Er is genoeg mis, als jij in slaap valt pannekoek!quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
[..]
wat is er mis mee als een meid voor je strip voor de cam
net als in die filmpjesquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
[..]
wat is er mis mee als een meid voor je strip voor de cam
quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij mij zal het vandaag wel iets anders zijn, heb vanmorgen ook een paar meetings en moet vanmiddag bij een zusterbedrijf op bezoek. Dus heb later weekend dan normaal...
1-0 voor sgelequote:Op vrijdag 28 november 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er is genoeg mis, als jij in slaap valt pannekoek!
Da's minderquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij mij zal het vandaag wel iets anders zijn, heb vanmorgen ook een paar meetings en moet vanmiddag bij een zusterbedrijf op bezoek. Dus heb later weekend dan normaal...
Koffie, peuken, caffeinepillen, red bull, cola... ik denk dat ik wel kan raden waaromquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
kleinigheidje
en heb ik die dan ?
net als een maag, sommige denken dat dat een zwart gat bij me is
je wil nie weten waarom
bijna, dus nog niet helemaalquote:
ooit wel eens tijdens koopavond een videocamera gekocht ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er is genoeg mis, als jij in slaap valt pannekoek!
welkequote:Op vrijdag 28 november 2008 08:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
net als in die filmpjes![]()
![]()
ho
Morning Runx!quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:54 schreef Runx het volgende:
goedemorgen poeple![]()
alles goed met iedereen ?
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:55 schreef GilaMonyet het volgende:
Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!
Vandaag mijn laatste dag en ik heb er best zin in
Gila Gila bill yoquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:55 schreef GilaMonyet het volgende:
Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!
Ik ga er niet eens op inquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ooit wel eens tijdens koopavond een videocamera gekocht ?
daar wordt je wel moe van
was ook al half 1
[..]
welke![]()
heb ik niet hoor
laatste dag?quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:55 schreef GilaMonyet het volgende:
Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!
koffie nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koffie, peuken, caffeinepillen, red bull, cola... ik denk dat ik wel kan raden waarom![]()
Ik sta er ook niet gek van te kijken als er drugs bij komt kijken![]()
Mogguh Gila!quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:55 schreef GilaMonyet het volgende:
Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!
Goedemorgen renequote:Op vrijdag 28 november 2008 08:54 schreef renedis het volgende:
goede morgen mede grtdojw'ers!
gek, daar kan ik 2 dagen meequote:Op vrijdag 28 november 2008 08:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
koffie niet
en je vergeet zware alcohol
maar drugs doe ik niet
maar mijn eten vaak:
1 grote friet pinda
2 mexiano's pinda
1 portie kipfingers
1 saterol
en een colaatje
wat, die filmpjes ?quote:
OMG Voel je je daarna niet..loom na al dat gevreet?quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
koffie niet
en je vergeet zware alcohol
maar drugs doe ik niet
maar mijn eten vaak:
1 grote friet pinda
2 mexiano's pinda
1 portie kipfingers
1 saterol
en een colaatje
| Forum Opties | |
|---|---|