Graagquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die heb ik in het geheel op mijn computer staan. Kan er wel een torrent van maken voor de liefhebbers.
Precies jaquote:Op zondag 30 november 2008 02:00 schreef F1Bas het volgende:
Weer dat gejank om de prijs van Sulejmani
quote:
Moggel Venom, wat brengt jou hier op dit vroege tijdstip?quote:
Gewoon, even rondneuzen.quote:Op zondag 30 november 2008 09:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moggel Venom, wat brengt jou hier op dit vroege tijdstip?
Slecht woordgarpjequote:
Troost je met de gedachten dat ik vrij ben vandaag alleen niet naar het stadion kan. Daarom zet ik dus zo eredivisie live wel even aan en kijk ik het daar wel!quote:Op zondag 30 november 2008 10:52 schreef Blight het volgende:
Ben aan het werk vandaag, maar er is hier geen kloot te doen. Moet dus een beetje dom voor me uit staren en kan geen Ajax kijken.
Laten we vooral waken voor onderschatting.. Ajax is zo wisselvallig als de pest nog.quote:Op zondag 30 november 2008 11:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Utrecht stelt al een tijdje niets meer voor, matigheid is sowieso de middelmaat daar in die kutstad.
Ajax: Kenneth Vermeer; Gregory van der Wiel, Oleguer, Jan Vertonghen, Thomas Vermaelen; Eyong Enoh, Miralem Sulejmani, Rasmus Lindgren; Kennedy, Luis Suarez, Urby Emanuelson.quote:Op zondag 30 november 2008 12:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Aparte opstelling.
quote:
Tja, ik mag het waarschijnlijk niet zeggen (wordt natuurlijk gezien als trollen), maar ik vind dat we niet goed hebben gespeeld. Wat heeft Suarez een ballen verprutst.quote:Op zondag 30 november 2008 14:16 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een armoede, thuis gelijkspelen tegen Utrecht.
Hopen dat ze dat nog even weten af te wenden.
Maar nog wel boven Eindhoven.quote:
Mee eens hoorquote:Op zondag 30 november 2008 14:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Tja, ik mag het waarschijnlijk niet zeggen (wordt natuurlijk gezien als trollen), maar ik vind dat we niet goed hebben gespeeld. Wat heeft Suarez een ballen verprutst.
quote:Op zondag 30 november 2008 10:50 schreef Doezelhaar het volgende:
3 punten. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |