abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63601191
Gaaf verslag idd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 28 november 2008 @ 18:44:55 #32
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63601240
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

He, heb je niet meer gezien, maar watskebeurt?
Nee helaas niet!
Even quote uit randverschijnselen:
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef Riro het volgende:

[..]

Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die straat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en alles Met als reden: voorkomen dat er ongeregeldheden gaan plaatsvinden.

En toen dus 7 uur naar een paar witte muren zitten kijken na de wedstrijd pas weer vrij gekomen.
Ik wil mezelf niet schattig noemen ofzo, maar ík en ongeregeldheden? Als klein meisje van 1,60 niet heel realistisch

Leuk geschreven trouwens dat verhaal Zķ veel herkenbaarheid. Om een uur of 13.00 was ik ook in die kroeg en hebben we het nog met mekaar er over gehad hoe makkelijk je die portomonnee mee kon nemen. Blijkbaar zijn er dus ook mensen geweest die dat echt gedaan hebben
pi_63601311
Klaas Jan Huntelaar grote Broodfan.

nieuws was op zeker bij het sportjournaal
pi_63601348
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:44 schreef Riro het volgende:

[..]

Nee helaas niet!
[..]

Ik wil mezelf niet schattig noemen ofzo, maar ík en ongeregeldheden? Als klein meisje van 1,60 niet heel realistisch
Dat ben je wel hoor
pi_63601361
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:48 schreef Prosac het volgende:
Klaas Jan Huntelaar grote Broodfan.

nieuws was op zeker bij het sportjournaal
lol, snap niet wat daar aan is.

Ik vind Renoir wel een toffe schilder --> ??
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_63601362
Geniaal Silenus
quote:
ok ik, rustig van aard, was PISnijdig. Waarom? Omdat die achterlijke kutmoffen blijkbaar hun mapje 'Joden ontvangen en ergens naar binnen leiden' blijkbaar in de loop van de geschiedenis zijn kwijtgeraakt...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63601373
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:44 schreef Riro het volgende:

[..]

Nee helaas niet!
[..]

Op het bureau gezeten en de wedstrijd gemist? Wow... dat is verrot.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 28 november 2008 @ 18:52:42 #38
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63601391

Nu met ondertiteling (omdat die zo mooi is).
pi_63601461

Gaaf gezicht hoor. En die afscheiding in de 2de en 3de ring.
pi_63601626
Trieste HSV supporters daar bij de metro, glazen flessen gooien terwijl we naar het station liepen en ook gewoon op meisjes gooien.. Triest volk
AFCA!
pi_63601640
Ik moet even foetsie, en behalve hulde uitspreken voor het epistel van Silenus, wil ik even opmerken dat ik het zeer zou waarderen als iemand een link naar het filmpje kan plaatsen van de laatste tien minuten van de wedstrijd. Met andere woorden, ik wil graag keihard op beeld horen: Wat zijn die moffen stil, uitgevoerd door het uitvak met muzikale begeleiding door middel van klappen.

Als iemand een link heeft, alsjeblieft!
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:09:25 #42
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_63601792
Mooi verslag SIlenus!
pi_63601802
Heeft nou niemand mij gespot? Ik zat ook nog náást het uitvak
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_63601948
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:09 schreef denthemen het volgende:
Heeft nou niemand mij gespot? Ik zat ook nog náást het uitvak
Hehe

Vet verslag silenus!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63602008

Foto vanaf mijn plek
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_63602056
Leuk verslag Silinus Er waren dus welk gangsters in Hamburg, itt buscombi's Of wat bedoel je?
Love is in the air!
pi_63602166
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef Landgeld het volgende:
Leuk verslag Silinus Er waren dus welk gangsters in Hamburg, itt buscombi's Of wat bedoel je?
Wat bedoel jij?
pi_63602298
Geniaal verslag !
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:30:18 #49
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_63602343
Leuk om te lezen Silinus!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_63602507
Silenus meesterlijk ge(be)schreven!
pi_63602963
Nooit geweten dat Jol zo een zure vent was trouwens. "Ajax heeft weinig bijgedragen".. mn neus..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_63603020
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:53 schreef Cheiron het volgende:
Nooit geweten dat Jol zo een zure vent was trouwens. "Ajax heeft weinig bijgedragen".. mn neus..
Lekker boeiend wat Jol vindt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_63603070
quote:
'Geweldige steun van onze supporters'
Datum post: 28-11-08 18:29 - Gepost door: Boudy - Bron: goal.com - Aantal keer bekeken: 305 - Aantal reacties: 4

Oogstrelend voetbal werd er niet op de mat gelegd, maar het resultaat mocht er zijn. Door de 0-1 overwinning op Hamburger SV is Ajax bijna zeker van de volgende ronde. Goal.com sprak na afloop met linksback Thomas Vermaelen.

Twee minuten na de aftrap stond de Ajax-Belg al op de helft van de tegenstander. Ter illustratie: zondag tegen AZ duurde dat tot de veertigste minuut. Snel was al duidelijk dat Ajax ruimte zou krijgen om te gaan voetballen.

Diep in de tweede helft wisten de Amsterdammers die te benutten na een cadeautje van de HSV-defensie. "Dit is een hele goede overwinning denk ik," vertelt Vermaelen. "Het schijnt dat we door zijn, dus ik ben wel blij."

"HSV is gewoon een hele sterke tegenstander, fysiek gezien. We hebben ze af en toe ontwricht met snel combinatiespel, maar we hebben ķķk gevochten als een team," spreekt Vermaelen trots.

De verdediger is de laatste weken terug te vinden op de linksbackpositie. "Dat is weer heel anders dan centraal. In het begin is het even afwachten, maar je kan het ook positief bekijken: je wordt er wel een betere voetballer van."

Vermaelen: "Ik leer nieuwe dingen. Daar moet je voor open staan. Dat besef ik me nu wel. En over die centrale positie: dat leer ik echt niet af."

Na afloop bleven de Ajacieden lang hangen bij het met drieduizend supporters gevulde uitvak. "De fans waren echt heel mooi. Het geeft ons steun. Dat het er zoveel zijn, dat doet je wel wat."
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:03:23 #54
82589 S-Two
barba macacu
pi_63603235
Inderdaad, hulde Silenus.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_63603308
Mijn verslagje dan maar:

Om 5 uur op de donderdagochtend vertrokken we vanuit Amsterdam, rond een uurtje of 12 na een goede heenreis waren we bij het stadion om de kaarten om te wisselen.

Daarna zijn we even gaan slapen aangezien we aardig verrot waren, rond een uurtje of 3/half 4 belde Aanvoerder of ik er al was en dat het daar een totaal gekkenhuis was met politie die heen en weer aan het scheuren waren.

Toen zijn we maar richting Reeperbahn gegaan en zoals Silenus al zei, het leek wel alsof de russen gvd aan het binnenvallen waren daar. We liepen vrij ver door omdat we een goede kroeg zochten, uiteindelijk kwamen we uit bij 1 of andere Kebab zaak met een goedkope supermarkt ernaast. Achja ook daar was er genoeg gezeik met de ME en was de sfeer niet geweldig.

Daarna nog lekker 3 uur in een kroeg gezeten met allemaal Ajacieden, daar was het inmiddels al aardig rustig geworden en was iedereen heerlijk gezellig Ajax nummers aan het zingen en schatje mag ik je foto(kutlied). Na een tijdje vond de eigenaar het wel genoeg en begon ie te dreigen dat hij het niet meer zou toestaan aangezien er ook normale klanten zaten daar. Maargoed bier en veel Ajacieden, dat werkte dus niet bepaald en het bleef maar doorgaan en uiteindelijk moesten de meeste eruit van hem.

Inmiddels waren we wel aardig lazerus na die 3 uur zuipen en zochten we de metro maar op. Wij de metro in naar het stadion, waarop een aantal gasten waarmee ik was zo lazerus waren(ik weet van niks! ) dat ze gingen zingen naar een goeduitziend duits blond meisje:

SEX MET DIE BLONDE

Niet wetende dat ze dat toch wel kunnen verstaan daar, waarop de hele metro helemaal stukgaat en dat wijf vrij rood werd Haar vader kon het ook niet echt waarderen die ernaast stond hehe.

Toen we eindelijk bij de ingang aankwamen was het echt een totaal gekkenhuis daar, het was op een soort van verhoging en er waren maar 2 poortjes open. Wij gingen in de massa staan maar het was al snel duidelijk dat je van alle kanten werd gebeukt en dus geen kant meer opkon, er mocht maar 1 iemand per keer door het poortje van de stewards van HSV. Na heel wat geduw en getrek waren we dan eindelijk binnen( nog steeds een wonder dat er niemand zwaar gewond is geraakt daar). De Ajax stewards kregen zelfs klappen van de ME of HSV stewards omdat ze vonden dat dit helemaal niet kon. Ik hoop dat Ajax wel een klacht hierover gaat indienen maar dat helpt toch geen fuck met die nazi's daar.

We zitten op de 3e ring, maar dat maakt niet uit bij zo'n wedstrijd. Vlak voor de wedstrijd begon vonden 2 HSV gasten het leuk om hun kont aan het uitvak te laten zien en een beetje de held uit te hangen totdat er ineens politie tussen de vakken kwam staan en ze verder de hele tijd stil op hun stoel zaten. Maar ze zorgde gelukkig wel voor leedvermaak met het koude weer De eerste helft was vooral erg koud en het voetbal was niet echt speciaal , maargoed met een 0-0 ruststand kon ik wel goed leven.
De 2e helft was daarintegen een stuk lekkerder, meer sfeer uit het Ajax vak en ook een beter Ajax vooral nadat Gabri erin kwam En toen kwam onze superjoodse Leonardo het veld in en maakte hij nog eens een doelpuntje! Waarop het hele vak gek werd en er zeker 4 man bovenop me vielen en ik even helemaal niks meer meekreeg van wat er verder gebeurde maar dat maakte natuurlijk niet uit.
Het gedeelte daarna was natuurlijk het lekkerst, erg lekkere sfeer en ontzettend veel lachende gezichten
Ik had ook niet het idee dat HSV nog zou scoren en nadat de slechtfluitende Italiaan eindelijk affloot leek het wel alsof we de UEFA cup al hadden gewonnen.

Daarna nog een kwartier vastgezeten in het vak maar het was natuurlijk prachtig om alle spelers naar het vak te zien komen nadat ze gedoucht hadden Was een prachtig gezicht en daar doe je het toch allemaal wel voor.

Daarna dus weer terug naar de metro lopen en toen gebeurde dit:

[Centraal] Randverschijnselen #32

Erg jammer weer allemaal, een maat van me zat voor de ingang van het station op ze knieeen en had ze hart vast en ik had echt het gevoel dat ie zo kon instorten daar Gelukkig was het gewoon een hyperventilatie actie maar het verneukt je stemming wel, en aangezien ik ook met een verrotte poot moest rennen kon ik niet meer op me voet staan zowat.

Uiteindelijk verder rustig terug naar het hotel, waarop we besloten hebben niet meer naar de stad te gaan(wat we na de wedstrijd wel van plan waren tot een uurtje of 3/4 maargoed).

Al met al een toptripje maar dat soort dingen verkloten het wel flink.. En nu ben ik verrot en kan ik dus amper meer lopen

[ Bericht 1% gewijzigd door Jasza op 28-11-2008 20:28:26 ]
pi_63603357
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:05 schreef Jasza het volgende:
Mijn verslagje dan maar:
Hier gestopt met lezen nadat ik zag hoever ik nog moest scrollen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63603391
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:07 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Hier gestopt met lezen nadat ik zag hoever ik nog moest scrollen
Je hebt toch niks beters te doen dan die onzin lezen van mij
pi_63603461
Prachtig stukje Silenus!
Had je nog iets gemerkt van rellen na de wedstrijd?
pi_63604232
Jasza ook leuk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63604333
Mooie verslagen heren! Erg goede overwinning, had ik niet verwacht!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')