Ik ben een man dus ik wens niet uitgewoond te worden.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:57 schreef zwaaibaai het volgende:
Dat ligt er maar aan aan welke kant van de partij je zit, met wie, en waarom..
Ik woon op mezelf, ik dus nietquote:Op donderdag 27 november 2008 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
Zo, wie gaat er uitgewoond worden?
De Singles Kerst Uitwoonmeet.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
We kunnen best wat regelen hoor, vrouwen die nog geen uitwoner hebben.
Ik zie de advertentie voor me !quote:Op donderdag 27 november 2008 14:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Singles Kerst Uitwoonmeet.
Nu, op een matras bij u in de buurt.
Dat is waar.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker weet je het pas na de feestdagen.
Kansloos.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Singles Kerst Uitwoonmeet.
Nu, op een matras bij u in de buurt.
Jaja, ik weet ook wat jij doet mannetje. Ik herken je wel, goatsequote:
O? Dus eigenlijk weet je het zeker, of je krijgt een kerstkado.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik doe een enigszins gefundeerde gok
Dan kan je altijd nog naar de uitwoon meet..quote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik doe een enigszins gefundeerde gok
SMS uitwonen áán naar 1234quote:Op donderdag 27 november 2008 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zie de advertentie voor me !
Topic met voorbinddildo's hebben we al gehadquote:Op donderdag 27 november 2008 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? Dus eigenlijk weet je het zeker, of je krijgt een kerstkado.
Ik praat alleen over het echte spul. niet over nepperts.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Topic met voorbinddildo's hebben we al gehad
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jaja, ik weet ook wat jij doet mannetje. Ik herken je wel, goatse
Kan de baby er makkelijker doorquote:Op donderdag 27 november 2008 14:11 schreef Bengeltje het volgende:
Dat er nu een advertentie hier beneden staat over baby's vind ik dan niet zo geslaagd.![]()
Uitwonen en baby's.
I went to the uitwoon meet and all I got was a STDquote:Op donderdag 27 november 2008 14:09 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog naar de uitwoon meet..
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:09 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog naar de uitwoon meet..
Ik heb psychische hulp nodig, of een mannenfluisteraar, of hulp bij echtscheiding.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb trouwens geen baby's in mn google-ads, maar een onderhoudsmonteur.
Je bent toe aan een beurt.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik een dating site....quote:Op donderdag 27 november 2008 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Echt zulke sippe gasten die 2 broers, ik snap ook nooit hoe een vrouw in hemelsnaam in verhaaltjes trappen van dat soort figuren.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:44 schreef Belsezar het volgende:
Hoi, ik ben Ansswa! [deel4]
Lol, eerst een fok icoon-achtig worden en dan opgepakt wordenNet als die hacker van een tijdje terug
Leuk wagentjequote:Op donderdag 27 november 2008 15:16 schreef kwaakvaak het volgende:
Blijkbaar heeft google door dat ik een nieuwe auto wil kopen, ik kan nu een mini cabrio winnen
(i wish!... maar eigenlijk liever een zwarte VW eos, ondanks dat het een ultieme grijze muizen bak is, zouden ze me er niet mee pesten)
Ik ben nog in dubio of dat opgepakt worden nou het ergste wasquote:Op donderdag 27 november 2008 14:44 schreef Belsezar het volgende:
Hoi, ik ben Ansswa! [deel4]
Lol, eerst een fok icoon-achtig worden en dan opgepakt worden
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben nog in dubio of dat opgepakt worden nou het ergste was.
Goed puntquote:Op donderdag 27 november 2008 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben nog in dubio of dat opgepakt worden nou het ergste was.
Teganquote:Op donderdag 27 november 2008 18:40 schreef Tegan het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van de TT moet vinden.
Wat is er ?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:35 schreef vencodark het volgende:
* zingt mee met de muziek, al dan niet droevige/sentimentele liedjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |