want daar zag je don corleone en donnie brasco mee lopen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:01 schreef dagdag het volgende:
tevens heb ik net een zelfbruinende creme gekocht
hier word je eerder een Guido vanquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:01 schreef dagdag het volgende:
tevens heb ik net een zelfbruinende creme gekocht
ABN zei je?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, een G spreekt ABN. Tevens is een echte G ook geen straat hosselaar. De meeste straat hosselaars denken daarin tegen wel dat ze G zijn maar dat is dus niet zo.
Een G gaat gepaard met pak en stropdas. Verteld T zijn zinnen in perfect Nederlands en gebruik zo weinig mogelijk woorden.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:29 schreef ruud.nl het volgende:
Maar dagdag, jij bent toch allang de grootste=
Of de vrouwen dan weer ruilen voor drugs natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:08 schreef zovty het volgende:
Je moet drugs of vrouwen verkopen. Of drugs aan vrouwen verkopen en dan die vrouwen weer verkopen.
Dan word je junk, TS wilde G worden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:21 schreef SirDieALot het volgende:
[..]
Of de vrouwen dan weer ruilen voor drugs natuurlijk
Nee je moet de drugs niet gebruiken. Je moet dat weer verkopen natuurlijk...Hoewel je dan geen player bent, maar gewoon een dealer....quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan word je junk, TS wilde G worden.
lees de OP, hij wil gangster worden, en gangsters schrijven zonder comma's, met veel spelfouten en hebben geen diplomaquote:
Hij ís wel gangster.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:33 schreef Ikbenserieus het volgende:
Koop een hoed, pak een sigaar en een zonnebril.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aight!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Run rabbit, run.
Ik dacht er ff aan zelf te posten, maar natuurlijk is hij allang gepostquote:Op woensdag 9 november 2011 17:34 schreef bosi_wa het volgende:
En niet te vergeten, een pipa
pipashop.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |