Jij Thaise Bathst zijn moeder?quote:
Baht bedoel ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij Thaise Bathst zijn moeder?.
Volgens mij worden die dingen bij de meeste automaten niet eens meer geaccepteerd. Was overigens wel het geval toen de euro net geintroduceerd was, maar inmiddels bij de meeste automaten alweer verholpen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:34 schreef Byte_Me het volgende:
ik neem die altijd bergen mee uit thailand, handig voor automaten of uitgaan. gewoon daar bij de bank een zooi van die rollen halen, kost toch bijna niks.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:01 schreef Knuck-les het volgende:
hoe kan het trouwens dat thailand een munt heeft die exact dezelfde afmetingen/kleur (en gewicht) heeft als euromunten?
Je moet de vraag andersom stellen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:01 schreef Knuck-les het volgende:
hoe kan het trouwens dat thailand een munt heeft die exact dezelfde afmetingen/kleur (en gewicht) heeft als euromunten?
?netnumorue sla tfeeh (thciweg ne) ruelk/negnitemfa edflezed tcaxe eid tfeeh tnum nee dnaliaht tad snewuort teh nak eohquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:07 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
?netnumorue sla tfeeh (thciweg ne) ruelk/negnitemfa edflezed tcaxe eid tfeeh tnum nee dnaliaht tad snewuort teh nak eoh
Probeer je er nu maar niet uit te lullen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:01 schreef Knuck-les het volgende:
Haha zoiets dacht ik al. ben best wel hard genaaid dan bij de supermarkt![]()
achja, morgen maar even in een automaat gooien![]()
en natuurlijk dacht ik niet dat het een euromunt was uit een niet-Europees land was, maar gewoon een buitenlandse munt die er uit ziet als een euro. beetje krom geformuleerd.
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef GasTurbine het volgende:
De europese voorkant ontbrak, snelkooksjonnie.
De oude italiaanse munt voor 500 lire hadden ook veel weg van onze euro... Maar goed, volgens mij wijkt het gewicht af (en worden ze daarom niet door alle automaten geslikt).quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:01 schreef Knuck-les het volgende:
Haha zoiets dacht ik al. ben best wel hard genaaid dan bij de supermarkt![]()
achja, morgen maar even in een automaat gooien![]()
en natuurlijk dacht ik niet dat het een euromunt was uit een niet-Europees land was, maar gewoon een buitenlandse munt die er uit ziet als een euro. beetje krom geformuleerd.
jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:40 schreef drumstickNL het volgende:
Maar de vraag is nu echt: Kan deze munt in een automaat?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:07 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
?netnumorue sla tfeeh (thciweg ne) ruelk/negnitemfa edflezed tcaxe eid tfeeh tnum nee dnaliaht tad snewuort teh nak eoh
[..]
In de meeste automaten zullen ze niet meer werken. Daar hebben ze wel het een en ander tegen gedaan toen algemeen bekend werd dat de thai baht ook in NL automaten kon.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:53 schreef drumstickNL het volgende:
Als ze het doen in de automaat moet je het ff posten want dan ga ik die dingen aankopen.
[..]
snelkooksjonniequote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef GasTurbine het volgende:
De europese voorkant ontbrak, snelkooksjonnie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |