Precies. Wat mij betreft draait een begrafenis in de eerste plaats om de nabestaanden. Zij moeten er mee leven. Ik voel me totaal niet op mijn gemak bij dat soort dingen en ik wil dat dus ook niet de mensen waar ik om geef aan doen. Geen rijtje dus. De mensen zwaaien maar.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Herinneringen ophalen gebeurt meestal wel aardig snel, maar het is allemaal zo bittersweet. Je kunt wel lachen om bepaalde dingen, maar tegelijkertijd heb je het verdriet dat het ook altijd bij herinneringen zal blijven.
Ik vond dat condoleancerijtje erg 'lastig'. Beetje handen schudden, vriendelijk lachen. Je wordt geacht verdrietig te zijn, maar hoe kun je ooit je verdriet uiten met zoveel mensen die naar je kijken? Wat dat betreft hoef ik dat eigenlijk ook niet op mijn begrafenis.
Ik heb nooit vriendelijk lachend in zo'n rijtje gestaan, geen idee waar je dat idee vandaan haalt?quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Herinneringen ophalen gebeurt meestal wel aardig snel, maar het is allemaal zo bittersweet. Je kunt wel lachen om bepaalde dingen, maar tegelijkertijd heb je het verdriet dat het ook altijd bij herinneringen zal blijven.
Ik vond dat condoleancerijtje erg 'lastig'. Beetje handen schudden, vriendelijk lachen. Je wordt geacht verdrietig te zijn, maar hoe kun je ooit je verdriet uiten met zoveel mensen die naar je kijken? Wat dat betreft hoef ik dat eigenlijk ook niet op mijn begrafenis.
Bij mij gebeurde het dus wel, ging min of meer vanzelf trouwens. En wat moet je anders doen? Mensen komen op je af, geven je een hand, proberen zichzelf een houding te geven... Tja.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nooit vriendelijk lachend in zo'n rijtje gestaan, geen idee waar je dat idee vandaan haalt?
Jaloers?quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zijn die lui van Dragonforce ook een oplichters. Zo snel gitaar spelen kan echt geen mens.
kun je dat niet ergens op internet vinden?quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:40 schreef Fems het volgende:
Zometeen wedstrijd in zutphen, maar ik zou nie tweten hoelaat ik weg moet..:$
doeiquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:09 schreef Fems het volgende:
Nee, maar ik weet het al;)
Ik ga nu voor sinterklaas spelen
welk gat zit je dan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:56 schreef Oldenzaal het volgende:
Live vanaf een brakke internetverbinding!!
5 keer F5en voordat ik deze site überhaubt kon lezen!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb eindelijk een beetje geslapen![]()
why?quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet een dagboek aanschaffen
Kreeg ik geadviseerd van mijn psycholoog. Niet elke dag bij houden, maar gewoon belangrijke momenten opschrijven, en dingen waar ik veel over nadenk opschrijven.quote:
als je het toch al opschrijft, dan houd je toch al een beetje een soort dagboek bij, met belangrijke dingen?quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kreeg ik geadviseerd van mijn psycholoog. Niet elke dag bij houden, maar gewoon belangrijke momenten opschrijven, en dingen waar ik veel over nadenk opschrijven.
Vraag me af of dat helpt, aangezien ik er ook al heel veel over praat en dingen waar ik het meest mee zit toch ook al wel opschrijf.
Nee, dat schrijf ik op een andere manier op, en ik gooi het vrijwel gelijk weg.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je het toch al opschrijft, dan houd je toch al een beetje een soort dagboek bij, met belangrijke dingen?
keej...quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat schrijf ik op een andere manier op, en ik gooi het vrijwel gelijk weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |