abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63622416
Vinex-gezinnen , +1
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 29 november 2008 @ 18:06:50 #202
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_63622473
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen die denken een bedrijf te runnen en op 29 november al door hun sinterklaasvoorraad heen zijn, epic fail . Terecht dat je dan gaat miepen .
Dan ben je voornamelijk heel dom maar ook nog eens een dief van je eigen portemonnee, als ondernemer zijnde.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 29 november 2008 @ 18:07:31 #203
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_63622484
Kut mên, ik moet even boodschappen gaan doen want ik heb nog niks in huis voor dit weekend .

En ik ga een poging doen om van de gevulde speculaas af te blijven, ondanks dat ik daar enorm veel zin in heb .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_63623046
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:07 schreef Mikkie het volgende:
Kut mên, ik moet even boodschappen gaan doen want ik heb nog niks in huis voor dit weekend .

En ik ga een poging doen om van de gevulde speculaas af te blijven, ondanks dat ik daar enorm veel zin in heb .
Tegenwoordig heb je op zondag ook supermarkten
Ik twijfel hoe laat ik morgen de trein pak.. ik wilde vroeg, net na meneer z'n voetbal.. maar nu voetbalt ie ineens later. Onzinnige post ik weet het maar ik kom er niet uit
Straks dus nog naar Let's Go Dancing.. ben benieuwd
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_63623180
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:02 schreef Mikkie het volgende:
Ah kut ja, dáárom was het zo druk in de stad vandaag. Ik heb enkel kerst in gedachten, dus heb er helemaal niet aan gedacht dat al die Vinex-gezinnen vandaag cadeaus moesten kopen voor Sinterklaas...
[..]

Wat voor muziekding is het dan? Als je moeder je zó zit te smeken, zou ik gewoon mee gaan. Maak je haar gelukkig mee en ze heeft vast vroegâh ook vaak zat een vrije avond opgeofferd voor jouw plezier. Nu heb je geluk dat ze al iemand anders gefixt heeft, maar anders was ik gegaan als ik jou was .
Het is een of andere fanfare die samen met een koor night of the proms achtige dingen doet.
Juh ik was ook wel mee gegaan als die vriendin niet mee was gegaan
pi_63623262
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen die denken een bedrijf te runnen en op 29 november al door hun sinterklaasvoorraad heen zijn, epic fail . Terecht dat je dan gaat miepen .
1. Ik ben toch niet degene die het bedrijf runt ofwel, ga dan tegen de baas miepen.
2. Het is sowieso een onzin argument, sommige dingen gaan gewoon hard. De sinterklaasfolder ligt al vanaf oktober op de mat, kom dan niet een week van te voren aan en verwacht dan nog dat gewilde dingen nog op voorraad zijn.
pi_63623301
1. heb je gelijk in, ik zei dan ook niet tegen wie ze moesten miepen
2. dat is niet zo, Blokker is een onwijs groot concern met hele slimme mannetjes die best een analyse over de afgelopen 50 jaar sinterklaasdrukte kunnen voorspellen wat hard gaat en wat niet. Ik vind nu al dingen uitverkocht dan ook echt eeuuhhh onverkoopbaar .
pi_63623411
Blijkbaar niet, en sowieso is de magazijnruimte nou ook weer niet zo groot dat we het allemaal op kunnen slaan he, laat staan de ruimte in de winkel zelf. Ik heb ook niet uitverkocht gezegd maar op We krijgen nml iedere woensdag speelgoed, dus dan heb je de kans dat dat op zaterdag op is.

Als mijn kind graag iets zou willen hebben wat in een folder staat die ik in oktober binnen krijg, dan zorg ik gewoon dat ik het op tijd in huis heb. En op tijd is niet een week van tevoren.
pi_63623496
Piet denkt zeker dat Blokker tegen de tijd van Sinterklaas en kerst een paar extra schuurtjes achter elk Blokker filiaal plaatst als extra opslagruimte zodat er voor iedereen genoeg is .
pi_63623513
!
pi_63623553
Nee, ik denk dat ze gewoon vaker leveren. Kom op van deze tijden leven ze, het is nog 6 dagen tot pakjesavond.
pi_63623568
Hmm ik vind over dat klagen, het is irritant maar wel logisch, ze kunnen moeilijk allemaal je baas opzoeken of een brief sturen ofzo.. dan maar zeuren tegen het personeel, en er van uit gaan dat die het doorgeven aan de mensen boven. En Yasha veel ouders werken natuurlijk gewoon fulltime, dus hebben niet altijd de mogelijkheid eerder dan zaterdag naar de winkel te gaan.

Ach.. er is van beide kanten wat voor te zeggen. Daarom is er bol.com
pi_63623569
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, ik denk dat ze gewoon vaker leveren. Kom op van deze tijden leven ze, het is nog 6 dagen tot pakjesavond.
Nee, gewoon twee keer in de week. Alleen in deze tijd krijgen we wat meer vracht dan de andere keer .
pi_63623574
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat denk ik ook, dan maar een paar weekjes wat minder kaarsen/kussentjes/etc..
pi_63623600
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:05 schreef LastRequest het volgende:
Hmm ik vind over dat klagen, het is irritant maar wel logisch, ze kunnen moeilijk allemaal je baas opzoeken of een brief sturen ofzo.. dan maar zeuren tegen het personeel, en er van uit gaan dat die het doorgeven aan de mensen boven. En Yasha veel ouders werken natuurlijk gewoon fulltime, dus hebben niet altijd de mogelijkheid eerder dan zaterdag naar de winkel te gaan.

Ach.. er is van beide kanten wat voor te zeggen. Daarom is er bol.com
Dan bestaat er nog de telefoon, dan reserveren we het. En zoals ik al zeg, dan hadden ze het ook mooi begin november kunnen halen, toen er nog wel genoeg was.
pi_63623605
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:05 schreef LastRequest het volgende:
Precies, het is aan Blokker om daarop in te spelen en niet aan de ouders om te zorgen dat ze er zijn voor de schappen leeg zijn .
  zaterdag 29 november 2008 @ 19:07:00 #217
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_63623608
Daarvoor is er toch ook just-in-time levering uitgevonden , lijkt me toch dat de Blokker op die manier werkt...

Edit: En daar dus klaarblijkelijk in faalt
pi_63623625
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:07 schreef IrishBastard het volgende:
Daarvoor is er toch ook just-in-time levering uitgevonden , lijkt me toch dat de Blokker op die manier werkt...
Nee dus, 2x p week leveren. Waar heb jij die wijze term geleerd ?
pi_63623631
Zo, net terug uit Almere. Was een interne verhuizing alles was al ingepakt dus het was alleen maar rollen van a naar b ... en wat pc's en kasten op zen plek zetten.

lichamelijk niet zo zwaar, en 11.5 uur x 9.75 euro is leuk verdiend, maar ik wilde eigenlijk van die lange uren af dus kijk intussen maar door naar wat anders...
pi_63623647
Naja de blokker faalt, schijt aan, ze verdienen toch wel
pi_63623652
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan bestaat er nog de telefoon, dan reserveren we het. En zoals ik al zeg, dan hadden ze het ook mooi begin november kunnen halen, toen er nog wel genoeg was.
Yashi , klant is koning, ook bij de blokker.
pi_63623679
Ik heb schijt aan al die zeikende kutklanten

Maar in de winkel ben ik wel heel lief hoor
  zaterdag 29 november 2008 @ 19:10:11 #223
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_63623690
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Nee dus, 2x p week leveren. Waar heb jij die wijze term geleerd ?
Ik heb ook economie gehad in een grijs verleden

Wel gaar dat een concern als dat dus niet op die manier werkt imo
pi_63623700
Schijten doe je op de wc, samen met moblo .
pi_63623721
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:10 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ik heb ook economie gehad in een grijs verleden

Wel gaar dat een concern als dat dus niet op die manier werkt imo
Zoals ik al zeg, omdat ze wss zo ook genoeg winst maken. Er zijn namelijk ook artikelen die wél op voorraad zijn

Mierenneuker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')