Jij post hier, vraagt dingen, wij geven onze mening. Deal with it.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:08 schreef Gewas het volgende:
[..]
En ik denk dat mensen beter op kunnen houden met voor mij te bepalen wat een leuk spel voor mij zou zijn.
Niemand zegt toch ook dat ze niet willen dat jij het speelt. Ze zeggen alleen dat als jij bij de meest makkelijkste dingen al hulp nodig hebt het mischien niet een heel geschikte game voor je is. Ach maar ik vind dat je het zelf moet weten tochquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:11 schreef Gewas het volgende:
Enne.. jij denkt toch niet dat ik dit spel niet meer ga spelen omdat andere mensen dat willen?![]()
Oke.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:16 schreef BartK. het volgende:
[..]
Niemand zegt toch ook dat ze niet willen dat jij het speelt. Ze zeggen alleen dat als jij bij de meest makkelijkste dingen al hulp nodig hebt het mischien niet een heel geschikte game voor je is. Ach maar ik vind dat je het zelf moet weten tochMischien moet je eens wat langer de tijd nemen voor je een vraag post maar als je er echt niet uitkomt vraag gewoon. Waar is dit topic anders voor?
Jezus, zonder guide te gebruiken? Knap hoor. Ik heb er nu 4, net een gevonden inquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Neem even de tijd om alles uit te pluizen en je wil nooit meer een normale fps spelen
Ik heb nu alle bobbleheads
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was vanmiddag trouwens in Paradise falls, en ik dacht ik doe even aardig en schiet iedereen dood en laat de slavers vrij. Ik had gedacht heel veel goede karma te krijgen maar dat viel me wel even tegen zeg...Als je nagaat hoeveel stimpacks ik nodig heb gehad.
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:20 schreef BartK. het volgende:
[..]
Jezus, zonder guide te gebruiken? Knap hoor. Ik heb er nu 4, net een gevonden inMaar heb je wel deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was vanmiddag trouwens in Paradise falls, en ik dacht ik doe even aardig en schiet iedereen dood en laat de slavers vrij. Ik had gedacht heel veel goede karma te krijgen maar dat viel me wel even tegen zeg...Als je nagaat hoeveel stimpacks ik nodig heb gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mee gepakt? Die slaven konden me niet eens zoveel verrotten (de helft was ik zelf verantwoordelijk voor), ik wou gewoon die gun hebben
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:20 schreef BartK. het volgende:
[..]
Jezus, zonder guide te gebruiken? Knap hoor. Ik heb er nu 4, net een gevonden inNee ik heb stiekem wel de guide gebruikt hoor, die had ik gelezen en als ik toevallig op een plek was die ik herinnerde uit die lijst heb ik alles ff extra goed uitgepluisd. En de laatste paar heb ik zelfs opgezocht. Alles toevallig tegenkomen was me nooit gelukt, dus dan behandel ik het liever als een soort questSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was vanmiddag trouwens in Paradise falls, en ik dacht ik doe even aardig en schiet iedereen dood en laat de slavers vrij. Ik had gedacht heel veel goede karma te krijgen maar dat viel me wel even tegen zeg...Als je nagaat hoeveel stimpacks ik nodig heb gehad.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nee ik heb stiekem wel de guide gebruikt hoor, die had ik gelezen en als ik toevallig op een plek was die ik herinnerde uit die lijst heb ik alles ff extra goed uitgepluisd. En de laatste paar heb ik zelfs opgezocht. Alles toevallig tegenkomen was me nooit gelukt, dus dan behandel ik het liever als een soort quest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:26 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:26 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nicht ärgern, nur wundern!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:17 schreef Knuck-les het volgende:
Ik ben (volgens mij) nu bijna klaar met met de main quest (moet nog vault 87 in) en wil nu wat side quests gaan doen maar heb steeds maar weer een chronisch tekort aan caps, ammo en stimpaks waardoor ik bijna niet van punt A naar B kan (zonder fast travel) zonder overhoop te worden geschoten door enclave soldiers of van die Xiablabla beren.
Waar halen jullie al je stimpaks en ammo vandaan? ik vind maar bar weinig van dat spul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hem niet van zijn toren afgeschoten? Dat daar dus achter iets van hem ligt?quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:39 schreef Ered het volgende:
Gvd, ik ben die Tenpenny kerel kwijt, ik moet nu voor een quest zijn key hebben, maar ik kan die kerel nergens meer vinden. Ik heb een tijdje geleden iedereen afgeknald in Tenpenny Tower, maar ik kon hem niet vinden. Weet iemand waar hij zou kunnen zijn?
Hij zit meestal op het balkon, als je hem daar hebt afgeknald is hij mischien wel naar beneden gevallen. Even beneden kijken dus.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:39 schreef Ered het volgende:
Gvd, ik ben die Tenpenny kerel kwijt, ik moet nu voor een quest zijn key hebben, maar ik kan die kerel nergens meer vinden. Ik heb een tijdje geleden iedereen afgeknald in Tenpenny Tower, maar ik kon hem niet vinden. Weet iemand waar hij zou kunnen zijn?
Je hoeft hem niet per se te killen voor die quest btw. Hij was al dood bij mij toen ik die quest ging doen, maakte die gozer niet echt veel uit.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:39 schreef Ered het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:44 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet per se te killen voor die quest btw. Hij was al dood bij mij toen ik die quest ging doen, maakte die gozer niet echt veel uit.
Ben ik trouwens de enige die mercs/followers niet relax vind?
Zelfs Dogmeat nam ik nooit mee...ik vond hem bij toeval, sindsdien heeft hij altijd in Megaton gestaan, tot ik een berichtje kreeg dat hij bij Vault 101 op me zou wachten. Nooit meer gezien, en eigenlijk ook niet echt behoefte aan gehad om hem bij me te hebben...
Geloof wel meer dan 10 caps? Anyway, hij zit meestal in de Water Processing Plant of hij loopt in het dorp rond.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:54 schreef Knuck-les het volgende:
Iemand enig idee waar die gast uithangt van die water plant in megaton?
hij koopt als het goed is al je scrap metal voor 10 caps, maar kan hem niet meer vinden!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |