Ben je jarig ofzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:16 schreef Runx het volgende:
[..]
wie waar wat party ? neuuh niet bij mij thuisecht niet ...... ok niet zo kijken party bij mij vanavond
Daarom twijfel ik om naar jouw party te gaanquote:
uhu over tieten en ballen , party,donalduck die sex heeft , en de vreemde collega van crazy zoveelquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gaat het nog ergens over?
nee me schaapquote:
neuh , ik kan het wel schaap vrij houden voor 1 dag ? ok speciaal voor jou omdat je allergisch bent voor schapenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik om naar jouw party te gaan
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:22 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh , ik kan het wel schaap vrij houden voor 1 dag ? ok speciaal voor jou omdat je allergisch bent voor schapen
weten wequote:
mwuahahahaquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dacht ik tieten te krijgen via pm... was het een uitnodiging voor een meet!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mwuahahaha
[ afbeelding ]
voor jou
bouncy bouncy bouncy, bouncy bouncy, titties bouncy bouncy bouncy , bouncy bouncy tittiesquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dacht ik tieten te krijgen via pm... was het een uitnodiging voor een meet!
moest snel wat zoeken heurquote:
Iewwww dat zijn toch geen tieten meerquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mwuahahaha
[ afbeelding ]
voor jou
zoek ze voortaan maar zelf op blotetieten.nlquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Iewwww dat zijn toch geen tieten meerzoooo fake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |