Ik ben een man dus ik wens niet uitgewoond te worden.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:57 schreef zwaaibaai het volgende:
Dat ligt er maar aan aan welke kant van de partij je zit, met wie, en waarom..
Ik woon op mezelf, ik dus nietquote:Op donderdag 27 november 2008 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
Zo, wie gaat er uitgewoond worden?
De Singles Kerst Uitwoonmeet.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
We kunnen best wat regelen hoor, vrouwen die nog geen uitwoner hebben.
Ik zie de advertentie voor me !quote:Op donderdag 27 november 2008 14:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Singles Kerst Uitwoonmeet.
Nu, op een matras bij u in de buurt.
Dat is waar.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker weet je het pas na de feestdagen.
Kansloos.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Singles Kerst Uitwoonmeet.
Nu, op een matras bij u in de buurt.
Jaja, ik weet ook wat jij doet mannetje. Ik herken je wel, goatsequote:
O? Dus eigenlijk weet je het zeker, of je krijgt een kerstkado.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik doe een enigszins gefundeerde gok
Dan kan je altijd nog naar de uitwoon meet..quote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik doe een enigszins gefundeerde gok
SMS uitwonen áán naar 1234quote:Op donderdag 27 november 2008 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zie de advertentie voor me !
Topic met voorbinddildo's hebben we al gehadquote:Op donderdag 27 november 2008 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? Dus eigenlijk weet je het zeker, of je krijgt een kerstkado.
Ik praat alleen over het echte spul. niet over nepperts.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Topic met voorbinddildo's hebben we al gehad
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jaja, ik weet ook wat jij doet mannetje. Ik herken je wel, goatse
Kan de baby er makkelijker doorquote:Op donderdag 27 november 2008 14:11 schreef Bengeltje het volgende:
Dat er nu een advertentie hier beneden staat over baby's vind ik dan niet zo geslaagd.![]()
Uitwonen en baby's.
I went to the uitwoon meet and all I got was a STDquote:Op donderdag 27 november 2008 14:09 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog naar de uitwoon meet..
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:09 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog naar de uitwoon meet..
Ik heb psychische hulp nodig, of een mannenfluisteraar, of hulp bij echtscheiding.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb trouwens geen baby's in mn google-ads, maar een onderhoudsmonteur.
Je bent toe aan een beurt.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik een dating site....quote:Op donderdag 27 november 2008 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Echt zulke sippe gasten die 2 broers, ik snap ook nooit hoe een vrouw in hemelsnaam in verhaaltjes trappen van dat soort figuren.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:44 schreef Belsezar het volgende:
Hoi, ik ben Ansswa! [deel4]
Lol, eerst een fok icoon-achtig worden en dan opgepakt wordenNet als die hacker van een tijdje terug
Leuk wagentjequote:Op donderdag 27 november 2008 15:16 schreef kwaakvaak het volgende:
Blijkbaar heeft google door dat ik een nieuwe auto wil kopen, ik kan nu een mini cabrio winnen
(i wish!... maar eigenlijk liever een zwarte VW eos, ondanks dat het een ultieme grijze muizen bak is, zouden ze me er niet mee pesten)
Ik ben nog in dubio of dat opgepakt worden nou het ergste wasquote:Op donderdag 27 november 2008 14:44 schreef Belsezar het volgende:
Hoi, ik ben Ansswa! [deel4]
Lol, eerst een fok icoon-achtig worden en dan opgepakt worden
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben nog in dubio of dat opgepakt worden nou het ergste was.
Goed puntquote:Op donderdag 27 november 2008 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben nog in dubio of dat opgepakt worden nou het ergste was.
Teganquote:Op donderdag 27 november 2008 18:40 schreef Tegan het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van de TT moet vinden.
Wat is er ?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:35 schreef vencodark het volgende:
* zingt mee met de muziek, al dan niet droevige/sentimentele liedjes.
aah mede unhappy singlequote:
Samen klitten?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah mede unhappy single![]()
![]()
![]()
Met dit koude weer wil je ook gewoon lekker samen klitten en gezellige dingen doen
Dat ligt aan jou dat je daar vreemde ideeën bij krijgtquote:Op donderdag 27 november 2008 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Samen klitten?Daar krijg ik vreemde ideeën bij.
![]()
Hoe dan ook, je hebt wel gelijk met je mede unhappy single.
Klitten is gewoon een naar woord.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou dat je daar vreemde ideeën bij krijgt![]()
* mrbox Geeft knuffel
hahaha okequote:Op donderdag 27 november 2008 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klitten is gewoon een naar woord.![]()
Dank voor de knuffel, dat helpt.
Ja, het gaat wel goed. Ik heb met scharrel gezoend per ongeluk, sorryquote:
Mooi dat het wel goed gaatquote:Op donderdag 27 november 2008 20:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel goed. Ik heb met scharrel gezoend per ongeluk, sorry. En nu? Niets. Heb mijn levensverhaal alleen wat gecompliceerder gemaakt. Hij wil me nu meeten dit weekend, maar dat doen we denk ik maar niet. Heb nog niet besloten.
Als je die dan even bij de juiste kachel zet, komt het vast goedquote:Op donderdag 27 november 2008 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik pas gelukkig best in mn schoenen
Met 4 paar sokken jaquote:Op donderdag 27 november 2008 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik pas ook wel in de meeste mannen hun schoenen gok ik zo
Ik had hier wel een reactie van Litpho verwacht met een citaat van Depeche Mode...quote:Op donderdag 27 november 2008 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik pas ook wel in de meeste mannen hun schoenen gok ik zo
Zelfs daar wordt wel eens over gezongen!quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:05 schreef AirwiN het volgende:
En deze dan ook maar:
Try walking in my shoes,
you'll stumble in my footsteps [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:09 schreef Miss_S het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:
Ik ga vanmiddag de keuken in om wat Chrystal Meth te maken, dus dat wordt een spetterend weekend.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:49 schreef Q. het volgende:
Oeh, mrbox is er, even uit de tent lokken.
Zo, en welke drugs gaan jullie dit weekend gebruiken?
Dat wordt 72 uur neuken !quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag de keuken in om wat Chrystal Meth te maken, dus dat wordt een spetterend weekend.
Zou crystal meth niet hetzelfde effect hebben? Wel willen neuken, maar het op een bepaald moment gewoonweg niet meer kunnen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat wordt 72 uur neuken !
Ik ga alleen aan de wiet dit weekend, even geen andere dingen tot 31 december.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:14 schreef Kluts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Jij bent hier toch de drugs expertquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zou crystal meth niet hetzelfde effect hebben? Wel willen neuken, maar het op een bepaald moment gewoonweg niet meer kunnen?
Als man dan.
Maar geen man. En gelukkig ook niet op het gebied van Crystal Meth.quote:
Ik heb van horen zeggen dat Meth veel gebruikt wordt in Amerika als sex-drug.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zou crystal meth niet hetzelfde effect hebben? Wel willen neuken, maar het op een bepaald moment gewoonweg niet meer kunnen?
Als man dan.
Van meth krijg je wel iets meer rimpeltjes dan olaz kan glad strijken hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als man dan.
Dat wist ik niet. Maar troep is het zeker. Ben blij dat het hier in Nederland niet echt populair is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat Meth veel gebruikt wordt in Amerika als sex-drug.
Las ooit een verhaal van een vent die op vrijdagavond op internet zocht naar sex-feestjes, en dan van vrijdag t/m zondag aan 1 stuk door kon neuken op meth.
Zelf heb ik het nooit op, en ben dat ook niet van plan eigenlijk, vond speed vroeger al erg genoeg, laat staan de 10 keer zwaardere versie. (meth dus)
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[klaagmodus]quote:
Een nieuwe laptop geen beter idee?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:39 schreef kwaakvaak het volgende:
bijna weekend..... En bijna overstag om ook een hippe gadget te gaan kopen die eigenlijk te duur is.
Als het alternatief "geen koffie" is is de keuze snel gemaakt hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:52 schreef katuitdeboom het volgende:
maar een kapotte koffieautomaat is toch niet zo erg?
Daar komt nou niet bepaald overheerlijke koffie uit
das waarquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het alternatief "geen koffie" is is de keuze snel gemaakt hoor.
ifoon, ik moet een nieuwe telefoon, dat wil zeggen ik moet eigenlijk naar een abbo toe omdat ik nu helemaal failliet ga op beltegoed kopen. Dus of ik ga gewoon naar een sim only voor 10 euro per maand, of ik doe eens stoer en koop voor het eerst in 4 jaar eens een nieuwe hippe telefoon ipv de zoveelste goedkope 30 euro telefoon uit de bak bij de telecomboer vissenquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een nieuwe laptop geen beter idee?
Volgende keer een hark kopen dus.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja dat ook met werkend toetsenbord mischien..
Oh wacht... ik heb vorige week al een nieuwe gekocht... MISKOOP van het jaar, vies vuil brak hoerig kut ding!Daar is geen woord spaans aan, maar ik heb zwaar spijt van het feit dat ik die compraq gekocht heb. 425 euro PLOF voor iets wat maar mwa werkt en uiteraard niet terug mag brengen want daar doen ze niet aan bij de MM. Alles mag je terug brengen behalve computers en tandenborstels.
![]()
Geld vliegt zo sneller weg dan ik het binnen kan harken met mijn kapotte hark
Oeh! Spannend! Ga je nog iets leuks doen, of geen plannen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!!!![]()
Vanavond komt mrDate![]()
Hij komt pas rond een uur of half 10, dus eig geen plannen gemaakt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oeh! Spannend! Ga je nog iets leuks doen, of geen plannen?
Dat hij pas rond half 10 komt, hoeft natuurlijk niet te zeggen dat je niks meer kan doen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij komt pas rond een uur of half 10, dus eig geen plannen gemaakt.
In Enschede welquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hij pas rond half 10 komt, hoeft natuurlijk niet te zeggen dat je niks meer kan doen.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In Enschede wel
Ja of de stad in, maar meer dan een terrasje (wat ijskoud iszal het dan ook niet worden
)
Die plan ik niet, die gebeuren gewoonquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:52 schreef Ripley het volgende:
[..]Het gaat ook over activiteiten binnenshuis natuurlijk
/flauwe grappen modus: maar hij laat is hij bij jou thuis?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij komt pas rond een uur of half 10, dus eig geen plannen gemaakt.
"Televisie kijken" ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:52 schreef Ripley het volgende:
Ik gok rond kwart voor 10quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
/flauwe grappen modus: maar hij laat is hij bij jou thuis?
Ja! Scrabble!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:52 schreef Ripley het volgende:
Dan ga ik liever voor een lang spelletje monopolyquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Scrabble!
Of een ander gezelschapsspel natuurlijk.
Heel flauw schatquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
/flauwe grappen modus: maar hij laat is hij bij jou thuis?
Weinig te doen vandaag.
Of Twister!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ga ik liever voor een lang spelletje monopoly
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:01 schreef vencodark het volgende:
Vandaag rijles 13 en 14 en het ging KUT!
Alles wat ik maar fout kon doen, ging fout.
Things can only get better!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:01 schreef vencodark het volgende:
Vandaag rijles 13 en 14 gehad en het ging KUT!
Dat heb ik nietquote:
neuktijd that is. Elkaar warm houden in den kouden daagen...quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:52 schreef Ripley het volgende:
Dat doen singles niet!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:03 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
neuktijd that is. Elkaar warm houden in den kouden daagen...
zolang je niks raaktquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:01 schreef vencodark het volgende:
Vandaag rijles 13 en 14 gehad en het ging KUT!
Ik remde te laat, ik zwengte ff uit naar rechts(een seconde niet opletten gewoon) waardoor mijn rij-instructeur het stuur ff vastgreep, ik reed te hard, ik reed te zacht, ik schakelde te laat, ik reed terwijl een ander voorrang had, ik keek niet goed, ik ging ineens naar rechts omdat ik op de verkeerde invoegstrook zat (en ik keek dus niet goed).quote:
Ja, maar sommige dingen zijn niet nodig. Ohja, ik vergat mijn gordel om te doen waardoor ik de eerste 5 minuten zonder gordel reed toen mijn rij-instruc. het zag.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
volgende keer beter
Als je les hebt, mag je fouten maken
Mwah, dat heet toch gewoon een baaldag?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik remde te laat, ik zwengte ff uit naar rechts(een seconde niet opletten gewoon) waardoor mijn rij-instructeur het stuur ff vastgreep, ik reed te hard, ik reed te zacht, ik schakelde te laat, ik reed terwijl een ander voorrang had, ik keek niet goed, ik ging ineens naar rechts omdat ik op de verkeerde invoegstrook zat (en ik keek dus niet goed).
Je kan beter nu de fouten maken, nu er nog iemand naast je zit die ingrijpt. Weet je nu ook waar je op moet letten en dan let je er de volgende keren op en gaat het steeds beterquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar sommige dingen zijn niet nodig. Ohja, ik vergat mijn gordel om te doen waardoor ik de eerste 5 minuten zonder gordel reed toen mijn rij-instruc. het zag.![]()
En ik heb beter gereden, vandaag was ik echt niet geconcentreerd.
Een soort domino-effect krijg je dan idd. En het kost ook nog eens klauwen vol geld, dus als je een les verprutst in jouw ogen, baal je er extra van, logisch.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:25 schreef vencodark het volgende:
Bedankt dat jullie mij beetje willen oppeppen door dat zo te vertellen en dat ik een baaldag had.
Maar de naam zegt het al: ik baal er echt van.Ik zie nu al op tegen de volgende les (over een week), ga me heel goed voorbereiden. Ben nu ook beetje moe, misschien dat het daar ook aan lag.
Maar als ik 1 fout maak, dan volgt de rest. Beetje irritant!
Ach, ik heb totaal zo'n 60 lessen gehad. 19 maanden er mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:29 schreef vencodark het volgende:
Ja, en ik moet moet moet moet snel mijn rijbewijs halen. Ik accepteer het niet als ik nog 3 maanden bezig ben ofzo. Heb pakket van 25 en zit nu dus iets over de helft.
Ik heb er een stuk of 20 gehad, en kan op zich wel autorijden, maar het gaat bij mij vooral mis bij het wegrijden bij stoplichten(dat de auto dan afslaatquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, ik heb totaal zo'n 60 lessen gehad. 19 maanden er mee bezig geweest.
Daar heb ik dus echt geen zin in. Niemand natuurlijk, maar ik echt niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, ik heb totaal zo'n 60 lessen gehad. 19 maanden er mee bezig geweest.
Dat herken ik wel ja. Ik ben nogal twijfelachtig zeg maar. Dus mag ik nu wel of niet doorrijden? En stel dat ik geen voorrang krijg? En stel en stel en stel...quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 20 gehad, en kan op zich wel autorijden, maar het gaat bij mij vooral mis bij het wegrijden bij stoplichten(dat de auto dan afslaat) en ik ben veel te snel afgeleid. Dan zat ik weer een heel verhaal te lullen terwijl ik gewoon moest opletten.
Ben er toendertijd mee gestopt, maar wil mijn rijbewijs in 2009 toch zeker wel gaan halen.
Zin inquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja. Ik ben nogal twijfelachtig zeg maar. Dus mag ik nu wel of niet doorrijden? En stel dat ik geen voorrang krijg? En stel en stel en stel...Ben ook snel afgeleid, kan beter rijden zonder dat iemand een gesprek met me begint, want dan verlies ik gewoon mijn concentratie. Mijn rij-instruc. zei vandaag ook bijzonder weinig tegen me. Als ik goed rijd die dag, dan praat of vraagt ie meer. Dus dan merk je vanzelf hoe hij de rijles ervaart denk ik. Maar soms is hij ook zo stug.
Ik heb het liever gewoon gezellig in de auto, dan presteer ik veel beter.
Dank voor de tip, ik laat het je weten, hopelijk eind december dat ik voor het eerst opmag. Wordt krap, donderdag 11 dec. heb ik iig mijn eerste theorie-examen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:35 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ga ook maar eens soep eten in de keuken... Enne Venco, als het afrijden nog steeds vanaf de Tennishal in goes gebeurt is het standaard rondje wat je moet rijden, snelweg op, kapelle eraf, dan doet kloetinge beetje helling trekken en dan terug naar de hal langs de binnenstad.
* kwaakvaak is ervarings deskundige op dat rondje rijden, drie keer!
eerste keer gezakt omdat ik een bus voorbij reedt die weg reedt maar geen richting aangaf
twee keer omdat fietser voor zijn noten reedt
derde keer middag op de dag, geen hond op de weg.
Ja weet ik. Ik bedoel ook niet te zeggen dat 'zin in' er voor zorgt dat je het snel hebt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zin inje hebt maar gewoon je best te doen en dan zie je wel of het lukt
je mag best wel blij zijn met een strenge rijleraar. Ze kunnen soms vrij irritant zijn omdat ze alles maar dan ook alles zien. Maar je examen zal beter gaan omdat je toch wel beter gaat rijden met een muggenzifter als leraarquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
i
Dat herken ik wel ja. Ik ben nogal twijfelachtig zeg maar. Dus mag ik nu wel of niet doorrijden? En stel dat ik geen voorrang krijg? En stel en stel en stel...Ben ook snel afgeleid, kan beter rijden zonder dat iemand een gesprek met me begint, want dan verlies ik gewoon mijn concentratie. Mijn rij-instruc. zei vandaag ook bijzonder weinig tegen me. Als ik goed rijd die dag, dan praat of vraagt ie meer. Dus dan merk je vanzelf hoe hij de rijles ervaart denk ik. Maar soms is hij ook zo stug.
Ik heb het liever gewoon gezellig in de auto, dan presteer ik veel beter.
Ja, hij mag ook streng zijn, tuurlijk. Maar hij zei nu ook van: ja Alice, dat is niet zo netjes van je he".quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:40 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
je mag best wel blij zijn met een strenge rijleraar. Ze kunnen soms vrij irritant zijn omdat ze alles maar dan ook alles zien. Maar je examen zal beter gaan omdat je toch wel beter gaat rijden met een muggenzifter als leraar
k was met autorijden ook de eerste keer gezakt :S Een voetganger moest de bus halen en stak zomaar de weg rennend over. Ik dus vol op de remmen om hem over te laten steken. Was ik daar op gezaktDe mevrouw zei dat ik beter had kunnen doorrijden aangezien er op deze manier een auto in mijn achterkant had kunnen rijden. Nou, liever een auto in mijn achterkant dan een persoon op mijn motorkap.
De tweede keer afrijden ging overigens veel slechter en toen slaagde ik wel, rare mensen van het cbr
Ja, bij mij ook maar die mensen zagen er ook niet bijster intelligent uit moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:42 schreef Cuegirllie het volgende:
TheorieDie ga je makkelijk halen, toch?
Ik vond het wel grappig dat je daar zit met mensen die het dus ook voor de 4e, 5e, of 6e keer doen. En ik had de eerste keer maar 1 fout (die ik eig goed had meoten hebben, maar dubbel te interpreteren)
Ik ben al aardig aan het oefenen. Heb dat boekje, cd rom met 500 vragen, tentames, voorrangsspel (jeeuj) en meer van dat soort dingetjes. Heb alleen niet zoveel tijd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:42 schreef Cuegirllie het volgende:
TheorieDie ga je makkelijk halen, toch?
bij mij in de zaal zat denk het toppunt van vaak gezakt zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook maar die mensen zagen er ook niet bijster intelligent uit moet ik zeggen.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben al aardig aan het oefenen. Heb dat boekje, cd rom met 500 vragen, tentames, voorrangsspel (jeeuj) en meer van dat soort dingetjes. Heb alleen niet zoveel tijd.
Ik vrees met grote vreze als ik het ook ga doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:54 schreef Den_Haag het volgende:
Motortheorie is echt een groot slagveld. Topscoorder had 28 fout
Gewoon nog een keer proberen, goed leren en dan lukt het wel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:41 schreef Tegan het volgende:
Rijbewijs halen is hier ookal een ramp. 1x theorie, 60 lessen, 3x praktijk gezakt, toen maart-nu gestopt, theorie verlopen, net theorie opnieuw proberen te halen, 9 fout, dus in december mag ik het nog een keer proberen.
wel goed dat ze doorzet. Maar voor de rest ben ik het eens met Elegyquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:52 schreef Tegan het volgende:
Vriendinnetje van me gaat over tien minuten voor de achtste keer op voor haar praktijk. Ik vind het wel knap van haar dat ze het niet opgeeft. Ik ben voor haar aan het duimen nu.
Ik heb geen idee. Wij hadden ook allemaal het idee dat ze bij het staatsexamen het wel zou halen. Ze is iig nu al een half uur onderwegquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:14 schreef Elegy het volgende:
Ohw, op die manier. Da's best ruk idd. Maar staatsexamens zijn toch veel relaxter? Als je dan in de stress schiet wachten ze gewoon totdat het weer gaat toch?
Ik begon van de stress te janken toen de examinator mijn naam vroegquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:13 schreef Tegan het volgende:
Nee, het is stress ofzo. Ze raakt gewoon in paniek bij het examen, terwijl ze in de les perfect rijdt. Ze heeft dan een blackout ofzo en doet alles fout. Ze heeft nu kalmeringspillen voorgeschreven gekregen...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:24 schreef Elegy het volgende:
Rijlessen, blij dat ik me daar geen zorgen meer over hoef te maken. Hoewel, wil nog wel mijn motorrijbewijs halen. Ooit. Lekker touren met wat vrienden, door de Alpen enzo. Bochtjes
Mijn instructeur was tof, die had alle rijbewijzen die er bestonden en deed ook vaak chauffeurswerk voor bijvoorbeeld trouwerijen. Mocht ie weer in een mooi pak in een dikke Rolls of Jag rijden
En hij zag ook echt álles. Hij heeft me de goede gewoonte aangeleerd bij elke handeling eerst te kijken voordat je wat doet. Wat er om eerlijk te zijn zowat ingeramd is. Keek ik niet goed genoeg, zat ie weer te rammen op het dashboard
Geweldige man, net een ijsbeer zo groot en breed
Ik had de eerste keer helemaal perfect gereden. Op een klein ding op de snelweg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik begon van de stress te janken toen de examinator mijn naam vroegVreselijk idd. Pas toen ik de 3e keer een examinator kreeg die me mateloos irriteerde lette ik daar meer op en was ik opeens niet zenuwachtig meer.
Nooit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:43 schreef Den_Haag het volgende:
Zeker in dat eerste geval heb je goed gehandeld. Meer nederlanders zouden zo goed moeten kijken.
En Tegan, wanneer ga je voor de A?
quote:AL Motor (licht) tot 25 kW en tot 0,16 kW/kg 1.345.098
AM Bromfietsen en brommobielen -
AZ Motor (zwaar) vanaf 25 kW en vanaf 0,16 kW/kg 1.339.478
B Personenauto 10.017.014
BE Personenauto met aanhangwagen 5.682.001
C Vrachtwagen 950.499
CE Vrachtwagen met aanhanger 776.528
C1 Motorrijtuigen zwaarder dan 3500 kg, maar niet zwaarder dan 7500kg -
C1E Aanhangwagens achter de motorrijtuigen van de categorie C1 -
D Bus 644.280
DE Bus met aanhanger 623.620
D1 Motorrijtuigen ingericht voor het vervoer van meer dan acht personen, bestuurder niet inbegrepen, maar niet meer dan zestien personen, de bestuurder daarbij niet inbegrepen -
D1E Aanhangwagens achter de motorrijtuigen van de categorie D1 -
LT Een toekomstige categorie die op een later tijdstip in werking zal treden en bedoeld is voor langzame motorrijtuigen -
T Een toekomstige categorie die op een later tijdstip in werking zal treden en bedoeld is voor tractoren -
Brabo!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:39 schreef Tegan het volgende:
Mee dat ik richting geef
Studie, vanavond en morgen overdagquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:22 schreef Tegan het volgende:
Wat gaat iedereen dit weekend doen?
Vanavond niks doen met een maatje thuis.quote:
quote:
Ik gebruik meestal ook terwijl, maar dit kwam er zo uit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
, de rest van Nederland zegt gewoon 'terwijl'.
Dan valt het nóg mee, want als er andere dingen uit komen dan wat je meestal gewend bent, dan weet je eigenlijk niet meer wat je kan verwachten hè.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:41 schreef Tegan het volgende:
Ik gebruik meestal ook terwijl, maar dit kwam er zo uit.
Gratzquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:10 schreef Miss_S het volgende:
1 jaar geleden vroeg ik jullie nu om me geluk te wensen met mijn 1e date
Maar hopelijk is dat nu niet nodigweer met mijn
nu naar hetzelfde restaurantje
Tijdens de feestdagen ja. Dat staat er toch?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:12 schreef Marsyas het volgende:
maar wil/gaat er nou nog iemand uitgewoond worden?...
zeg jij ook altijd 'mee dat' ipv 'terwijl', dawg?quote:
Jullie dwaalden een beetje af, vandaar...(Rij)Examenstress boeit me niet zo, uitwonen des te meer...quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tijdens de feestdagen ja. Dat staat er toch?
Soms.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tijdens de feestdagen ja. Dat staat er toch?
[..]
zeg jij ook altijd 'mee dat' ipv 'terwijl', dawg?
Is 25 lessen niet wat te weinigquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:29 schreef vencodark het volgende:
Ja, en ik moet moet moet moet snel mijn rijbewijs halen. Ik accepteer het niet als ik nog 3 maanden bezig ben ofzo. Heb pakket van 25 en zit nu dus iets over de helft.
Och, ik had het met 26 lessen in 1 keer dus kan welquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is 25 lessen niet wat te weinig
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Vriend van mij heeft B, C en E. Dat vond ik al gaaf.
Morgenavond mijn steifvader ophalen van vliegveld Keulen/Bonn en overmorgen de verjaardag van een vriendin.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:22 schreef Tegan het volgende:
Wat gaat iedereen dit weekend doen?
Wat een vreselijke uitdrukking.quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:43 schreef Elegy het volgende:
Je kan 'm natuurlijk ook even door het vuistje laten gieren hè
En mijn Ikea Mikael bureau is
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
Mannen die van Ikea houden is dan wel weer een pluspunt.
Sja, ik weet het.quote:
Ik zou het bijna jammer gaan vinden dat Q. inmiddels bezet is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
Mannen die van Ikea houden is dan wel weer een pluspunt.
Ik niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het bijna jammer gaan vinden dat Q. inmiddels bezet is.
Zie het als een kans!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:51 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou het bijna jammer gaan vinden dat Q. inmiddels bezet is.
Ik hou niet van IKEA, zeker niet op zaterdag.quote:
Alleen eraan denken word ik al moe van.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hou niet van IKEA, zeker niet op zaterdag.
My kind of guy...quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:23 schreef Plato1980 het volgende:
Ik hou niet van IKEA, zeker niet op zaterdag.
Ik vind het desondanks niet jammer dat jij al bezet bent hoorquote:
Gelukkig maar... Het wordt mij regelmatig verweten dat ik die prachtvrouw heb ingepikt...quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind het desondanks niet jammer dat jij al bezet bent hoor.
Wat heb je toch een rancuneuze luiquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Het wordt mij regelmatig verweten dat ik die prachtvrouw heb ingepikt...
Is de derde date al geweest, of niet?quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou, mrDate is verleden tijd Zal het dan toch waar zijn dat er een samenhang is met een '3e date'?
Die was gisteravond.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is de derde date al geweest, of niet?
Voorlopig nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:46 schreef dawg het volgende:
Heb jij nog dates in de planning, Platodewd?
Je krijgt ook last van sleur, bij zo'n derde date.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou, mrDate is verleden tijd Zal het dan toch waar zijn dat er een samenhang is met een '3e date'?
Straks ga je ook nog zeggen dat je groot fan bent van de Lidl of aldiquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, ik weet het.
IIkea, shoot me.
Nee denk niet zo gekquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog zeggen dat je groot fan bent van de Lidl of aldi![]()
![]()
[..]
quote:
Daaromquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je krijgt ook last van sleur, bij zo'n derde date.
IKEA is niet vergelijkbaar met de Aldi, meer met de C1000 denk ikquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog zeggen dat je groot fan bent van de Lidl of aldi![]()
![]()
IKEA heeft gewoon leuke, betaalbare meubels van relatief goeie kwaliteit. Het hoeft ook geen 10 jaar mee te gaan, want mijn smaak veranderd. En zo kan ik om de zoveel jaar een andere inrichting nemen, omdat het toch betaalbaar is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
IKEA is niet vergelijkbaar met de Aldi, meer met de C1000 denk ik.
Dat klopt en ik zal niet ontkennen dat ik dingen van IKEA in huis hebquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
IKEA heeft gewoon leuke, betaalbare meubels van relatief goeie kwaliteit. Het hoeft ook geen 10 jaar mee te gaan, want mijn smaak veranderd. En zo kan ik om de zoveel jaar een andere inrichting nemen, omdat het toch betaalbaar is.
Dus.
Kom eens van die kast Billy af johquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
IKEA heeft gewoon leuke, betaalbare meubels van relatief goeie kwaliteit. Het hoeft ook geen 10 jaar mee te gaan, want mijn smaak veranderd. En zo kan ik om de zoveel jaar een andere inrichting nemen, omdat het toch betaalbaar is.
Dus.
Moppersmurfquote:
Er is niks mis met Billy-boekenkastenquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kom eens van die kast Billy af joh
Telt een handdoek ook?quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen Anti-IKEAérs hebben geen ikea spul in huis. De rest weet ik zeker van wel
of misschien wel, maar zullen het nooit toegeven![]()
Idd de beste strategiequote:Op zaterdag 29 november 2008 13:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Zie!Zelfs haters hebben ikea spul. Oke je moet wel op een dag gaan wanneer je verwacht dat het rustig is (hoop je) en dan komt het altijd wel goed
Gewoon tijdens htet laatste uur gaan. zit iedereen al in de magazijnen te rotzooien. En als jij daar rond sluitingstijd komt, zullen al die werknemers jouw helpen
heeft m'n pa eens gedaan, hij was nog nooit zo snel klaar![]()
quote:
Rosebierquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tegan
Ben jij gek op bier Tegan !?
Aah okequote:
Voorhuidjoggenquote:Op zaterdag 29 november 2008 09:43 schreef Elegy het volgende:
Je kan 'm natuurlijk ook even door het vuistje laten gieren hè
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:12 schreef DragonFire het volgende:
hier ook een Ikeahater, toch heb ik wel wat van die zooi in mijn huis. Op zich is het spul niet zo erg, maar een bezoekje aan die winkel is alsof honderd teken langzaam al mijn bloed opzuigen....
Tuurlijk.... wat denk jij dan?? Ik heb niet voor niets twee rechter handenquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:15 schreef Miss_S het volgende:
Maar de grote vraag zetten jullie die Ikea dingen zelf in elkaar?
Dat is namelijk altijd mijn vakantie werk maar ze werken niet altijd even goed mee
Lekker veilig dan. een vrouw achter het stuur zonder rijbewijsquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Mijn moeder heeft mij vroeger eens, terwijl ik half sliep , gevraagd of ik even met haar naar de Ikea wilde. (Ze heeft geen rijbewijs)
Pas in de auto op de snelweg realiseerde ik me dat het zaterdag was en mijn hoofd zal deze volgorde gehad hebben:
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt , iedereen loopt elkaar in de weg, dan moet je nog door dat magazijn en vervolgens moet je je broodtrommel meenemen omdat je bij de kassa in een rij staat waar je u tegen zegt.
Nee, daarom moest ik dus ook mee, ik moest rijden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lekker veilig dan. een vrouw achter het stuur zonder rijbewijs![]()
Bier met rosé en je gaat er vreselijk van uit je bek stinken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet wat het is maargoed
Veruit het meeste in mijn interieur is Ikeaquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:10 schreef kwaakvaak het volgende:
och het viel reuze mee hoor, je moet gewoon direct doorlopen waar je naar toe moet![]()
En ik heb nu tenminste een buro wat past, gewoon 80 diep is en 160 breed, met verstelbare poten. Helemaal ok.
Oja... ikea haters kunnen beter maar niet hier langs komen danWant ik heb ook de 4 zits bank (want daar kan ik gewoon lekker languit op liggen
) en van die vloerlampen, en een salon tafeltje/glazen plaat ding.
Vind het helemaal geweldig dat ik in een winkel kan lopen zonder dat er één of andere designer muts met rare hoekige bril en peentjes haar met ugg poten mij probeert iets aan te smeren van een of andere vage designert. Nope gewoon, zelf kijken, uit het rek vissen en mee nemen. En daarbij, ik vind het dan weer wel stoer dat Ikea durft om jonge designers dingen uit hun collectie te laten ontwerpen ipv het zoveelste FA Porsche bijzet tafeltje. Net als ze dat bij de Hema ook doen overigens, gewoon mensen die fris van de design accademie komen een kans geven ipv een geronemeerde designer in te huren.
Dus much love for Ikea hier
Dat zeker, in de allergie kliniek was er een meisje dit een keertje per ongeluk een stukje pinda gegeten had wat in de slagroom terecht was gekomen, maar die reageerde zo heftig dat ze gewoon in shock shoot. Scary stuffquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:Gelukkig niet meer dan in slaap.
* Cuegirllie schrikt zich net rot van een rotje dat afging in de straat![]()
Ja klinkt niet goedquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat zeker, in de allergie kliniek was er een meisje dit een keertje per ongeluk een stukje pinda gegeten had wat in de slagroom terecht was gekomen, maar die reageerde zo heftig dat ze gewoon in shock shoot. Scary stuff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |