Met andere woorden: wat is er mis met óns? Ik voel me bijzonder aangesproken nu.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:48 schreef Gellius het volgende:
Wat is er mis met de gemiddelde Israelstentoonstellingsbezoeker en hoe manifesteert deze zich?
Het lijken net screenshots van de Xbox 360. Vooral die laatste. Pak je joystick vast, we gaan boxen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:49 schreef mane het volgende:
Nee, ik ben wel laatst bij de fototentoonstelling geweest van Erwin Olaf, hier in Den Haag. Ik was nooit fan van hem, vond zijn foto's eigenlijk altijd vrij verschrikkelijk maar hij is nu een andere weg ingeslagen en ik vond het heel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en daar houd ik juist helemaal niet van.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het lijken net screenshots van de Xbox 360. Vooral die laatste. Pak je joystick vast, we gaan boxen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:46 schreef Mainport het volgende:
Televisie, de werkelijke kanker die jaren van je leven afvreet.
Ik heb een vriend wiens vader varkensfokker was. Toen wij (jaren geleden) met de vriendengroep op vakantie gingen, en een paar Engelse chicks vroegen wat zijn vader deed zei hij "My father fucks pigs" Daar moest ik opeens aan denken toen ik dit filmpje zag.quote:
De ene keer dat ik Israelstentoonstellingbezoekers in het wild gezien heb was in de Kunsthal in Rotterdam, het was een op een herfstige vrijdag. Het waren allemaal van die aarts conservatieve bejaarden, die oordelend om zich heen keken. In een andere zaal van de Kunsthal was een tentoonstelling van Oosterse erotische kunst waar je dan, terwijl de vrouw aan de koffie zat, de mannen stiekem snel even zag kijken, waarschijnlijk hadden ze tegen vrouwlief gezegd even naar het toilet te gaan. Dat soort types dus.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:48 schreef Gellius het volgende:
Wat is er mis met de gemiddelde Israelstentoonstellingsbezoeker en hoe manifesteert deze zich?
Ik wil ook nog graag naar die tentoonstelling.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:49 schreef mane het volgende:
Nee, ik ben wel laatst bij de fototentoonstelling geweest van Erwin Olaf, hier in Den Haag. Ik was nooit fan van hem, vond zijn foto's eigenlijk altijd vrij verschrikkelijk maar hij is nu een andere weg ingeslagen en ik vond het heel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
onlangs zag ik het volgende werk in de boekhandel liggen; ik was erg verrast door de gedetailleerdheid van de titel.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:35 schreef Z het volgende:
De Kunsthal. Boymans en het NAI, ik neem er zo een dag voor vrij.
Overigens Mane, bij DWDD werden de asperges van Coorte besproken, de man wordt nog een succes.
Nee, nog veel erger: de man wordt 'in'. Hij is hot. Ik denk dat ie dat zelf nooit gewild zou hebben. Laten we 'em zo snel mogelijk weer vergeten. Zijn werk hoort te hangen in een klein nisje van het Mauritshuis waar mensen achteloos aan voorbij lopen, behalve een enkele oplettende kijker die dan ineens een ontdekking doet: hee, dit is echt móói. En die dan het Mauritshuis verlaat denkend iets zeldzaam moois gezien te hebben, waarvan de meeste mensen het bestaan niet kennen. Dat je je een beetje speciaal voelt daardoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:35 schreef Z het volgende:
Overigens Mane, bij DWDD werden de asperges van Coorte besproken, de man wordt nog een succes.
Ik ga over 1,5 week hoogstwaarschijnlijk naar de IND. Moet ik nog iemand de groeten doen?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:10 schreef mane het volgende:
Nee, Paul kan ik ook niet goed (meer) verdragen....
In mijn dagen bij de IND was ik behoorlijk verslaafd aan teletekst. Heel irritant was dat eigenlijk. Ik wist altijd als eerste details over wat, waar, wanneer, hoe. etc. Maar je hebt er natuurlijk helemaal niets aan.
South Park The Movie is één van de films die je kan blijven zien zonder dat ze gaan vervelen. Net als Airplane. Maar ik ben me bewust ervan dat dit de dissonant in mijn Ontwikkelde Smaak is.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:00 schreef Gellius het volgende:
Uncle Fucka is geweldig!
Israël?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:53 schreef mane het volgende:
[..]
Met andere woorden: wat is er mis met óns? Ik voel me bijzonder aangesproken nu.
Ik moet ook zeggen: als ik naar Israël ga, manifesteer ik me op geheel andere wijze dan bij een Erwin Olaf tentoonstelling. Ik vind ook dat je over zulke zaken moet nadenken. Je hebt immers rekening te houden met andere bezoekers die van alles op je willen projecteren. Zielsverwantschap, een ons-kent-ons-gevoel, een wij tegen zij-principe, of juist het tegendeel, bezoekers die zich tegen je afzetten: ha, zo ben ik lekker niet, zo'n zo'n 'typische Israël-bezoeker'.
Mijn positieve eigenschappen vallen in het niet bij de negatieve.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Zie je wel. Als je maar lang genoeg zoekt heeft ieder mens wel een positieve eigenschap.
Zo, dat was een flinke tentoonstelling.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:03 schreef Z het volgende:
Ik heb gister 10 km gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |