Ja, ik zag dat ooit eens iemand doen in de kroeg. De geluiden van het drumstel maakte ie zelf met z'n mond. Later kwam z'n vriend erbij zitten en gingen ze samen "drummen"quote:Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jaa vandaag zag ik weer een verschijnsel. Mensen die in de lucht zitten te drummenEr zat een gozer op de fiets met zijn ogen dicht een harde drumsolo te geven. Hij ging helemaal los en alle drums en hihat's werden geraakt.
Met zijn allenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat ooit eens iemand doen in de kroeg. De geluiden van het drumstel maakte ie zelf met z'n mond. Later kwam z'n vriend erbij zitten en gingen ze samen "drummen". Het was echt hilarisch om te zien.
Alle hihats? Meest hebben er maar 1 hoor.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
alle drums en hihat's
Hehe dat andere ding dat wat dichtklapt als je erop stamptquote:Op donderdag 27 november 2008 13:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Alle hihats? Meest hebben er maar 1 hoor.
hji had een ipod aan, wedden?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jaa vandaag zag ik weer een verschijnsel. Mensen die in de lucht zitten te drummenEr zat een gozer op de fiets met zijn ogen dicht een harde drumsolo te geven. Hij ging helemaal los en alle drums en hihat's werden geraakt. [ afbeelding ]
Deed me denken aan een gozer van vroeger op de middelbare school die altijd in de kantine of tijdens de les altijd deed alsof hij aan het drummen was. (Goede oude tijd)
Maar julie denken al. Waar blijft de klacht?! Nou, die vent op de fiets reed me bijna aan als ik niet met een kat-achtige reflex opzij was gesprongenGevaarlijke shit dus.
Klacht: Bijna dood ervaring door drummers
Dat is de hihat.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hehe dat andere ding dat wat dichtklapt als je erop stampt
TT? Lucht is met 1 T hoor...quote:Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Fout in de TT
Note: Er is niets mis met een beetje beats tikken op de tafel. Want daar hoor je tenminste nog geluid
Oh shitquote:
Klopt.quote:
Dat doe ik dus ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:00 schreef Danny_Ramone het volgende:
Haha ik ben zelf drummer en ik doe dat eigenlijk nooit. Ik tik dan gewoon op mijn benen als ik aan een bepaalde oefeningen/rudiment denk.
Eensquote:Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook.
Als je gewoon op tafel (of je eigen benen) tikt heb je tenminste nog geluid... Je hoeft toch niet helemaal de uitgebreide bewegingen te gaan maken alsof je op een echt drumstel zit?
ik waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef SilentSimon het volgende:
Meld!
Bij fantastische mooie solo's van piano's en drums doe ik vaak lekker mee, kan alleen geen van beide en doe het dan ook volledig fout gok ik zo ^^
Ik doe het ook wel eens. Alleen dan wel accuraat, nummers die ik echt kan spelen.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef jagga het volgende:
schuldig aan luchtgitaar en luchdrummen
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:37 schreef JJH het volgende:
Guilty as charged.
Vooral in de file enzo, lekker op het stuur rammen en gezellig met de instrumenten meezingen. Gaaf hoor, en ik maak er ook nog wel eens iemand anders blij, ooit iemand in een deuk zien liggen in de auto naast mij.
Ik ken de hele gitaarpartij van sweet child of mine uit mijn hoofd. En het is geen echt drummen meer hoor bij, meer een sessie stuur door midden meppen.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Geweldig vind ik dat altijd als mensen zo uitgebreid mee zitten te zingen in de file ofzo.
Op het stuur drummen doe ik zelf ook, maar hardop met instrumenten meeblèren doe ik toch liever niet als iedereen mee zit te kijken.(weet eigenlijk niet waarom, ik ken al die mensen toch niet en zie ze waarschijnlijk nooit meer, maar toch)
Hehehe, de drumpartij van Sweet Child o' Mine is wat minder lekker om mee te spelen helaas.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken de hele gitaarpartij van sweet child of mine uit mijn hoofd. En het is geen echt drummen meer hoor bij, meer een sessie stuur door midden meppen.![]()
tering wat een josti ben ik af en toe zeg.![]()
quote:
Luchtneuken bestaat alquote:Op donderdag 27 november 2008 13:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
even erg als die kneuzen die luchtgitaar spelen..
what next iemand die luchtneukt?
Dankje dankjequote:Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Een topic van Chuck![]()
Hier moet ik gewoon gepost hebben
That is pethatic!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:49 schreef KingWithoutACrown het volgende:
[..]
Luchtneuken bestaat al.
lolz, heeft ie zijn sig en ondertitel nog aangepast ook door mijn geflamequote:Op donderdag 27 november 2008 22:07 schreef damsco het volgende:
haha ik las rufthummers, van die vette pimp dingen jewaitz
hihi!11! 1111
!1!!einzEInZ! 111! D:
: d:D::D:D
waar heb je het over kill?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
lolz, heeft ie zijn sig en ondertitel nog aangepast ook door mijn geflame
ja paar weken terug met je chickie worship, ik ging je zwaar afzeiken toen.quote:
Hij IS de echte Chuckquote:Op donderdag 27 november 2008 22:05 schreef DuTank het volgende:
De echte Chuck Norris zou gewoon blijven staan.
Hij bleef niet staan, dus is hij het niet.quote:
Nou stoer manquote:Op donderdag 27 november 2008 22:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja paar weken terug met je chickie worship, ik ging je zwaar afzeiken toen.
Was jij er bij?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij bleef niet staan, dus is hij het niet.
Lees de OP nog eens en dan terugkomen, neus.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou stoer man![]()
[..]
Was jij er bij?
Nou dan
Kankerbek houden
Oeh heb je dat zelf bedacht?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens en dan terugkomen, neus.
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oeh heb je dat zelf bedacht?![]()
En donder toch op met je OP Lezen dr is maar 1 chuck norris en dat is TS![]()
Chuck Norris jaquote:Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jaa vandaag zag ik weer een verschijnsel. Mensen die in de lucht zitten te drummenEr zat een gozer op de fiets met zijn ogen dicht een harde drumsolo te geven. Hij ging helemaal los en alle drums en hihat's werden geraakt. [ afbeelding ]
Deed me denken aan een gozer van vroeger op de middelbare school die altijd in de kantine of tijdens de les altijd deed alsof hij aan het drummen was. (Goede oude tijd)
Maar julie denken al. Waar blijft de klacht?! Nou, die vent op de fiets reed me bijna aan als ik niet met een kat-achtige reflex opzij was gesprongenGevaarlijke shit dus.
Klacht: Bijna dood ervaring door drummers
Ja klopt, en toen moest ik huilen en toen heb ik het speciaal voor jou aangepast.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja paar weken terug met je chickie worship, ik ging je zwaar afzeiken toen.
Je neemt mijn sheer ownage in twijfel?quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:52 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Ik ook. Dacht dat het ging over mensen die op hun broodtrommeltje drummen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |