Nou ja, het is niet alsof hij ook ooit maar hint in de richting van meegaan oid. Ik besta denk ik nietquote:
Zegquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:44 schreef DarkElf het volgende:
ach ja mannen .. die zijn anders dan meisjes op bijna alle vlakken denk ik
Naja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet alsof hij ook ooit maar hint in de richting van meegaan oid. Ik besta denk ik niet
...dat is ook een beetje raarquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
en mijn moeder heeftie ontmoet toen mn opa op sterven lag en ze even naar buiten kwam om lucht te scheppen
wat een leuk cadeau! gewoon doen hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...dat is ook een beetje raar
Straks lekker naar Groningen en het is echt straaaaalend mooi weer!En ik heb de auto bij huis, maar ik durf niet met de auto naar Groningen. Durf niet alleen bedoel ik
Stomme rijangst. Heb voor mijn verjaardag een slipcursus gekregen en ik riep al direct 'daar ga ik niet alleen naar toe hoor!!' terwijl er nadrukkelijk op de papieren staat dat je geen bezoek/kijkers mee kan nemen
nee hoorquote:
Ja! Jammer dat het niet betaald is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:22 schreef Stereotomy het volgende:
Jij hebt superwerk
Ik vind het echt fanfokkingtastisch om door buitenlandse supermarkten te struinen.
Ik heb laatst de Pastasaus met gehakt gemaakt en die was echt héél lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef Smallish het volgende:
[..]
@ Bluezz & Tezz: wat een gave site is dat! Die tomatensaus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |