Nou, kutquote:
Weet je hoe hard de boel daar naar de tering gereden is?quote:
harder dan ik dacht dan, ik dacht het ´gewoon´ een ontsporing wasquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je hoe hard de boel daar naar de tering gereden is?Die hele brug moet vervangen worden
quote:Trein was net na passeren van Amsterdam Amstel door een warme aspot (warmloper) uit het spoor gehobbeld en heeft daar voor diverse spoorstaafbreuken gezorgt. Over een afstand van 400 meter zijn alle dwarsliggers doormidden gereten en is het ballastbed toegetakeld. Vlak voor Muiderpoort is de trein weer in het spoor terecht gekomen... maar met een gebroken as e.d. Na Amsterdam Muiderpoort Aansluiting is door de wissels de boel flink buiten het spoor gekomen en is 600 meter spoor letterlijk vernietigd doordat 9 wagens naast het spoor kwamen en er uiteindelijk 4 kantelden. Een van deze wagens heeft het spoorviaduct over het lozingskanaal en de weg dermate beschadigd dat gevreest wordt voor de structurele kracht van de brug. Ingenieurs komen ter plaatsen wanneer de kalkzooi (met de hand) is opgeschept. Verder zijn de wissels op de brug over het lozingskanaal uniek door hun manier van verankering en bevestiging in het viaduct. Alle wissels zijn kapot en komen niet meer terug.
quote:De brug/viaduct is redelijk beschadigd.De wachtdienst van NSR-Amsterdam wist gisteren te vertellen dat er een groot stuk beton naar beneden is gekomen en vlak achter een fietser terecht is gekomen.Die knaap heeft een beschermengeltje op zijn bagage rekje gehad.Over de oorzaak kan nu nog niks gezegd of geschreven worden,daar zal IVW t.z.t. wel met een rapport uitgebreid over uitweiden.
Dat was woensdagochtend de stand van de inzichten. Inmiddels schijnt het treinverkeer in de loop van volgende week hervat te kunnen worden. En het is nou niet echt een plekje waarvan je zegt "ach, wie heeft daar nou last van"quote:In het ernstige geval kan dit nog wel het hele jaar duren en dat is geen grap. De brug is goed kapot gegaan en ook de sporen eromheen zijn zwaar beschadigd. Voorlopig dus effe geen treinverkeer Asb-Amsterdam Centraal vv en de rest minder. Het is 100% zeker dat de hele brug met de zes sporen erop vervangen gaat worden over een tijd. De planfabriek van NSR en de mensen eromheen zijn druk bezig om een noodplan aan dienstregeling te verzinnen voor de komende weken, want is nu bij ons ook bekend dat dit nog weken/maanden kan duren.
Dat doe je fout...quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wasje gedaan, afwas weggewerkt![]()
Nou alleen nog wachten tot die verhuizende plebejers hier klaar zijn met het gebruiken van MIJN stofzuiger.
Ik was blij dat mijn trein de andere kant op reedquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:04 schreef BrandX het volgende:
ja het is drama, dat weet ikwij hadden net een meet in amsterdam toen dat gebeurt was
Mensen hebben er werkelijk 5-8 uur over gedaan om thuis te komen
aan het watquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was blij dat mijn trein de andere kant op reed.
Ik ben trouwens gigantisch aan het HOG'en nu.
Ik heb geen huiswerk, en dan zou het SOG'en zijnquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
'Huiswerk ontwijkend gedrag aan het vertonen
Ik vind één baan wel genoeg hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kun je eens proberen Huur Opbrengend Gedrag te vertonen, oftewel: Get a job!
Ik heb je net heul nie gezien! Maarreh.. goed plan. Zet je voor mij ook een lekker bakkie?quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geboodschapt, nu koffietijd
Ik liep met die dikke vent in de SuperCoopquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb je net heul nie gezien! Maarreh.. goed plan. Zet je voor mij ook een lekker bakkie?
Geen wonder! Dan zat je in de verkeerde winkel (of ik dusquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik liep met die dikke vent in de SuperCoop![]()
Koffie is bruin
Oh maar Ph heeft er toch eentje gewonnen nogquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:28 schreef BrandX het volgende:
Hier kunnen jullie onze GC-er GilaMonyet, die met maar paar stemmen verschil van Pheno heeft gewonnen helpen om het sinterklaasdichttoernooi te winnen
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
[OVERZICHT] FOK! zat te denken...De inzendingen.
Niet alles, wel veel. En wat niet (helemaal) goed is, daar wordt hard aan gewerktquote:
Er staat ook nog twee KSC'ers tussen de genomineerden!quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:28 schreef BrandX het volgende:
Hier kunnen jullie onze GC-er GilaMonyet, die met maar paar stemmen verschil van Pheno heeft gewonnen helpen om het sinterklaasdichttoernooi te winnen
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
[OVERZICHT] FOK! zat te denken...De inzendingen.
Maar ik wil Sesamstraat nog kijkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tijd om je je bed in te schoppen
Niksquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik wil Sesamstraat nog kijken.
Er aan gewerkt, dat klinkt goedquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet alles, wel veel. En wat niet (helemaal) goed is, daar wordt hard aan gewerkt
Hoe is het met jou?
Zij begrijpt me tenminstequote:Op zaterdag 29 november 2008 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh van mama mag je wel Sesamstraat kijkenMooi is dat.
Da's mooi. Van mijn lijstje is nog steeds niets afquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er aan gewerkt, dat klinkt goed
Nu wel weer goed hier, schoon weer enzo
Fles
Frits
Mart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |