abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63955738
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:55 schreef Man-E-Faces het volgende:
Als er maar geen rappers of lill waynes als gast figureren
Lol helaas, in deze film zit ene Common ofzo, ook een rappert.
pi_63959506
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:02 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Lol helaas, in deze film zit ene Common ofzo, ook een rappert.
common is geen rapper en is een prima acteur imo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63963569
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

common is geen rapper en is een prima acteur imo
Ik dacht toch echt dat hij wel een rapper is....
pi_63965962
ZIe dat ze hem op wikipedia ook als "rapper" omschrijven maar dat is totale bullshit in mijn ogen..luister zijn muziek maar..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:53:36 #55
13132 Core.
schizo eend
pi_63971103
Nieuwe Terminator Salvation Promo Foto

Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_64023004
Vet! De creatie van de T-800's
pi_64031482
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:00 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Ik dacht toch echt dat hij wel een rapper is....
Nee nee nee ik wist het ik wist het nee! Geen rappers in een actiefilm. Gaan ze weer grappig doen en "ey swa" zeggen enzo..
common is een rapper.. een slechte rapper, dat wel. daarom denken mensen dat hij meer mompelt zingt dan rapt

1-9-9-9!
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_64032566
Common is een goed rappert. Vooral dat ene nummer van hem is vet, dat-ie zo rapt.
pi_64032803
beetje raar om ineens van die grote robots te zien ipv human like.

en ik zie ook ineens een bat-mobile motor met christian bale, wtf
Nothing to see here, carry on
pi_64033774
Common is een goede rapper én een goede acteur, nu niet huilen jongens.

tvp
pi_64034563
tvp
pi_64035550
Noem een film waarvan jij vindt dat hij goed acteert?

Vanavond laatste episode tot feb 2009
pi_64036209
Common zit oa in American Gangster..hij is niet het type wat zich overduidelijk als een gangster boy ofzo gaat staan profileren dus dat zal wel goed komen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_64036732
Wat is tot nu toe de beste Terminator film?
pi_64037593
1 en 2 waren allebei erg goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_64039206
Wanneer komt die uit ?
  maandag 15 december 2008 @ 20:21:23 #67
13132 Core.
schizo eend
pi_64039507
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Wanneer komt die uit ?
Ik denk zo uit de losse pols; zomer 2009.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_64040416
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:10 schreef Tim86 het volgende:
1 en 2 waren allebei erg goed
Ik ga zelf toch echt voor 2. Hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik deel 1 maar twee keer gezien heb, toen ik nog een stukkie jonger was. Misschien keertje aanschaffen op de digitale versatiele schijf, en dan 1 en 2 achter elkaar kijken .
pi_64044551
Ik denk zelf toch 1, daarin was de terminator "enger" vooral op het eind zonder huid
Schijnt trouwens dat James Cameron de terminator heeft verzonnen toen hij tijdens een koortsbui ineens in een droom oid een robot uit de vlammen op zag staan. Juist, hetzelfde als in het einde van deel 1
pi_64047606
Haha dan heb ik ook nog wel wat scriptjes liggen met ideen die ik kreeg toen ik in een koortsbui lag
pi_64049101
Ja pin me er niet op vast, maar dat vertelde die in een interview op de Terminator 1 DVD
Ah, lang leve Imdb trivia :
quote:
James Cameron got the idea for The Terminator (1984) while shooting another film in Europe. His vision was of a metal endoskeleton emerging from flames and most of the script was written backwards from there. The endoskeleton would have to be futuristic, and Cameron couldn't afford to set the film in the future. The solution was to bring the future to the present, hence the 'time travel' aspect of the script was written in.

[ Bericht 60% gewijzigd door dapluiz op 16-12-2008 08:07:09 ]
pi_64053633
Ik vind de gametrailer hiervan ook mooi erbij passen :

pi_64119994
in de trailer hoor je john connor ook zeggen: this is not the future my mother warned me about.... dat komt dan door de gebeurtenissen in de serie toch? aangezien de serie verdergaat na T2 en T3 dus helemaal niet gebeurt...
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:06:43 #74
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64280711
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:51 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Nee nee nee ik wist het ik wist het nee! Geen rappers in een actiefilm. Gaan ze weer grappig doen en "ey swa" zeggen enzo..
common is een rapper.. een slechte rapper, dat wel. daarom denken mensen dat hij meer mompelt zingt dan rapt

1-9-9-9!
Maak je geen zorgen. Naar goede traditie behoort de neger als eerst het loodje te leggen. In de verre toekomst zijn er immers geen KFC's meer dus gaan ze vanzelf ten onder. Want bananen groeien ook niet meer in het wild.

Ik ben toch best benieuwd naar deel 4. De scènes uit deel 2 en drie die zich in de toekomst afspeelden vond ik ook wel gaaf, hopen dat ze er een mooie donkere (qua sfeer, niet qua "acteurs") film van maken.

De Sarah Connor Chronicles moet ik ook maar eens gaan kijken
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64280761
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef Elegy het volgende:
De Sarah Connor Chronicles moet ik ook maar eens gaan kijken
Seizoen 2 is erg goed! Aanrader dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')