gelukkigquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, de rest stond gelukkig nog op mn externe HDEn ook nog 20 GB aan muziek!
Nu nog even 3 uur lang WoW installeren... zucht.
Ja!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
smaakt het veel anders dan koeienmelk?
goed, en met jou?quote:
maar wat is het verschil tussen mozarella en melk?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja!Ik wil die koeienmelkmozzarella nooit meer in mijn keuken zien, en al helemaal niet die zakjes uit de supermarkt.
![]()
Het is echt echt echt heel erg lekker.![]()
Er zat daar in de buurt trouwens ook een mozarellaboer, in Delden als ik me niet vergis.
Trusten San![]()
Jaa, ik ben weer wat opgeknapt, laat maar zeggen. Ben wel erg benieuwd naar de sfeer op school maandag zeg.quote:
Mozzarella is kaas.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar wat is het verschil tussen mozarella en melk?
okquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:19 schreef Fems het volgende:
[..]
Jaa, ik ben weer wat opgeknapt, laat maar zeggen. Ben wel erg benieuwd naar de sfeer op school maandag zeg.
Dat is feta.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Komt dus niet van geitenmelk?Dacht ik altijd
Bartquote:
Wouter.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bart
ik moest overdag werken
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:43 schreef Fems het volgende:
Haha, ik blijf wel zeuren als ik het nodig heb!![]()
(deze moeten jullie onthouden)
Industriële automatisering.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wouter.
Wat voor werk doe je dan?
Muziek die je draait op je begravenis/crematie bedoel je? Vind ik mooi om te doen. Het kan zo voorbij zijn, wel zo handig als je nabestaanden dan weten wat je gedraaid wilt hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:52 schreef Fems het volgende:
Je moet hem ook alleen maar onthouden:)
Ik ben 'crematie' muziek aan het bedenken.. Klinkt heel stom misschien...
Ojaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |