kan niet anders
heel dat december mag me gejat wordenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo rot die dagen
Geniet, maar drink met matequote:Op zaterdag 29 november 2008 22:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
het vult een halve wijnglas, ik ga het zo uitproberen
mag altijdquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal wel eens een flesje Zubrķwka voor je meenemen uit PL brandy, dan leer je eindelijk eens fatsoenlijk drinken
Nicequote:Op zaterdag 29 november 2008 22:03 schreef BrandX het volgende:
WOOOOOW! Smaakexplosie!!!!!
Het is net vodka maar dan met smaak
Qua smaak een beetje cognac achtig, met de bite van whiskey
Ik was benieuwd waar die smaaksensatie ineens vandaan kwam. Ik ben een slegte teruglezurtquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:21 schreef BrandX het volgende:
fles, je postte dit;
[..]
wat bedoelde je daar?
heeft die shizzle ook een naam?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:23 schreef BrandX het volgende:
nouja, die kwam dus vanuit dat spul vanuit dat flesje en zulks
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heeft die shizzle ook een naam?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb een of ander flesje staan, gehad van een vriendin die naar (ik meen) san paolo ofzo is geweest (iets op een of ander warm eiland, weet ik het) Het heet Arehucas Blanco, en heeft 37,5% alcohol![]()
Ik ga het gewoon uitproberen zo naast mijn kopje koffie (perculator pruttelt bijna)
quote:Op zondag 30 november 2008 01:42 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zet een aantal koude warsteiners neer
Die wil je toch niet in je zak hebbenquote:Op zondag 30 november 2008 01:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Buma Stemra.
Een of ander muziekdinges in NL.
Die beheert rechten.
quote:Op zondag 30 november 2008 01:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Buma Stemra.
Een of ander muziekdinges in NL.
Die beheert rechten.
ja daarom dacht ik dat 'ie wat anders bedoeldequote:Op zondag 30 november 2008 01:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wil je toch niet in je zak hebben
Whehe.quote:Op zondag 30 november 2008 01:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wil je toch niet in je zak hebben
* DaMart struikelt in het donker over de koffietafel.quote:Op zondag 30 november 2008 02:18 schreef BrandX het volgende:
*licht uit doet
*slapen gaat
Trusten lieve KSC-ers
Guest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |