abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76965057
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:36 schreef Sakura het volgende:
En over al het sop wat het grondwater in gaat, zullen we het maar niet hebben.

In zeer veel plaatsen mag je niet eens je auto meer voor de deur wassen, en dat is echt niet meer dan terecht.
En al die tonnen zout die de afgelopen weken over de wegen zijn uitgestort dan?
pi_76965207
Ha een wasstraat topic, ik heb nog nooit mijn auto door een wasstraat gehaald, dat komt ik heb maar net mijn rijbewijs, wil iemand mij uitleggen hoe het werkt? Moet ik vooraf betalen of achteraf, wat voor programma's zijn er allemaal, waar kan ik m het beste wassen?
Haters gonna hate.
pi_76965881
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Ha een wasstraat topic, ik heb nog nooit mijn auto door een wasstraat gehaald, dat komt ik heb maar net mijn rijbewijs, wil iemand mij uitleggen hoe het werkt? Moet ik vooraf betalen of achteraf, wat voor programma's zijn er allemaal, waar kan ik m het beste wassen?
Gewoon naar een Shell tankstation gaan, de rest word je daar uitgelegd.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:53:14 #106
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76965946
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Vaak hangt/staat er wel een overzicht van de programma's. Daar kies je er eentje uit en die betaal je bij de kassa. Dan krijg je een code, waarmee je naar de wasstraat rijdt. Je wacht op je beurt en rijdt de auto erin, volg de instructies. Uitstappen, antenne inschuiven, controleren of alles dicht zit. Dan loop je naar buiten en voer je je code in. Deur gaat dicht en het apparaat begint. Easy peasy .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:55:00 #107
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76966008
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:10 schreef k_man het volgende:

[..]

Mijn cabrio gaat ook gewoon door de wasstraat. Wel één van de beste wasstraten die er zijn, maar nog steeds een wasstraat.
Maar jij hebt een hardtop toch? Althans, je had toch die SLK? Wat heb je tegenwoordig? Volgens mij mogen hier in de buurt cabrio's niet eens door de wasstraat. Maar al mag het wel, dan zou ik het risico niet nemen. Dan liever vijf minuten langer aan de slag, maar dan zelf met de spuit.

Bovendien, op m'n eigen auto maken wat krassen meer of minder niet uit, dat ding is toch gaar. Maar gezien het vermeende krassen maken van die wasstraten, doe ik met de auto van een ander wel erg voorzichtig .
Zerg schreef:
pi_76966584
Net de auto voor t eerst weer gewassen dit jaar, met de hand! als ik al naar de wasstraat ga, pak ik altijd een wasbox! dat werkt wel prima, en kost voor mij steeds 2 soms 3 euro
toch?
pi_76967190
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:53 schreef Mikkie het volgende:
Vaak hangt/staat er wel een overzicht van de programma's. Daar kies je er eentje uit en die betaal je bij de kassa.
Uitzoeken welk programma je wilt is nog niet zo heel eenvoudig... ik kan kiezen uit 8 programma's en ze lijken allemaal wat op elkaar als je het mij vraagt.

Als het buiten wat vochtig is kies ik niet voor drogen en 1 op de 3 keer neem ik maar het duurste programma zodat er ook wax e.d. opgaat, maar misschien kan ik altijd wel de goedkoopste nemen. Ik weet het niet echt, maar hij ziet er altijd wel schoon uit als hij eruit komt.
pi_76968810
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:55 schreef Mikkie het volgende:
Maar jij hebt een hardtop toch? Althans, je had toch die SLK? Wat heb je tegenwoordig?
Deze. Softtop dus.
quote:
Volgens mij mogen hier in de buurt cabrio's niet eens door de wasstraat.
Bij de wasstraat waarvan ik het linkje postte mag het wel. Dat zouden ze niet doen als het kwaad kan, want dan kunnen ze natuurlijk claims verwachten. Je ziet hier ook de duurste auto's door die wasstraat gaan, tot Porsche 911 turbo aan toe.
pi_76968856
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Uitzoeken welk programma je wilt is nog niet zo heel eenvoudig... ik kan kiezen uit 8 programma's en ze lijken allemaal wat op elkaar als je het mij vraagt.
gewoon de goedkoopste. wassen drogen klaar is kees
pi_76969042
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

gewoon de goedkoopste. wassen drogen klaar is kees
Na deze pekelbende: wassen + drogen + velgen + onderkant.
  maandag 18 januari 2010 @ 18:04:57 #113
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_76975235
Ik heb het voordeel dat ik de de auto op de brug kan zetten. Daarna kan ik er mooi met de hogedruk langs, komt meer rotzooi af dan je zou verwachten
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  maandag 18 januari 2010 @ 20:07:50 #114
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76981354
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:53 schreef k_man het volgende:

[..]

Deze. Softtop dus.
[..]

Bij de wasstraat waarvan ik het linkje postte mag het wel. Dat zouden ze niet doen als het kwaad kan, want dan kunnen ze natuurlijk claims verwachten. Je ziet hier ook de duurste auto's door die wasstraat gaan, tot Porsche 911 turbo aan toe.
Mja, om nou naar Amersfoort te rijden om door de wasstraat te gaan .
Wel apart though, ik dacht dat die machines te lomp waren voor een stoffen kap.

Leuk karretje trouwens, flinke vooruitgang ten opzichte van de SLK lijkt me . Welke uitvoering en motorisering heb je?
Zerg schreef:
  maandag 18 januari 2010 @ 20:08:32 #115
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76981387
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:04 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb het voordeel dat ik de de auto op de brug kan zetten. Daarna kan ik er mooi met de hogedruk langs, komt meer rotzooi af dan je zou verwachten
Dat geloof ik, maar ja, die mogelijkheid heb ik helaas niet. Zou het best eens willen doen.
Zerg schreef:
pi_76984066
Zo, vandaag ook even door de wasstraat met programma 4 gegaan voor 9,50 euro's. Goedkoopste programma incl. onderkant wassen.

Staan er 2 gasten voor mij met programma 6 (meest uitgebreide programma). Dan sta je dus gewoon 20 minuten te wachten. PFfff, had het wel weer gehad, half uur van je vrij tijd kwijt om die auto even schoon te poetsen. Volgende keer ga ik gewoon weer onder etenstijd, dan staat er nooit een rij.
pi_76984991
Bas Autowas in Zwolle, goede ervaringen mee!
9,50 = incl. bodemreiniging en één of andere wax
Daarnaast kun je gratis je auto uitzuigen en je banden op spanning brengen!

Ik kan er overigens niet over uit hoe sommige mensen met dergelijke dure spullen omgaan. (lees: auto's)
Ik wil mijn auto gewoon goed onderhouden, zowel van binnen als van buiten. Dit kan je in de toekomst een hoop geld schelen en het geeft me gewoon meer plezier als ik mijn auto zie glimmen!
pi_76987592
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:07 schreef Mikkie het volgende:
Leuk karretje trouwens, flinke vooruitgang ten opzichte van de SLK lijkt me . Welke uitvoering en motorisering heb je?
Tnx. Met de vooruitgang valt het wel mee hoor; het blijft een roadster. Net als de SLK is het er eentje met de lichtste motor (2.0), maar wel voorzien van zo ongeveer alle denkbare opties (Individual lak, Individual walknappa leder, elektrische kap, pdc, xenon, hifi-pakket, geregelde airco, etc, etc). Ik vind luxe belangrijker dan snelheid. Grootste verschil met de SLK is dat de Z4 acht jaar jonger is en gewoon wat eigentijdser - ik heb nu cruisecontrol, regensensor en dat soort nieuwerwetse snufjes.

Excuses voor dit offtopic geneuzel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')