In deze even welquote:Op donderdag 27 november 2008 18:19 schreef nightsleeper het volgende:
Veroveren staat niet per definitie gelijk aan veel aandacht geven.
Veroveren is ervoor zorgen dat jij interessant bent voor het vrouwtje. Soms betekent het eventjes initiatief tonen, maar sowieso niet de hele tijd, want dan nemen ze je "for granted".quote:Op donderdag 27 november 2008 18:21 schreef Kloonie het volgende:
[..]
In deze even wel. Ik versta hieronder het initiatief voornamelijk zelf nemen! Waar ik regelmatig over twijfel of dat wel de juiste weg is.
Dit klinkt echt té onlogischquote:Op donderdag 27 november 2008 18:21 schreef Laton het volgende:
vrouwen willen veroverd worden en vallen op mannen die hun minder aandacht schenken dan de rest
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:29 schreef Trashcanman het volgende:
Misschien verschilt het wel per dame.
Rare gedachte, ik weet het.
Laat je licht schijnen en leidt ons uit de duisternis, geboren Casanova!quote:Op donderdag 27 november 2008 18:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het is een proces!
je moet het in je hebben
Een gedurfde stelling, zover wou ik nou niet weer niet gaanquote:Op donderdag 27 november 2008 18:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zou je denken dat het interactief is?
Nou we het daar toch over hebben:quote:Op donderdag 27 november 2008 18:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Laat je licht schijnen en leidt ons uit de duisternis, geboren Casanova!
Vroeger was ik voornamelijk te lui en onzeker en gaf erg weinig aandacht aan geen enkele dame. Maar ik merkte wel dat ik regelmatig aandacht / interesse van vrouwen kreeg. Maar doordat ik geen aandacht terug gaf bloedde dat weer dood.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
on-topic:
Ik ben een beetje als TS.
Er na een tijdje achter gekomen dat er meer tactieken zijn dan alleen recht op het doel af.
Ik ben het er zeker mee eens dat er verschillende soorten vrouwen zijn, ook die zelf jagen bv.
En dit werkt goed?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:28 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Veroveren is ervoor zorgen dat jij interessant bent voor het vrouwtje. Soms betekent het eventjes initiatief tonen, maar sowieso niet de hele tijd, want dan nemen ze je "for granted".
Moet wel zeggen dat ik zelf een erg luie instelling heb hierin in ronduit weiger initiatief te nemen. Laat de vrouwtjes maar naar mij toekomen.
Meer algemeen, waarbij ik ook wel wat praktijkvoorbeelden wil geven. Onder andere wat fail momentenquote:Op donderdag 27 november 2008 18:33 schreef nightsleeper het volgende:
@TS: Is dit bedoeld als algemeen topic, of zoek je specifieke tips hoe je een bepaald meisje in de wacht kunt slepen?
Heb er geen klachten over. Werkt niet bij elke vrouw, maar wel bij het type waar ik op valquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:40 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nou we het daar toch over hebben:
Heb je SHE nu al veroverd Bara?
Tough luckquote:Op donderdag 27 november 2008 19:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee daarin faal ik enorm
iedere vrouw is anders. ieder karakter heeft zijn eigen aanpak nodig.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tough luck![]()
Gewoon blijven proberen, ze zwicht vanzelf
Hoe? Hoe? Hoe? Vertel!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zorg er wel voor dat je niet in die friendzone terecht komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |