Ja.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Even voor alle duidelijkheid, de poedelprijs is dus de 'prijs' voor het sufste onderschrift?
Oké dan krijg jij 'm.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik zie het als een aanmoedigingsprijs om de volgende keer een beter onderschrift te bedenken.
Dat is niet de bedoelingquote:
Wat EnGCatjuh zegt. Maar poedels kun je ook geven om iets recht te zetten of stemming te maken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Even voor alle duidelijkheid, de poedelprijs is dus de 'prijs' voor het sufste onderschrift?
Ik ben niet ingevoerd, heb je suggesties?quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat EnGCatjuh zegt. Maar poedels kun je ook geven om iets recht te zetten of stemming te maken.
Grappig. Ik heb ooit het idee "poedelprijs" ingevoerd. Leuk dat het nog steeds bestaat!quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dacht het wel. Of -2. Ik ga 'm zo uitdelen. Komt ie.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:03 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Grappig. Ik heb ooit het idee "poedelprijs" ingevoerd. Leuk dat het nog steeds bestaat!
Nog steeds goed voor -1 punt?
quote:-Breach -
-"Boze Feyenoord-supporters steken hun woede niet onder stoelen of banken"-
Bekijk dit filmpje als je niet begrijpt dat het grappig is. [/disclaimer]quote:-Garudo -
-Grote zoektocht naar 'Kankerlul' gestart!-
quote:-Madhouse11-
-3 x raden wie er hier een windje heeft gelaten...-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Painted_Horse -
-Voorbereidingen bezoek Erica Terpstra in volle gang-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Dan issie vast wel goed voor een bonuspuntje!quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik vond hem best leuk.
Tuseen 18.00 en 20.00 uur !quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik wist niet dat je kwaad werd. Deadline zes uur had ik begrepen.
Kwaad , nahquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik wist niet dat je kwaad werd. Deadline zes uur had ik begrepen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Die poedel is leuker dan de winnaar
Veel leuker. Kutjury, die nieuwe.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Die poedel is leuker dan de winnaar
Wat doen we ermee ouwe?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Veel leuker. Kutjury, die nieuwe.
Gelukkig wil jij ons altijd opvrolijkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:11 schreef kleinzusje het volgende:
Niks van aantrekken Frits !
Ze zijn hier altijd allemaal heel gemeen tegen de jury
* FritsVanEgters noteert een plusje voor kleinzusje in zijn gisteren speciaal aangeschafte Grote Juryboekquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:11 schreef kleinzusje het volgende:
Dat boek kan je wel weggooien, want jij jureert nooit meerquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
* FritsVanEgters noteert een plusje voor kleinzusje in zijn gisteren speciaal aangeschafte Grote Juryboek
Ik loop 1 op 3, en jij?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat boek kan je wel weggooien, want jij jureert nooit meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:36 schreef kleinzusje het volgende:
Katje FTW !Alleen maar vanwege de fotokeus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Met alle respect: maar een leuke foto, leuke onderschriften en dan wint iemand die zegt: Wie heeft hier een scheet gelaten?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:11 schreef kleinzusje het volgende:
Goed, ga ik er wel even serieus op in.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Met alle respect: maar een leuke foto, leuke onderschriften en dan wint iemand die zegt: Wie heeft hier een scheet gelaten?
Zullen we het nog een heel klein beetje serieus nemen aub?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over smaak valt kennelijk lastig te twisten, want ik vond sinds ik meedoe eigen allemaal zeer omstreden, of ronduit niet grappig.
Het enige wat ik dan lees is "Topjury!"
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goed, ga ik er wel even serieus op in.
Paste imo perfect bij het plaatje. Die kale in het midden is duidelijk geīsoleerd, en zo'n beetje iedereen verplaatst zich van hem weg. Ik vond hem droog.Serieus ergens op in gaan moet je hier nooit doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over smaak valt kennelijk lastig te twisten, want ik vond sinds ik meedoe eigen allemaal zeer omstreden, of ronduit niet grappig.
Het enige wat ik dan lees is "Topjury!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |