abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63588948
Ik vind idd ook wel dat ik veels te snel level..
pi_63588989
Het ligt ook aan de moeilijkheidsgraad. Als je hem op super makkelijk zet dan krijg je minder xp dan wanneer je hem op (die) hard zet.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:33:19 #53
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63591984
quote:
Op donderdag 27 november 2008 18:29 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Je hebt Grayditch gevonden?
Jep
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:24:38 #54
28033 Pek
je moet wat
pi_63593354
Kan je ergens zien hoe je Karma er voor staat? Ik kan het niet vinden
Of is dat figuurtje in je general stats de enige indicatie? (In mijn geval een "very good" Jezuspoppetje )
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:27:51 #55
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_63593442
Dit spel is echt te moeilijk voor me denk ik
Ik kom de vault niet uit.

Mn pa is zogezegd 'ontsnapt' en moet ik naar mn desk gaan om spullen te pakken. mja dat kut gangen stelsel lijkt teveel op elkaar. Kan t gewoon niet vinden.

Vanavond nog maar eensch proberen.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 28 november 2008 @ 14:11:16 #56
28033 Pek
je moet wat
pi_63594546
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:27 schreef _GdR_ het volgende:

Ik kom de vault niet uit.

Check de local map op je pipboy, er staat vast wel een pijltje naar de uitgang
TIP: mocht je de uitgang vinden, SAVE dan en bewaar die save goed, je kunt daar nog een nieuw character maken zonder het (veel te lange) intro opnieuw te hoeven doen, net als in Oblivion zeg maar
pi_63594864
@ Gewas:
ik denk dat je beter kunt stoppen met dit spel, want je stelt echt steeds vragen waarvan ik denk: Volgens mij probeer je niks zelf. Ik heb ook nooit eerder een Fallout gespeeld en na een dagje wat onwennig in het spel te zijn ben ik gewoon aan het spelen gegaan en dan ontdek je vanzelf wel hoe alles werkt en hoe sommige quests werken. Jij komt steeds bij elk dingetje hier vragen wat je moet doen en dat ga je dan maar uitvoeren.
De hele lol van dit spel is juist het zelf ontdekken en uitvinden. Zo creeer je een beetje je 'eigen' Fallout verhaal met jouw eigen keuzes en volgorde van spelen.
Als je dat steeds door anderen laat doen dan lijkt me dit spel voor jou totaal niet leuk.
Dus...
  vrijdag 28 november 2008 @ 14:26:25 #58
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_63594944
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:11 schreef Pek het volgende:

[..]

TIP: mocht je de uitgang vinden, SAVE dan en bewaar die save goed, je kunt daar nog een nieuw character maken zonder het (veel te lange) intro opnieuw te hoeven doen, net als in Oblivion zeg maar
ja maar die pipboy begrijp ik ook niet helemaal. echt 9miljoen opties. heb ook een wapen gehad van dat vrouwtje. geen idee hoe ik die moet selecteren. Kan alleen mn vuisten gebruiken.

Spellen als zelda enzo waar je soms ok moeilijke dingen moet doen is geen probleem enzo. maar dit is zo onlogisch als de tiefus.
pi_63595459
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:11 schreef Pek het volgende:

[..]

Hey.. das best slim
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:26 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

heb ook een wapen gehad van dat vrouwtje. geen idee hoe ik die moet selecteren.

Jezus dude.. Heb je nog nooit een game gespeeld ofzo?
  vrijdag 28 november 2008 @ 14:53:03 #60
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63595622
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:47 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Hey.. das best slim
[..]

Nou ja, dat pipboy gebeuren is natuurlijk wel heel erg RPG, he... Dus als je niet thuis bent in de RPG wereld kan ik er inkomen dat het behoorlijk wennen is. Dat geldt overigens ook voor de navigatie, maar het is best wel erg met je gesteld als je niet eens door de tutorial heen komt, ja
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:15:50 #61
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_63596196
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:47 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Hey.. das best slim
[..]

Waarschijnlijk meer en langer dan jouw. Maar idd ik ben niet bekend met RPGs en ik denk dat dit ook niet mijn game is. Die 'commercials' die op xboxlive verschenen trokken mij erg aan. Perfecte setting/stijl in mijn geval. Ziet er super vet uit. Alleen al dat gelul/antwoorden trekt me totaal niet. Ik wil een game met een vet verhaal en niet allemaal van die vage shit dat je iets moet zoeken wat niet helemaal duidelijk is enzo.

Maar dit ligt waarschijnlijk helemaal aan mezelf. Plus ik heb er eigenlijk te weinig tijd voor.
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:17:09 #62
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_63596242
Ik ben (volgens mij) nu bijna klaar met met de main quest (moet nog vault 87 in) en wil nu wat side quests gaan doen maar heb steeds maar weer een chronisch tekort aan caps, ammo en stimpaks waardoor ik bijna niet van punt A naar B kan (zonder fast travel) zonder overhoop te worden geschoten door enclave soldiers of van die Xiablabla beren.

Waar halen jullie al je stimpaks en ammo vandaan? ik vind maar bar weinig van dat spul.
pi_63596305
just a tvp
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:20:48 #64
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63596329
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:17 schreef Knuck-les het volgende:
Ik ben (volgens mij) nu bijna klaar met met de main quest (moet nog vault 87 in) en wil nu wat side quests gaan doen maar heb steeds maar weer een chronisch tekort aan caps, ammo en stimpaks waardoor ik bijna niet van punt A naar B kan (zonder fast travel) zonder overhoop te worden geschoten door enclave soldiers of van die Xiablabla beren.

Waar halen jullie al je stimpaks en ammo vandaan? ik vind maar bar weinig van dat spul.
Als je evil bent kun je gewoon een van die traders die buiten die steden staan afknallen, die hebben normaal gesproken een flinke zak caps waardoor je in de steden weer supplies kunt kopen. Verder kun je natuurlijk ook op jacht gaan naar nuka-cola (health + caps) of gewoon alle tegenstanders die je hebt verslagen looten en hun materiaal bij eerder genoemde traders van de hand doen... Opties genoeg dunkt me...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_63596904
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:17 schreef Knuck-les het volgende:

Meer side-quests doen lijkt me en vooral zelf locaties in de Wastelands zien te vinden. Ik kom echt zoveel stimpaks en ammo tegen in die huizen/kerken/gebouwen overal. Misschien wat je Luck omhoog gooien zodat je meer dingen vindt in de kistjes/ammo boxes.
Dus...
pi_63597039
Heb 19 bobbleheads nu
En ook de speciale plasma rifle

Vechten is wel te makkelijk nu, mn energy weapons skill is slechts 64 (vanwege tesla armor) en ik ben onverslaanbaar.

Sommige vijanden laat ik links liggen, knalt fawkes wel voor me af

Ik ga voor de 1000/1000 gamerscore, gaat nog wel ff duren aangezien ik met evil en neutral nog naar lvl20 moet
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63597147
Sowieso met de scrounger perk heb je zoveel meer ammo. Sinds ik die heb blijft het maar opstapelen. Heb van alle soorten ammo wel een paarduizend, behalve .44.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:53:26 #68
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_63597256
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:26 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

ja maar die pipboy begrijp ik ook niet helemaal. echt 9miljoen opties. heb ook een wapen gehad van dat vrouwtje. geen idee hoe ik die moet selecteren. Kan alleen mn vuisten gebruiken.

Spellen als zelda enzo waar je soms ok moeilijke dingen moet doen is geen probleem enzo. maar dit is zo onlogisch als de tiefus.
Onlogisch zegt-ie. Met LT en RT navigeren door de drie menu's, met recht en links navigeren door de tabbladen en met boven en beneden navigeren door je inventory. Je selecteert een wapen, drukt op A en klaar is Kees. Onlogisch inderdaad.

En de Vault niet uitkomen? Ja, een pijltje volgen op je radar is heel moeilijk! Voor RPG-begrippen heeft Fallout best lineaire 'binnen'levels, het levert wellicht alleen mensen met een hersenbeschadiging problemen op.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_63597422
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:41 schreef -Dries- het volgende:
Ik vind idd ook wel dat ik veels te snel level..
Ja, ik ook. Vooral nu ik er in dit topic achterkom dat het maar tot level 20 gaat . Jammer zeg, ben nu level 11 en nog niet eens aan de main queeste begonnen .
Amen.
  vrijdag 28 november 2008 @ 16:57:00 #70
28033 Pek
je moet wat
pi_63598919
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:15 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Alleen al dat gelul/antwoorden trekt me totaal niet.
Hoeft ook niet, je kunt ook gewoon iedereen overhoop knallen en al je punten in strength en big guns stoppen, om er een shooter van te maken. Weg met dat gelul
pi_63599173
Misschien een domme vraag, maar wat kan ik met de Games For Windows Live Acces Key die ik bij het spel kreeg? Zit er een groot voordeel aan het hebben van zo'n Account?
Verder heb ik echt niks gemerkt van alle beveiligingen tijdens de installatie, het schijnt zo te zijn dat je het spel online moet authentificeren, maar niks van gemerkt
Wel lekker blijven plakken hè?
  vrijdag 28 november 2008 @ 17:17:52 #72
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63599385
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:53 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Onlogisch zegt-ie. Met LT en RT navigeren door de drie menu's, met recht en links navigeren door de tabbladen en met boven en beneden navigeren door je inventory. Je selecteert een wapen, drukt op A en klaar is Kees. Onlogisch inderdaad.

En de Vault niet uitkomen? Ja, een pijltje volgen op je radar is heel moeilijk! Voor RPG-begrippen heeft Fallout best lineaire 'binnen'levels, het levert wellicht alleen mensen met een hersenbeschadiging problemen op.
Voor sommige mensen is het inderdaad lastig om te lezen en gewoon op te letten wat mensen zeggen. Fallout is qua niveau helemaal niet zo lastig. Zelf dingen uitzoeken is juist het leukste van het spel. Voor bepaalde mensen is dat niets en die kunnen het beste gewoon een shooter gaan spelen.

Ik snap ook niet waarom mensen zoveel caps, ammo of stimpaks tekort hebben. Als je goed rondkijkt (of de juiste mensen af knalt) dan heb je meer dan voldoende caps en ammo tot je beschikking.
pi_63600013
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 17:17 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is het inderdaad lastig om te lezen en gewoon op te letten wat mensen zeggen. Fallout is qua niveau helemaal niet zo lastig. Zelf dingen uitzoeken is juist het leukste van het spel. Voor bepaalde mensen is dat niets en die kunnen het beste gewoon een shooter gaan spelen.

Ik snap ook niet waarom mensen zoveel caps, ammo of stimpaks tekort hebben. Als je goed rondkijkt (of de juiste mensen af knalt) dan heb je meer dan voldoende caps en ammo tot je beschikking.
Spellen zijn tegenwoordig gewoon te simpel. En als dan een 16-jarige oid FallOut gaat spelen en denkt een soort van FPS voor zich te hebben en elk dialoog weg gaat klikken en al gelijk gaat zeuren dat de kinderjaren te lang duren, dan kan hij beter het spel gelijk verkopen of weggooien ipv in dit topic erover gaan zeuren.
  vrijdag 28 november 2008 @ 17:55:20 #74
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63600160
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 17:47 schreef McGilles het volgende:

[..]

Spellen zijn tegenwoordig gewoon te simpel. En als dan een 16-jarige oid FallOut gaat spelen en denkt een soort van FPS voor zich te hebben en elk dialoog weg gaat klikken en al gelijk gaat zeuren dat de kinderjaren te lang duren, dan kan hij beter het spel gelijk verkopen of weggooien ipv in dit topic erover gaan zeuren.
QFT.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_63600438
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:23 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
@ Gewas:
ik denk dat je beter kunt stoppen met dit spel, want je stelt echt steeds vragen waarvan ik denk: Volgens mij probeer je niks zelf. Ik heb ook nooit eerder een Fallout gespeeld en na een dagje wat onwennig in het spel te zijn ben ik gewoon aan het spelen gegaan en dan ontdek je vanzelf wel hoe alles werkt en hoe sommige quests werken. Jij komt steeds bij elk dingetje hier vragen wat je moet doen en dat ga je dan maar uitvoeren.
De hele lol van dit spel is juist het zelf ontdekken en uitvinden. Zo creeer je een beetje je 'eigen' Fallout verhaal met jouw eigen keuzes en volgorde van spelen.
Als je dat steeds door anderen laat doen dan lijkt me dit spel voor jou totaal niet leuk.
En ik denk dat mensen beter op kunnen houden met voor mij te bepalen wat een leuk spel voor mij zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')