21:40quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:07 schreef Szura het volgende:
Iemand enig idee hoe laat de 100m is?
Misschien een site met alle tijden?
Thanksquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
21:40
http://www.iaaf.org/gle09/timetable/eventcode=4185/index.html
En om 23.55 een samenvatting op Canvas
quote:Usain Bolt: "Ik kan 100 meter in 9"54 lopen" di 21/07/2009 - 15:49
Usain Bolt heeft nog maar eens uitgepakt met enkele straffe uitspraken. "Ik kan de 100 meter in 9"54 lopen", zei de Jamaicaan op een persconferentie voor de meeting van vrijdag in Londen.
Belga "Mijn coach (Glenn Mills, red) heeft me verteld dat ik 9"54 aankan. Ik geloof hem, want mijn coach heeft altijd gelijk." Op de Spelen in Peking liep Bolt een wereldrecord van 9"69, vorige week was hij goed voor 9"79 in Parijs.
Bolt wil op het WK in Berlijn ook schitteren op de 200 meter. "Maar dan moet ik nog aan m'n bocht werken. Door m'n ongeval verloor ik veel snelheid."
Tja, de Jamaicanenquote:* Vijf Jamaicaanse spurters zijn tij-
dens de nationale kampioenschappen van
hun land eind juni betrapt op het ge-
bruik van doping. Usain Bolt en Asafa
Powell zouden niet betrokken zijn in de
zaak. Het zou gaan om 4 mannen en één
vrouw die allemaal geselecteerd zijn
voor het WK in Berlijn volgende maand.
Yepquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:51 schreef PieterBas het volgende:
Isinbayeva gisteren een keer verslagen
De WK selectie... wie zullen het zijn geweest...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw de chrono's:
http://berlin.iaaf.org/results/index.html
100m mannen is op zondag de 16de om 21.35.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Het was geen Golden League in Londen maar een Super Grand Prix, dus voor de jackpot maakt dit voor Isinbayeva niet uit.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:11 schreef Szura het volgende:
IsinbayevaDat die nog een keer verslagen zou worden
![]()
Nu zijn er nog 3 in de race om de jackpot of niet?
Bekele en Richards?
Butch Reynolds was een dopingzondaar, ging in '92 nog een comeback maken op de trials maar faalde zich te kwalificeren, maar dan toch nog een sterke loopbaan verder gezetquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:52 schreef Ericr het volgende:
Als Bolt de 400m echt wil gaan lopen moet hij de turbo van Butch Reynolds maar eens gaan bestuderen :
Johnson heeft het WR dan wel maar dit blijft toch 1 van de beste 400 meters ooit gelopen. Bij Johnson wist je eigenlijk van te voren al wie ging winnen, hier kwam Reynolds echt aanstormen in de laatste 150 meter. Het oude wereldrecord verplettert met meer dan een halve seconde.
quote:08:52 29 Juli 2009
Atleet Schumann bergt spikes op
De Duitse atleet Nils Schumann, die in 2000 olympisch goud veroverde op de 800 meter, hangt zijn spikes aan de wilgen.
De 31-jarige Schumann, die er niet in is geslaagd zich te plaatsen voor de WK in Berlijn, denkt zijn oude niveau vanwege aanhoudende gezondheidsklachten, niet meer te kunnen bereiken. Schumann bleef in Sydney de Keniaan Wilson Kipketer, de grote favoriet voor de titel, net voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |