ik dacht dat we daar ook een review van hadden dit jaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Beste spel van 2008
[..]
Dat is de 2008 versie, 2009 versie is éeeeeeeeeeeeerg verbeterd.
Hebben wequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:23 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik dacht dat we daar ook een review van hadden dit jaar
ja klopt, dus demo checken dan
In totaal 102 match mode's, 70 wrestlers, 7 storylines (singeplayer en co-op) en een career mode waarin je met 1 iemand alle titels wint (kan ook co-op).quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Demo was wel vet, vroeg me alleen af of het niet snel ging vervelen
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:05 schreef Mrakz0r het volgende:
En niet te vergeten al die half naakte playboy chicks die ook meedoen!![]()
... toch?
quote:God of War 3 onthulling en meer op 14 december
Vele grote games die gepland staan voor komend jaar kenden tot nu toe alleen nog maar kleine teasers, zoals een God of War 3, Mafia II en de net aangekondigde Uncharted 2. Gelukkig komt hier over twaalf dagen verandering in.
Tijdens de Video Game Awards 2008 show worden niet alleen de prijzen voor de beste games uitgereikt, ook worden er nieuw beeldmateriaal vrijgegeven van groot aantal games. De volledige lijst met games is:
- Fight Night: Round 4
- Uncharted 2: Among Thieves
- Brütal Legend
- GOD OF WAR III
- Gears of War 2 (waarschijnlijk grote DLC)
- Terminator Salvation
- Watchmen: The End Is High
- Mafia II
Hier kun je nog drie onbekenden aan toevoegen die in de komende tijd onthuld zullen worden. Voor meer info over bovenstaande games, houd dan in de dagen rondom 14 december Gamed in de gaten.
quote:ps. I saw GOD OF WAR III when I was in Santa Monica last week. I can and will not give away details. But I think it's ok for me to say two things:
a- HOLY HOLY HOLY FUCKING HELL!!!!
b- I thought GEARS OF WARS 2 looked about as good as a next-gen game could look....and that game is currently- and will probably remain- my game of the year. And hell, I think I actually get to vote on that kind of stuff in some circles And unless I get blown away by POP or something else I missed, GEARS 2 is the SHIT....this year. Dudes and dudettes, fucking WAIT till you see the amazing graphics...just fucking wait. And yes, Xbots, accuse me all you want of being a Sony fanboy. Just remember two things:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |