Die had een maat van me ook, tot ie met mijn Nikkor 18-200 speelde. Toen heeft ie snel de sigma voor de Nikkor 18-200 omgeruildquote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef Noxa het volgende:
Ik vind de 18-200 van Sigma een fijne walk around lens. Maar die is dan ook wel loei zwaar meteen.
Hoe groot is 3 dan wel nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:46 schreef Coam het volgende:
Ik heb sinds een paar weken een D700 en ben helemaal in love. Wat een resultaten op hoge iso's zeg! En full frame <3
Dus hartjes en fullframe zijn kleiner dan driequote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:22 schreef Coam het volgende:
Draai je hoofd eens 90 graden naar rechts?
Ik heb nog geen problemen gehad met zwarte puntjes.
ik zag het (dat er een update was, die zwarte vlekjes heb ik (nog) niet gezien bij de mijne)quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
About this firmware update
This service provides software for upgrading D700 firmware to v1.01.
een canon?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb een paar weken geleden een D300 mogen vasthouden.
Ik weet geloof ik waar ik voor ga sparen als ik straks klaar ben met studeren en weer echt ga werken.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Ronalld het volgende:
Jongens, het Olympus topic haalt ons in! Snel, discussieer!
Ik wacht nu al anderhalf maand op m'n Nikkor 50mm F/1.8. Konijnenberg is traaaaag.Flash diffusor duurt lang.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Ronalld het volgende:
Jongens, het Olympus topic haalt ons in! Snel, discussieer!
daar hebben we de FB voorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
foto's maken is zoo veel belangrijker dan discussieren
op RAW heb je geen problemen met WB.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef LintuxCx het volgende:
Ik kan van een collega voor een vrij redelijke prijs een ~twee jaar oude D70s met nieuwe 18-105mm lens kopen. Leek me hardstikke mooi (heb nog geen dSLR gehad tot nu toe en wil best een goede camera hebben, maar fotografeer aan de andere kant te weinig om er echt veel geld aan te besteden), maar 't blijkt toch wel een oud model te zijn en op een paar punten is de D40 zelfs beter. De D40 is idd wel een fijn ding, maar witbalans is soms een probleem en ik vind het ook wel jammer dat 'ie geen "automatic bracketing" kan doen.
De D70s kan dat als het goed is wel, maar heeft 'ie ook minder problemen met witbalans?
http://www.kenrockwell.com/nikon/1755.htmquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:49 schreef Tokus het volgende:
heeft iemand ervaring met de Nikkor 17-55mm F2.8 lens? M'n Tamron 17-50mm is aan vervanging toe.
ja die had ik wel al gelezen, maar is dat ook echt dezelfde lens? De review is 5 jaar oud...quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:30 schreef Ronalld het volgende:
[..]
http://www.kenrockwell.com/nikon/1755.htm
NEDS MOAR KEN ROCKWELL
![]()
Lijkt me een goede lens, maar wat een prijsje zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |