/care.....quote:Op donderdag 27 november 2008 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nah, meer vanwege dit soort reacties:
[..]
Dat je zo synisch moet doen omdat er mensen blij zijn en nu zogenaamd denken dat Ajax oppermachtig is omdat ze uit emotie reageren is natuurlijk dieptriest.
Ligt aan het perspectief natuurlijk, als je pessimistisch bent en verlies verwacht en genoegen neemt met gelijkspel, dan is dit een fantastische prestatie, ookal was het spel in evenwicht.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon een leuke open wedstrijd die alle kanten op kon. Ajax trok aan het langste eind. Maar no way dat ze veel beter waren ofzo. Gelijkspel was gezien het spelbeeld terechter geweest. Maar mooi dat ze wonnen.
Doe dan niet zo zielig.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Doe dan niet zo zielig.
Anyway WE ZIJN DE BESTE!!!
Ik vind het geen probleem.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
/care.....
Als je dat niet als grap kan zien..... jouw probleem!
Ik vond HSV zelf gevaarlijker in de aanval, de spelers van hun konden veel makkelijker een mannetje passeren.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:13 schreef Palmboom313 het volgende:
Ajax1 winst op HSV en ze gaan al meteen de UEFA cup winnen. HSV was gewoon zwak vandaag en Ajax speelde ook niet erg goed. 10 van deze wedstrijden en AJAX wint er 1.
Ja dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:16 schreef Klopkoek het volgende:
Op Duitsland zeiden ze dat HSV niet op zijn top was. Dat zei Jol ook (ja, ik heb op ZDF gekeken).
Boehoequote:Op donderdag 27 november 2008 23:13 schreef Palmboom313 het volgende:
Ajax1 winst op HSV en ze gaan al meteen de UEFA cup winnen. HSV was gewoon zwak vandaag en Ajax speelde ook niet erg goed. 10 van deze wedstrijden en AJAX wint er 1.
Laat ons blij zijn dat we een keer een uitwedstrijd winnen zeg.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:13 schreef Palmboom313 het volgende:
Oh mijn club presteert niks?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem.Jij bent degene die met een probleem zit kennelijk, dat je een andere club belachelijk probeert te maken omdat je eigen club niks presteert.
Maar toch speelde ze beter dan A.Madrid gisteren.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:13 schreef Palmboom313 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |