abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63599668

Kampioen van Nederland

1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960, 1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002, 2004

KNVB Beker

1917, 1943, 1961, 1967, 1970, 1971, 1972, 1979, 1983, 1986, 1987, 1993, 1998, 1999, 2002, 2006, 2007.

Supercup

1993, 1994, 1995, 2002, 2005, 2006, 2007

Champions League

1971, 1972, 1973, 1995.

Europa cup 2

1987

UEFA cup

1992.

Wereldbeker

1972, 1995.

Europese Supercup

1972, 1973, 1995.

• Doel
    Maarten Stekelenburg * schouderblessure
    Kenneth Vermeer
    Dennis Gentenaar * rugblessure
    Hans Vonk

• Verdediging
    Bruno Silva
    Oleguer
    Thomas Vermaelen
    Jan Vertonghen
    Gregory van der Wiel
    Vurnon Anita

• Middenveld
    Rasmus Lindgren
    Kennedy Bakircioglu
    Urby Emanuelson
    Ismaïl Aissati * knieblessure
    Gabri
    Siem De Jong
    Jan-Arie van der Heijden * knieblessure
    Evander Sno
    Mitchell Donald * zware knieblessure
    Robbert Schilder
    Eyong Enoh

• Aanval
    Klaas Jan Huntelaar * enkelbandblessure
    Miralem Sulejmani
    Luis Suarez
    Dennis Rommedahl
    Dario Cvitanich * hamstringblessure
    Leonardo
    Jeffrey Sarpong * knieblessure
    Javier Martina

Eredivisie
    23 nov '08, 12:30 AZ - Ajax
    30 nov '08, 12:30 Ajax - FC Utrecht
    7 dec '08, 12:30 FC Volendam - Ajax
    12 dec '08, 20:45 Ajax - NAC Breda
    21 dec '08, 14:30 De Graafschap - Ajax
    28 dec '08, 12:30 Ajax - ADO Den Haag
    18 jan '09, 14:30 NEC - Ajax
    25 jan '09, 14:30 FC Groningen - Ajax
    31 jan '09, 20:45 Ajax - SC Heerenveen
    3 feb '09, 20:15 Ajax - Heracles Almelo
    8 feb '09, 12:30 Vitesse - Ajax
    15 feb '09, 12:30 Ajax - Feyenoord
    22 feb '09, 16:30 Ajax - FC Volendam
    1 mrt '09, 12:30 FC Utrecht - Ajax
    8 mrt '09, 12:30 ADO Den Haag - Ajax
    15 mrt '09, 14:30 Ajax - De Graafschap
    22 mrt '09, 14:30 NAC Breda - Ajax
    5 apr '09, 12:30 Roda JC - Ajax
    12 apr '09, 16:30 Ajax - Willem II
    19 apr '09, 16:30 PSV - Ajax
    26 apr '09, 14:30 Ajax - AZ
    3 mei '09, 14:30 Sparta - Ajax
    10 mei '09, 14:30 Ajax - FC Twente

UEFA cup
    27 nov '08, 21:00 Hamburger SV - Ajax
    17 dec '08, 20:45 Ajax - Slavia Praag

DE OP IS HIER TE VINDEN!

X
    X
    X
  • Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
      vrijdag 28 november 2008 @ 17:34:31 #2
    164283 Luco
    Buongiorno!
    pi_63599720
    Drei punkte in Amsterdam
    Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
    pi_63599733
    Ajaxx
    Zondag maar eens aanschouwen via Discovery
    Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
    pi_63599770
    Wat een onzin van Jol trouwens. Ajax zat er continu bovenop.
    AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
    pi_63599772
    Heerlijke zege gisteren
    10. Jari Litmanen
    Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
    Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
      vrijdag 28 november 2008 @ 17:37:16 #6
    219855 finsdefis
    I.. I got authoritah?
    pi_63599782
    Helemaal niets in Hamburg!!!11eins

The strong do what they can and the weak suffer what they must.
    - Thucydides
    pi_63599841
    Was best een toptrip, om het maar even kort te omschrijven. Waren met een grote groep van een man of elf. Kwamen aan op de Reeperbahn en toen kwam de ME ons even verwelkomen, dus dat was een prima begin. Daarna kwamen ze alle 800 even stuk voor stuk gedag zeggen leek het wel. Ook nog ff bij Sankt Pauli binnen wezen kijken. Zag er ook wel grappig uit.

Vervolgens was er iets te doen op de Nordbank. Daar zag ik in drie instanties een heerlijke Duitse en dus vieze en lelijke goal van Leonardo, dus toen was de avond helemaal geslaagd. Na afloop ook nog ff stadje in en vanmorgen lekker brak na een paar korte uurtjes slaap weer naar huis.

En Silenus nog even een handje geschud.

Entschuldigung, 0-1!
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
    pi_63599909
    Eric zat je lekker te trekke voor de buis?
    pi_63599928
    Schönes doppelpfosten Tor.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      vrijdag 28 november 2008 @ 17:45:01 #10
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    pi_63599950
    Zo, ik ben ook weer terug. Denk dat ik een een heel andere beleving van deze trip heb gehad dan de meesten hier.

Maar uiteindelijk kan ik 'm wel geslaagd noemen geloof ik
    pi_63599972
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_63600015
    Laat maar
    pi_63600167
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 17:45 schreef Riro het volgende:
    Zo, ik ben ook weer terug. Denk dat ik een een heel andere beleving van deze trip heb gehad dan de meesten hier.

Gelukkig dat je tripje nog wel geslaagd is. In 2009 weer een nieuwe kans om VK's te drinken ergens in Europa

We hebben helaas allebei een scanpunt voor EU+ gemist
    pi_63600210
    quote:
    Die heb ik in het geheel op mijn computer staan. Kan er wel een torrent van maken voor de liefhebbers.
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
      vrijdag 28 november 2008 @ 18:05:54 #15
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    pi_63600382
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 17:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Gelukkig dat je tripje nog wel geslaagd is. In 2009 weer een nieuwe kans om VK's te drinken ergens in Europa

We hebben helaas allebei een scanpunt voor EU+ gemist
    Had woensdag m'n kaart al opgehaald dus ben gelukkig wel gescant.
    pi_63600458
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 18:05 schreef Riro het volgende:

[..]

Had woensdag m'n kaart al opgehaald dus ben gelukkig wel gescant.
    Oh ja, dat kon ook nog
    Naja ik sta dit jaar pas op 1 uitwedstrijd, dus moet de volgende ronde sowieso maar ff gaan
    pi_63600568
    Dez overwinning hadden we echt nodig. Geef veel vertrouwen, vooral voor Europese wedstrijden.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
    pi_63600641
    auf wiedersehen
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_63600740
    dankzij deze overwinning laat ajax hopelijk weer zijn gezicht terug krijgen in europa
    AJAX AMSTERDAM!
      vrijdag 28 november 2008 @ 18:23:23 #20
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_63600764
    Ah, eindelijk weer een Europees uit-tripje! De derde voor mij, en na een 0-0 in Kopenhagen en een 0-0 in Praag zou ik het waarderen als er eindelijk eens gescoord gaat worden. Al weken geleden is alles geboekt, en de woensdag voor de wedstrijd vertrekken we.

Bier mee, VI mee en Hamburg here we come! Vanuit Amersfoort vertrokken we en de reis begon al goed: Onze trein had vertraging en we zouden de aansluiting in Osnabrück missen. Daar een uur gewacht en uiteindelijk kwamen we om 23.30u aan bij het A&O City Hauptbahnhof hostel. We waren niet de enige Ajacieden, maar wel zo’n beetje de enigen die nog redelijk nuchter waren had ik het idee. Na drie kwartier getreuzel van de receptionist konden we eindelijk de kamer in. Ah, er lag al een chick in te slapen! Niet dat we daar iets aan hadden, want we moesten nodig de stad in, maar dan kun je in ieder geval positief antwoorden op de vraag van thuisblijvers of je nog vrouwen op je kamer hebt gehad.

Om één uur liepen we naar het grote plein, waar eigenlijk hoegenaamd NIETS te beleven was. Niets was open, geen mensen op straat, totale leegte en duisternis. Waarschijnlijk was het dan tóch allemaal op de Reeperbahn te doen. De Reeperbahn: Een plek waar seks, drugs, alcohol en geweldadigheid de boventoon voeren. Kortom, alle dingen die het leven zo mooi maken en voor we het wisten stonden we op deze place-to-be. En jawel, daar was toch íets meer te beleven! Verschillende groepen Ajacieden flaneerden al over de Hamburgse uitgaansstraat. Rond 3 uur hoorden we dat er blijkbaar ergens een café was gesloopt, niks van meegekregen. Niet veel later gingen we behoorlijk in de olie naar het hostel, toch even die paar uur slaap nog pakken. Mooi om te zien dat je dan dezelfde gozer tegenkomt die een paar dagen eerder in Alkmaar achter me nog kou stond te lijden. Of ja, tegenkomen, hij wilde horizontaal een trap oplopen en wist eigenlijk niet meer waar z'n kamer was. Zo liepen er overal plukjes dronken idioten rond, leuk om te zien.

Donderdag, Matchday! We moesten er al voor tien uur uit dus we werden om elf uur wakker gemaakt door één of andere dude van het hostel. Snel even douchen en op naar het stadion om ons kaartje om te wisselen.
    Even rond het (van buiten aartselijke) stadion gelopen, fanshop in (ze hebben zelfs HSV-broodroosters..) en weer de stad in. Rond het centrale plein was op een kerstmarkt na eigenlijk niks spectaculairs te beleven. Nog even het stadion van St. Pauli bekijken, maar dat blijkt een bauwval te zijn waarbij De Langeleegte nog een multifunctioneel stadion lijkt. Van veraf, want we wisten niet waar de ingang was.
    Het was inmiddels al vier uur en we hadden nog geen bier op, een schande voor de beroepsgroep! We wisten niet waar de Reeperbahn precies was vanuit de plek waar we stonden maar in Hamburg hebben ze dat heel pienter opgelost: Je volgt gewoon de politiesirenes en je komt automatisch aan op de plek waar alle Ajacieden zich bevinden.
    Bij het begin van de straat leek het alsof we een warzone betraden. Eigenlijk nog geen supporter te zien, maar ME-busjes scheurdenn met loeiende sirenes door de straten. De Polizei keek alsof elk moment de Russen konden komen. Iets verder bleek al waarom, maar we hadden waarschijnlijk net het 'vuurwerk' gemist. Wel veel Ajacieden op straat, maar dan toch nog een iets ander slag volkje dat je normaal in de buscombi tegenkomt. Ah well, de kroeg in, en daar was het supah Toll. De hele kroeg was overgenomen door Ajacieden en helaas was de barvrouw zo onnozel om haar portemonnee open en bloot de hele tijd op de bar te laten liggen. Op een gegeven moment werd 'ie gejat en was dat wijf buiten zinnen. Pas dan op je spullen doos, je hebt toch geen scoutingclubje in je kroeg!

18.30u, 2,5 uur voor de wedstrijd en omdat we een beetje op tijd wilden zijn gingen we de metro in naar het stadion. Althans, dat wilden we. Op het perron van U-station Reeperbahn stonden honderden dronken Ajacieden te zingen, en de Playmobielmannetjes van de Polizei kon hier bijzonder slecht mee omgaan. Alle Ajacieden werden op een klein gebied bij elkaar gehouden waardoor iedereen zich tegen elkaar aan moest drukken. Metro kwam, enkele forensen moesten uitstappen maar daar hadden ze níet echt kans toe. Iedereen wachtte netjes op hun beurt en liet elkaar voorgaan met instappen.
    Oh wacht, nee, ik vergis me, iedereen moest en zou binnen 1,5 seconde die metro ingaan en het ding knalde bijna uit z'n voegen. Lang niet iedereen zat erin, de volgende metro kwam. BAF, zelfde verhaal. 100 Ajacieden naar binnen, totdat de Polizei ineens voor de deuren gaan staan terwijl hij nog lang niet vol is. Op mijn opmerking 'hij is nog lang niet vol!' kreeg ik van zo'n SS-er een por met de woorden 'Wann ich sage es ist full, ES IST FULL!'. Jawel herr Obersturmbahnfuher. Maargoed, uiteindelijk bleek waarom we er niet inmochten, de metro ging helemaal niet richting het stadion. Waar die 100 man die er toch inzaten uiteindelijk wel zijn beland mag Joost weten. Volgende metro, yes, we zaten erin. Ik stond helemaal ingeklemd door die thuis-niets-te-vertellen-hebbende losers van de ME. Aangezien iedereen stond te springen en de metro daar blijkbaar slecht tegen schijnt te kunnen werden de ME'ers pissig en vroegen 'oder wir nach Stadion willen können'. Nee eppo, we gaan naar de bingo-avond, nou goed. Blijkbaar bedoelde hij dat we als de wiedeweerga op moesten houden met jolig gedrag. Je kunt er niet echt mee lachen, met die moffen..

Met de shuttlebus naar het stadion en jawel, die Duitsers kunnen ook echt helemaal niks...3.000 man moesten zich door twee poortjes zien heen te wurmen. De instapprocedure voor Feyenoord-Ajax was hierbij vergeleken een lief schattig speeltuintje, dit was een strijd van leven op dood. Beuken, douwen, wringen, het schoot voor geen meter op. De sfeer dreigde aardig om te slaan, maar iedereen wist zichzelf in de hand te houden. Ook ik, rustig van aard, was PISnijdig. Waarom? Omdat die achterlijke kutmoffen blijkbaar hun mapje 'Joden ontvangen en ergens naar binnen leiden' blijkbaar in de loop van de geschiedenis zijn kwijtgeraakt..(Kan deze? Op het randje he...) Man, wat een amateurisme. Door een stel sjampoepels werd je gefouilleerd en een ander stel stond er een beetje bij te lachen. Stelletje nazi's, ze zouden ze kapot moeten schieten. (Ho ho ho. Silenus toch. Maar dat denk je als je anderhalf uur doet over 3 meter wacht''rij'")
    Maar toch, 20.30u, binnen! Het middelste vak, en de wedstrijd begint bijna.
    Ik blijk 2 rijen onder ons aller medefokker Kevin6188 te staan, wat een gezelligheid. Toch nog een FOK-meet.
    Mooi stadion van binnen, die HSV Nordbank AOL Arena Volksparkstadion of hoe het ook mag heten. Voor de wedstrijd werd er een grote Ajax-vaan ontrold over de hoofden van het uitverkochte uitvak.

De wedstrijd was niet spannend, omdat ik natuurlijk totaal niet verwachtte dat we hier met een resultaat naar huis zouden gaan. Als je zelfs door een huis-, tuin- en keukenelftal van Heerenveen al totaal naar de gallemiezen wordt gespeeld zal het bij HSV niet veel beter zijn. Maar wis en warempel, we haalden de rust met 0-0 en kwamen nauwelijks in de problemen. Rust, pissen en op naar de tweede helft. Enoh moet eruit, die gekke Afrikaan kan niets goed doen bij scheidsrechter Alberto Kankahmalloti (Italiaan).
    Net als we denken dat een 0-0 toch echt tot de mogelijkheden gaat behoren onderschept Leo de bal van een guest van HSV. Ja, op het doel af, scoren LUL!! Zo mooi, een Ajacied alleen op de keeper af altijd. Ik begin van pure opwinding dan vaak al een beetje te hupsen, m'n positie kiezend om keihard te juichen. Ik hou mn maat vast, schiet hem erin! AH PAAL, NEE! IDIOOT! Hij krijgt de bal terug, wat doet 'ie daar in de verte, ros die bal erin!! Die 2 seconden dat 'ie daar staat lijken wel uren te duren, Leo, doe het, doe het voor ons! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Verdomme, het onmogelijke is mogelijk geworden, we leiden, we leiden! 0-1, totale gekkenhuis in het uitvak. Ik pak m'n maat vast en gil in z'n gezicht 'HIJ ZIT!! LEKKERRR!!!'. (Dit voor het geval hij de goal had gemist en geen idee had waar al die commotie rondom hem mee te maken had)
    Pas na die 0-1 werd ik écht nerveus, nu moesten we het vasthouden ook. Ajax kreeg kansen op meer, maar HSV drukte. Die sukkels konden er gelukkig helemaal geen flikker van, Auf wiedersehen, auf wiedersehen.
    Fluit af, homo in 't geel! *prieeett* JAAA! We hebben 'm, onverwacht, maar heerlijk!
    Ze dachten dat ze ons wel effe op konden rollen, het lijken verdomme wel een stelletje Ajacieden. En dan ook nog allemaal vijf minuten voor tijd naar huis gaan, hebben ze dan helemáál geen originaliteit? Ajaxpubliek!
    Na de wedstrijd moeten we nog even in het vak blijven, en in de verte zien we de cameralamp aanspringen en Marco geinterviewd worden. Marco, marco, we worden kampioen! En, omdat die Rotterdamse sukkels niks beters te doen hebben dan de nabeschouwing van HSV-Ajax te kijken, nog even het 'Helemaal niets in Rotterdam'. Ook in verre landen denken we even aan jullie, lieve vrinden uit Rotterdam.
    Enkele Ajacieden kwamen nog even het publiek bedanken. Voor het eerst sinds het Beenhakkeriaanse tijdperk werd er weer gezongen 'Leo, leo, we worden kampioen!'

Dan met de shuttlebus naar huis, niet echt een prettig ritje want een Hamburger had zijn vlag ind de bus helemaal ondergekotst en er hing een zuur geurtje...Mag de pret niet drukken, weer de kroeg in!
    Om 3.30u waren we totally wasted en gingen naar het Hauptbahnhof. Tas uit de kluisjes halen, trein in richting Osnabruck. Omdat we een trein eerder hadden genomen moeste we nog een uur vol zien te maken in een klein luchroompje op het station. Toen we er om 06u aankwamen was er nog niemand maar toen we een uur later ontwaakten zat het al helemaal vol met Duitsers die ons aankeken alsof we een stel zwervers waren. Ok, toegegeven, al te fris zagen we er niet uit. Alcohollucht, baard, it's great to be an Ajacied!
    Terug naar Nederland, waar we een conducteur kregen die iets té goed geslapen had. "Welkom in Nederland! We naderen station Hengelo. En voor alle Ajaxsupporters in deze trein: Ajax is oké. Olé. Olé."
    Hij zei het ook echt met van die pauzetjes ertussen...

Als een stinkende aap lag ik tussen alle vrolijke forensjes die naar hun werk en opleiding gingen. M'n nadorst speelde me parten.

----------------------THE END--------------------
    Gourmetten of steengrillen?
      vrijdag 28 november 2008 @ 18:25:08 #21
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_63600792
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 17:45 schreef Riro het volgende:

He, heb je niet meer gezien, maar watskebeurt?
    Gourmetten of steengrillen?
    pi_63600805
    Wow lap tekst, straks even lezen.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_63600870
    Werkelijk briljant verslag, Silenus.
    pi_63600901
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 18:23 schreef Silenus het volgende:
    ...lap tekst...
    Hehe, leuk om te lezen.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    pi_63600932
    Silenus .
    Mooi stukje.
    -
    pi_63601007
    Silenus, held!
    Ik lig helemaal krom hier. Fantastisch
    quote:
    Daar een uur gewacht en uiteindelijk kwamen we om 23.30u aan bij het A&O City Hauptbahnhof hostel. We waren niet de enige Ajacieden, maar wel zo’n beetje de enigen die nog redelijk nuchter waren had ik het idee.
    Mijn matties
      vrijdag 28 november 2008 @ 18:36:05 #27
    37809 Doezelhaar
    Tot het gaatje...
    pi_63601041
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 17:57 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Die heb ik in het geheel op mijn computer staan. Kan er wel een torrent van maken voor de liefhebbers.
    Puik plan!
    pi_63601056
    Mooi verhaal!
    Koning.
    pi_63601111
    Mooi verslag....hopelijk volgen er dit seizoen nog vele Europese wedstrijden.
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_63601146
    Haha nice verslag Silenus
    quote:
    Ik pak m'n maat vast en gil in z'n gezicht 'HIJ ZIT!! LEKKERRR!!!'. (Dit voor het geval hij de goal had gemist en geen idee had waar al die commotie rondom hem mee te maken had)
    10. Jari Litmanen
    Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
    Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
    pi_63601191
    Gaaf verslag idd.
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
      vrijdag 28 november 2008 @ 18:44:55 #32
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    pi_63601240
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 18:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

He, heb je niet meer gezien, maar watskebeurt?
    Nee helaas niet!
    Even quote uit randverschijnselen:
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef Riro het volgende:

[..]

Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die straat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en alles Met als reden: voorkomen dat er ongeregeldheden gaan plaatsvinden.

En toen dus 7 uur naar een paar witte muren zitten kijken na de wedstrijd pas weer vrij gekomen.
    Ik wil mezelf niet schattig noemen ofzo, maar ík en ongeregeldheden? Als klein meisje van 1,60 niet heel realistisch

Leuk geschreven trouwens dat verhaal Zó veel herkenbaarheid. Om een uur of 13.00 was ik ook in die kroeg en hebben we het nog met mekaar er over gehad hoe makkelijk je die portomonnee mee kon nemen. Blijkbaar zijn er dus ook mensen geweest die dat echt gedaan hebben
    pi_63601311
    Klaas Jan Huntelaar grote Broodfan.

nieuws was op zeker bij het sportjournaal
    pi_63601348
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 18:44 schreef Riro het volgende:

[..]

Nee helaas niet!
    [..]

Ik wil mezelf niet schattig noemen ofzo, maar ík en ongeregeldheden? Als klein meisje van 1,60 niet heel realistisch
    Dat ben je wel hoor
    pi_63601361
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 18:48 schreef Prosac het volgende:
    Klaas Jan Huntelaar grote Broodfan.

nieuws was op zeker bij het sportjournaal
    lol, snap niet wat daar aan is.

Ik vind Renoir wel een toffe schilder --> ??
    pi_63601362
    Geniaal Silenus
    quote:
    ok ik, rustig van aard, was PISnijdig. Waarom? Omdat die achterlijke kutmoffen blijkbaar hun mapje 'Joden ontvangen en ergens naar binnen leiden' blijkbaar in de loop van de geschiedenis zijn kwijtgeraakt...
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_63601373
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 18:44 schreef Riro het volgende:

[..]

Nee helaas niet!
    [..]

Op het bureau gezeten en de wedstrijd gemist? Wow... dat is verrot.
      vrijdag 28 november 2008 @ 18:52:42 #38
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_63601391

Nu met ondertiteling (omdat die zo mooi is).
    pi_63601461

Gaaf gezicht hoor. En die afscheiding in de 2de en 3de ring.
    pi_63601626
    Trieste HSV supporters daar bij de metro, glazen flessen gooien terwijl we naar het station liepen en ook gewoon op meisjes gooien.. Triest volk
    AFCA!
    pi_63601640
    Ik moet even foetsie, en behalve hulde uitspreken voor het epistel van Silenus, wil ik even opmerken dat ik het zeer zou waarderen als iemand een link naar het filmpje kan plaatsen van de laatste tien minuten van de wedstrijd. Met andere woorden, ik wil graag keihard op beeld horen: Wat zijn die moffen stil, uitgevoerd door het uitvak met muzikale begeleiding door middel van klappen.

Als iemand een link heeft, alsjeblieft!
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
      vrijdag 28 november 2008 @ 19:09:25 #42
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_63601792
    Mooi verslag SIlenus!
    pi_63601802
    Heeft nou niemand mij gespot? Ik zat ook nog náást het uitvak
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_63601948
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 19:09 schreef denthemen het volgende:
    Heeft nou niemand mij gespot? Ik zat ook nog náást het uitvak
    Hehe

Vet verslag silenus!
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
    pi_63602008

Foto vanaf mijn plek
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_63602056
    Leuk verslag Silinus Er waren dus welk gangsters in Hamburg, itt buscombi's Of wat bedoel je?
    Love is in the air!
    pi_63602166
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef Landgeld het volgende:
    Leuk verslag Silinus Er waren dus welk gangsters in Hamburg, itt buscombi's Of wat bedoel je?
    Wat bedoel jij?
    pi_63602298
    Geniaal verslag !
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      vrijdag 28 november 2008 @ 19:30:18 #49
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_63602343
    Leuk om te lezen Silinus!
    Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
    27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
    Mijn party reviews
    pi_63602507
    Silenus meesterlijk ge(be)schreven!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')