Knap dat je je Pearl Jam herinnert. Die waren toen namelijk helemaal niet geweest omdat toen net de dag ervoor het Roskilde-ongeluk was gebeurd...... Maar ja, je was nog een kind het lijkt dan nog allemaal op elkaar.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja heel cool
Ik was met mijn moeder, een vriendin van haar en daar de dochter van.
We zouden met een busje meegaan maar dat was opeens stuk. Dus toen zijn we met de trein gegaan met vele obstakels onderweg
Pearl Jam, RHCP en Brian Adams kan ik me nog herinneren. We stonden helemaal vooraan bij het hek.
Op de terugweg van die hele grote posters van gekocht.
Dat heeft toen wel een indruk op me achter gelaten
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:32 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Knap dat je je Pearl Jam herinnert. Die waren toen namelijk helemaal niet geweest omdat toen net de dag ervoor het Roskilde-ongeluk was gebeurd...... Maar ja, je was nog een kind het lijkt dan nog allemaal op elkaar.
Oh nee, ik zie nu dat je nog langer geleden bedoelt, ik dacht dat je 2000 bedoelde.....
Ik ben een halve Belgquote:Op zondag 15 februari 2009 15:11 schreef bloodymary het volgende:
Nee, in dit geval was ik het!
Zijn jullie Belgen dan eigenlijk, of woonde je daar tijdelijk. Ik zag vroeger in Torhout gewoon auto's langs de aanloopweg van waaruit kinderen uit de kofferbak blikjes en bananen verkochten. Dat waren nog eens tijden. Ik vind de catering in Werchter trouwens ook veel gezelliger dan in Nederland met al die verenigingen die staan te bakken en te verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:39 schreef ruud.nl het volgende:
Nieuwe naam!Lekker!!! En dan Blink 182 ook nog eens volgens HUMO...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe naam!Dat vind ik niet erg, was niet zo'n fan van StellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not a manc, you're a wank"
nick cavequote:Rock Werchter begint er steeds beter uit te zien. Dit zijn nieuwe namen: 2manydjs, Nick Cave and The Bad Seeds, The Prodigy, Tiga, Katy Perry, Jason Mraz, Seasick Steve, Emiliana Torrini en Henry Rollins Spoken Word.
Nieuwe naam!ach, Jupiler of Stella, zoveel verschil is er niet, ik vind Stella missch wel nog een tikkeltje beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Katy Perry en Nick Cave zijn toegevoegd aan de line-up van de 35e editie van Rock Werchter. Dat heeft de organisatie van het Belgische festival bekendgemaakt. Ook Jason Mraz, The Prodigy en Henry Rollins behoren tot de nieuwe artiesten die hebben toegezegd het festival op te komen luisteren.
Eerder was al bekendgemaakt dat Coldplay, Metallica, Placebo en The Killers dit jaar op Rock Werchter staan. Het vierdaagse evenement vindt deze keer plaats van 2 tot en met 5 juli. Elke dag is er plaats voor tachtigduizend muziekliefhebbers op het festivalterrein.
Zelf kiezen!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef Leonos het volgende:
Als je geen camping kon kiezen bij het kopen, waar moet je dan staan ?
Of mag je dan zelf kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |