Terrorist, uit die kamer gesprongen door het vuur dat de commandos zelf schijnen te hebben gemaakt om hem eruit te krijgenquote:Op zaterdag 29 november 2008 04:05 schreef Remake het volgende:
verbrande gozer die sprong van 1 hoof, terrorist of hostage?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 04:09 schreef Remake het volgende:
[..]
Terrorist, uit die kamer gesprongen door het vuur dat de commandos zelf schijnen te hebben gemaakt om hem eruit te krijgen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 04:16 schreef Caesu het volgende:
leuk zo'n persconferentie van de Director General NSG.
wordt zowat onder de voet gelopen.
wat een chaoten zijn het ook die Indiërs.
Steekt er nou bot uit ze elleboog?quote:
dat was een kwartiertje eerder denk ik.quote:Op zaterdag 29 november 2008 04:18 schreef jpjedi het volgende:
Hier zeggen ze op 2 kanalen dat het een NSG commando is die uit het raam sprong.
Yep, is ook weer niet duidelijk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 04:18 schreef jpjedi het volgende:
Hier zeggen ze op 2 kanalen dat het een NSG commando is die uit het raam sprong.
Die vent op zowat de begane grond.. Ik zie er verder alleen vage beelden van maar de reporter zegt ingezoomde beelden te hebben gezien.quote:Op zaterdag 29 november 2008 04:20 schreef Caesu het volgende:
[..]
dat was een kwartiertje eerder denk ik.
van hoe hoog sprong die commando? misschien kwam die wèl goed terecht.
Die gaan ze helemaal kapot ondervragen, nee echt, de hel is er niks bij .quote:Op zaterdag 29 november 2008 04:24 schreef jpjedi het volgende:
Ze hebben er eentje levend uit Taj..
1 commando is dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |