Lol helaas, in deze film zit ene Common ofzo, ook een rappert.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:55 schreef Man-E-Faces het volgende:
Als er maar geen rappers of lill waynes als gast figureren
common is geen rapper en is een prima acteur imoquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:02 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Lol helaas, in deze film zit ene Common ofzo, ook een rappert.
Ik dacht toch echt dat hij wel een rapper is....quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
common is geen rapper en is een prima acteur imo
Nee nee nee ik wist het ik wist het nee! Geen rappers in een actiefilm. Gaan ze weer grappig doen en "ey swa" zeggen enzo..quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:00 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat hij wel een rapper is....
Ik denk zo uit de losse pols; zomer 2009.quote:Op maandag 15 december 2008 20:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Wanneer komt die uit ?
Ik ga zelf toch echt voor 2. Hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik deel 1 maar twee keer gezien heb, toen ik nog een stukkie jonger was. Misschien keertje aanschaffen op de digitale versatiele schijf, en dan 1 en 2 achter elkaar kijkenquote:
quote:James Cameron got the idea for The Terminator (1984) while shooting another film in Europe. His vision was of a metal endoskeleton emerging from flames and most of the script was written backwards from there. The endoskeleton would have to be futuristic, and Cameron couldn't afford to set the film in the future. The solution was to bring the future to the present, hence the 'time travel' aspect of the script was written in.
Maak je geen zorgen. Naar goede traditie behoort de neger als eerst het loodje te leggen. In de verre toekomst zijn er immers geen KFC's meer dus gaan ze vanzelf ten onder. Want bananen groeien ook niet meer in het wild.quote:Op maandag 15 december 2008 14:51 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Nee nee nee ik wist het ik wist het nee! Geen rappers in een actiefilm. Gaan ze weer grappig doen en "ey swa" zeggen enzo..
common is een rapper.. een slechte rapper, dat wel. daarom denken mensen dat hij meer mompelt zingt dan rapt
1-9-9-9!
Seizoen 2 is erg goed! Aanrader dus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef Elegy het volgende:
De Sarah Connor Chronicles moet ik ook maar eens gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |