Jepquote:Op donderdag 27 november 2008 18:29 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Je hebt Grayditch gevonden?
quote:
ja maar die pipboy begrijp ik ook niet helemaal. echt 9miljoen opties. heb ook een wapen gehad van dat vrouwtje. geen idee hoe ik die moet selecteren. Kan alleen mn vuisten gebruiken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:11 schreef Pek het volgende:
[..]
![]()
Check de local map op je pipboy, er staat vast wel een pijltje naar de uitgang
TIP: mocht je de uitgang vinden, SAVE dan en bewaar die save goed, je kunt daar nog een nieuw character maken zonder het (veel te lange) intro opnieuw te hoeven doen, net als in Oblivion zeg maar![]()
Hey.. das best slimquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:11 schreef Pek het volgende:
[..]
![]()
Check de local map op je pipboy, er staat vast wel een pijltje naar de uitgang
TIP: mocht je de uitgang vinden, SAVE dan en bewaar die save goed, je kunt daar nog een nieuw character maken zonder het (veel te lange) intro opnieuw te hoeven doen, net als in Oblivion zeg maar![]()
Jezus dude.. Heb je nog nooit een game gespeeld ofzo?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb ook een wapen gehad van dat vrouwtje. geen idee hoe ik die moet selecteren.
Nou ja, dat pipboy gebeuren is natuurlijk wel heel erg RPG, he... Dus als je niet thuis bent in de RPG wereld kan ik er inkomen dat het behoorlijk wennen is. Dat geldt overigens ook voor de navigatie, maar het is best wel erg met je gesteld als je niet eens door de tutorial heen komt, jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hey.. das best slim![]()
[..]
Jezus dude.. Heb je nog nooit een game gespeeld ofzo?
Waarschijnlijk meer en langer dan jouw.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hey.. das best slim![]()
[..]
Jezus dude.. Heb je nog nooit een game gespeeld ofzo?
Als je evil bent kun je gewoon een van die traders die buiten die steden staan afknallen, die hebben normaal gesproken een flinke zak caps waardoor je in de steden weer supplies kunt kopen. Verder kun je natuurlijk ook op jacht gaan naar nuka-cola (health + caps) of gewoon alle tegenstanders die je hebt verslagen looten en hun materiaal bij eerder genoemde traders van de hand doen... Opties genoeg dunkt me...quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:17 schreef Knuck-les het volgende:
Ik ben (volgens mij) nu bijna klaar met met de main quest (moet nog vault 87 in) en wil nu wat side quests gaan doen maar heb steeds maar weer een chronisch tekort aan caps, ammo en stimpaks waardoor ik bijna niet van punt A naar B kan (zonder fast travel) zonder overhoop te worden geschoten door enclave soldiers of van die Xiablabla beren.
Waar halen jullie al je stimpaks en ammo vandaan? ik vind maar bar weinig van dat spul.
Meer side-quests doen lijkt me en vooral zelf locaties in de Wastelands zien te vinden. Ik kom echt zoveel stimpaks en ammo tegen in die huizen/kerken/gebouwen overal. Misschien wat je Luck omhoog gooien zodat je meer dingen vindt in de kistjes/ammo boxes.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:17 schreef Knuck-les het volgende:
Ik ben (volgens mij) nu bijna klaar met met de main quest (moet nog vault 87 in) en wil nu wat side quests gaan doen maar heb steeds maar weer een chronisch tekort aan caps, ammo en stimpaks waardoor ik bijna niet van punt A naar B kan (zonder fast travel) zonder overhoop te worden geschoten door enclave soldiers of van die Xiablabla beren.
Waar halen jullie al je stimpaks en ammo vandaan? ik vind maar bar weinig van dat spul.
Onlogisch zegt-ie.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja maar die pipboy begrijp ik ook niet helemaal. echt 9miljoen opties. heb ook een wapen gehad van dat vrouwtje. geen idee hoe ik die moet selecteren. Kan alleen mn vuisten gebruiken.
Spellen als zelda enzo waar je soms ok moeilijke dingen moet doen is geen probleem enzo. maar dit is zo onlogisch als de tiefus.
Ja, ik ook. Vooral nu ik er in dit topic achterkom dat het maar tot level 20 gaatquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:41 schreef -Dries- het volgende:
Ik vind idd ook wel dat ik veels te snel level..
Hoeft ook niet, je kunt ook gewoon iedereen overhoop knallen en al je punten in strength en big guns stoppen, om er een shooter van te maken. Weg met dat gelulquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Alleen al dat gelul/antwoorden trekt me totaal niet.
Voor sommige mensen is het inderdaad lastig om te lezen en gewoon op te letten wat mensen zeggen. Fallout is qua niveau helemaal niet zo lastig. Zelf dingen uitzoeken is juist het leukste van het spel. Voor bepaalde mensen is dat niets en die kunnen het beste gewoon een shooter gaan spelen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Onlogisch zegt-ie.Met LT en RT navigeren door de drie menu's, met recht en links navigeren door de tabbladen en met boven en beneden navigeren door je inventory. Je selecteert een wapen, drukt op A en klaar is Kees. Onlogisch inderdaad.
En de Vault niet uitkomen? Ja, een pijltje volgen op je radar is heel moeilijk! Voor RPG-begrippen heeft Fallout best lineaire 'binnen'levels, het levert wellicht alleen mensen met een hersenbeschadiging problemen op.
Spellen zijn tegenwoordig gewoon te simpel. En als dan een 16-jarige oid FallOut gaat spelen en denkt een soort van FPS voor zich te hebben en elk dialoog weg gaat klikken en al gelijk gaat zeuren dat de kinderjaren te lang duren, dan kan hij beter het spel gelijk verkopen of weggooien ipv in dit topic erover gaan zeuren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:17 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het inderdaad lastig om te lezen en gewoon op te letten wat mensen zeggen. Fallout is qua niveau helemaal niet zo lastig. Zelf dingen uitzoeken is juist het leukste van het spel. Voor bepaalde mensen is dat niets en die kunnen het beste gewoon een shooter gaan spelen.
Ik snap ook niet waarom mensen zoveel caps, ammo of stimpaks tekort hebben. Als je goed rondkijkt (of de juiste mensen af knalt) dan heb je meer dan voldoende caps en ammo tot je beschikking.
QFT.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Spellen zijn tegenwoordig gewoon te simpel. En als dan een 16-jarige oid FallOut gaat spelen en denkt een soort van FPS voor zich te hebben en elk dialoog weg gaat klikken en al gelijk gaat zeuren dat de kinderjaren te lang duren, dan kan hij beter het spel gelijk verkopen of weggooien ipv in dit topic erover gaan zeuren.
En ik denk dat mensen beter op kunnen houden met voor mij te bepalen wat een leuk spel voor mij zou zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:23 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
@ Gewas:
ik denk dat je beter kunt stoppen met dit spel, want je stelt echt steeds vragen waarvan ik denk: Volgens mij probeer je niks zelf. Ik heb ook nooit eerder een Fallout gespeeld en na een dagje wat onwennig in het spel te zijn ben ik gewoon aan het spelen gegaan en dan ontdek je vanzelf wel hoe alles werkt en hoe sommige quests werken. Jij komt steeds bij elk dingetje hier vragen wat je moet doen en dat ga je dan maar uitvoeren.
De hele lol van dit spel is juist het zelf ontdekken en uitvinden. Zo creeer je een beetje je 'eigen' Fallout verhaal met jouw eigen keuzes en volgorde van spelen.
Als je dat steeds door anderen laat doen dan lijkt me dit spel voor jou totaal niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |