Ik iig niet, maar hij is verplicht. Het schijnt dat de particulieren intro veel beter is!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:53 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Hmm daar eens naar kijken, maar even serieus heb je er nog echt iets aan (aan die intro dan)?
Geen lootjes maar wel cadeaus kopen, je koopt voor iedereen voor een bepaald bedrag?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:57 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben echt blij dat dat gekunstelde gedoe met lootjes, gedichten e.d. bij ons afgeschaft is. Cadeautje, prima. Biertje erbij, hapje erbij, beetje ouwehoeren, allemaal goed, maar meer is ook echt niet nodig.
Da's wel vlakbij inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:33 schreef LastRequest het volgende:
de NS werkte weer niet mee olee oleee
uiteindelijk op Schiphol terecht gekomen, heeft ie me daar maar opgehaald
Kunde, Piet. Kunde.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk, nieuwe virusscanner, nu werkt msn niet meer.
Nah we doen gewoon niks verplichts. Borreltje die avond en het is al jarenlang gebruikelijk dat iedereen voor elk anders iets koopt. Maar goed, we doen dat thuis ook maar met vijf man in totaal. Meestal zo'n 20 euro pp, en m'n ouders doen dan altijd wel iets meer. Zo heeft iedereen een paar leuke presentjes, gewoon voor het ideequote:Op zaterdag 29 november 2008 00:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen lootjes maar wel cadeaus kopen, je koopt voor iedereen voor een bepaald bedrag?
En een mooi gedichtje erbij!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |