je bedoelt escapades ?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat typ je in me quote..
Haha en nee ik ga er niet staan met mijn megaphone..
Ik stream alleen wel stiekem jullie escapes op www.barrandebbie.com/webcam
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat typ je in me quote..
Haha en nee ik ga er niet staan met mijn megaphone..
Ik stream alleen wel stiekem jullie escapes op www.barrandebbie.com/webcam
quote:Het adres http://www.barrandebbie.com/ dat u probeerde te bereiken, is momenteel niet beschikbaar. Controleer of het webadres (de URL) goed is geschreven, probeer daarna de pagina te herladen.
Megafoon in de ene hand, snikkel in de anderequote:
Lieve appiequote:Op donderdag 27 november 2008 15:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nou.. er overheen is er niet in
Moozzie FAIL!
Waar is Rossdale die kan het je wel uitleggen.. misschien met voorbeelden
zekeeerrr !!!quote:
Gast.. wat weet jij er nou vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gast.. wat weet jij er nou van![]()
Zo heet hun liefdes spel.. Barra rent altijd weg terwijl debbie met haar leren strap-on achter em aan rentJa vind je het gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gast.. wat weet jij er nou van![]()
Zo heet hun liefdes spel.. Barra rent altijd weg terwijl debbie met haar leren spankding achter em aan rentok, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede redding btw
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Wat een ***baan heb je als je pas weg mag om half 5... ga gewoon naar huis als je werk klaar is.quote:
Thanksquote:Op donderdag 27 november 2008 16:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok, sorry
goede redding btw
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:01 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Wat een ***baan heb je als je pas weg mag om half 5... ga gewoon naar huis als je werk klaar is.
* Doezelhaar moet helaas nog blijven anders wist ie het wel. 5 uur nog een heerlijke meeting..
god straft direct voor zo'n kut opmerkingquote:Op donderdag 27 november 2008 16:01 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Wat een ***baan heb je als je pas weg mag om half 5... ga gewoon naar huis als je werk klaar is.
* Doezelhaar moet helaas nog blijven anders wist ie het wel. 5 uur nog een heerlijke meeting..
ik doe niet aan spitroasten!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Megafoon in de ene hand, snikkel in de andere
Iemand die zijn eigen tijden maakt. Helaas kom ik nog steeds boven de 50u per week uit..quote:Op donderdag 27 november 2008 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]pas weg om half 5? Dat vind ik zelfs al vroeg dude wat ben jij voor persoon
was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 27 november 2008 16:03 schreef Doezelhaar het volgende:
Debbie, ik krijg de indruk dat je alle users uit dit hele topic rond loopt te fukken... je bent een gapend gat?
Jou indruk klopt niet.. ze doet het alleen met Barraquote:Op donderdag 27 november 2008 16:03 schreef Doezelhaar het volgende:
Debbie, ik krijg de indruk dat je alle users uit dit hele topic rond loopt te fukken... je bent een gapend gat?
Hey een 6 jaar oude kloonquote:Op donderdag 27 november 2008 16:03 schreef Doezelhaar het volgende:
Idd, ik moet opeens vreselijk poepen.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
god straft direct voor zo'n kut opmerking
En als dat zo was?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:03 schreef Doezelhaar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |