En al die tonnen zout die de afgelopen weken over de wegen zijn uitgestort dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:36 schreef Sakura het volgende:
En over al het sop wat het grondwater in gaat, zullen we het maar niet hebben.
In zeer veel plaatsen mag je niet eens je auto meer voor de deur wassen, en dat is echt niet meer dan terecht.
Gewoon naar een Shell tankstation gaan, de rest word je daar uitgelegd.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Ha een wasstraat topic, ik heb nog nooit mijn auto door een wasstraat gehaald, dat komt ik heb maar net mijn rijbewijs, wil iemand mij uitleggen hoe het werkt? Moet ik vooraf betalen of achteraf, wat voor programma's zijn er allemaal, waar kan ik m het beste wassen?
Vaak hangt/staat er wel een overzicht van de programma's. Daar kies je er eentje uit en die betaal je bij de kassa. Dan krijg je een code, waarmee je naar de wasstraat rijdt. Je wacht op je beurt en rijdt de auto erin, volg de instructies. Uitstappen, antenne inschuiven, controleren of alles dicht zit. Dan loop je naar buiten en voer je je code in. Deur gaat dicht en het apparaat begint. Easy peasyquote:Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Ha een wasstraat topic, ik heb nog nooit mijn auto door een wasstraat gehaald, dat komt ik heb maar net mijn rijbewijs, wil iemand mij uitleggen hoe het werkt? Moet ik vooraf betalen of achteraf, wat voor programma's zijn er allemaal, waar kan ik m het beste wassen?
Maar jij hebt een hardtop toch? Althans, je had toch die SLK? Wat heb je tegenwoordig? Volgens mij mogen hier in de buurt cabrio's niet eens door de wasstraat. Maar al mag het wel, dan zou ik het risico niet nemen. Dan liever vijf minuten langer aan de slag, maar dan zelf met de spuit.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Mijn cabrio gaat ook gewoon door de wasstraat. Wel één van de beste wasstraten die er zijn, maar nog steeds een wasstraat.
Uitzoeken welk programma je wilt is nog niet zo heel eenvoudig... ik kan kiezen uit 8 programma's en ze lijken allemaal wat op elkaar als je het mij vraagt.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:53 schreef Mikkie het volgende:
Vaak hangt/staat er wel een overzicht van de programma's. Daar kies je er eentje uit en die betaal je bij de kassa.
Deze. Softtop dus.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:55 schreef Mikkie het volgende:
Maar jij hebt een hardtop toch? Althans, je had toch die SLK? Wat heb je tegenwoordig?
Bij de wasstraat waarvan ik het linkje postte mag het wel. Dat zouden ze niet doen als het kwaad kan, want dan kunnen ze natuurlijk claims verwachten. Je ziet hier ook de duurste auto's door die wasstraat gaan, tot Porsche 911 turbo aan toe.quote:Volgens mij mogen hier in de buurt cabrio's niet eens door de wasstraat.
gewoon de goedkoopste. wassen drogen klaar is keesquote:Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Uitzoeken welk programma je wilt is nog niet zo heel eenvoudig... ik kan kiezen uit 8 programma's en ze lijken allemaal wat op elkaar als je het mij vraagt.
Na deze pekelbende: wassen + drogen + velgen + onderkant.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
gewoon de goedkoopste. wassen drogen klaar is kees
Mja, om nou naar Amersfoort te rijden om door de wasstraat te gaanquote:Op maandag 18 januari 2010 15:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Deze. Softtop dus.
[..]
Bij de wasstraat waarvan ik het linkje postte mag het wel. Dat zouden ze niet doen als het kwaad kan, want dan kunnen ze natuurlijk claims verwachten. Je ziet hier ook de duurste auto's door die wasstraat gaan, tot Porsche 911 turbo aan toe.
Dat geloof ik, maar ja, die mogelijkheid heb ik helaas niet. Zou het best eens willen doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:04 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb het voordeel dat ik de de auto op de brug kan zetten. Daarna kan ik er mooi met de hogedruk langs, komt meer rotzooi af dan je zou verwachten
Tnx.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:07 schreef Mikkie het volgende:
Leuk karretje trouwens, flinke vooruitgang ten opzichte van de SLK lijkt me. Welke uitvoering en motorisering heb je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |