Owja, je hebt gelijk. Bedankt dat je het even gezegd hebquote:Op donderdag 27 november 2008 13:38 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Op zich zit er niets spoilerigs aan het plaatje.
Tof dat ik nu weet wanneer ik nog kan rondbazuinen.
Paradise Fallsquote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
Vanavond kan ik als het goed is weer verder. Nog iemand een suggestie voor een leuke sidequest?
Fire Ant, neem aan dat die volgt op de quest met die kleine jongen zonder vader? Zo ja, netjes afgerond, inclusief optionalquote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Paradise FallsWeet alleen niet meer precies waar dit zat. En heb je de Fire Ant quest al gehad?
Hoe bouw je die dingen dan? Want ik heb geen idee wat ik moet hebben, of waar ik kan werken. Aangezien ik Megaton heb opgeblazen.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:30 schreef Pek het volgende:
Die custom wapens zijn geweldig!![]()
Ik heb voor mijn melee/small guns chracter nu de Shishkebab en de Dart Gun, en het zoeken naar de onderdelen geeft me weer dat alchemy-gevoel van Oblivion, helemaal blij als ik weer eens een schaars element heb gevonden. En ze zitten best logisch in elkaar: een benzinetank van een motor op je rug, een mes van een grasmaaimachine, een waakvlammetje en een handrem als grip, het zou zomaar kunnen werken![]()
Alleen het gebruik van een speelgoedauto in de Dart Gun is hilarisch, dat kan ook makkelijker
Dan moet je schematics vinden of kopen, meestal kan je ze kopen bij caravans, of moria in megaton. Maar soms krijg je zo ook als reward voor een queste. Rock-it launcher is ook wel lache, alleen jammer dat die zo slap is en weinig accuracy heeft.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoe bouw je die dingen dan? Want ik heb geen idee wat ik moet hebben, of waar ik kan werken. Aangezien ik Megaton heb opgeblazen.
Oh, goed dat je dat zegt... Was eigenlijk van plan die Rock-It-launcher schematics aan te schaffen, maar als die echt zo slecht is zie ik daar maar vanaf denk ikquote:Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef BartK. het volgende:
[..]
Dan moet je schematics vinden of kopen, meestal kan je ze kopen bij caravans, of moria in megaton. Maar soms krijg je zo ook als reward voor een queste. Rock-it launcher is ook wel lache, alleen jammer dat die zo slap is en weinig accuracy heeft.
Het is wel grappig. En je kan rotzooi afschieten als ammo, lekker makkelijk maar het is gewoon lang niet zo goed als een hunting rifle of assault rifle.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:50 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Oh, goed dat je dat zegt... Was eigenlijk van plan die Rock-It-launcher schematics aan te schaffen, maar als die echt zo slecht is zie ik daar maar vanaf denk ik
Hunting rifle en assault rifle zijn small guns, de Rock-It Launcher is een Big Gun. Dus een heel verschil.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:58 schreef BartK. het volgende:
[..]
Het is wel grappig. En je kan rotzooi afschieten als ammo, lekker makkelijk maar het is gewoon lang niet zo goed als een hunting rifle of assault rifle.
Een workbench kun je in Tenpenny Tower aanschaffen voor in je suite en is vrij prijzig, maar je komt ze ook regelmatig tegen op andere locaties. Moet je wel net die spullen bij je hebben natuurlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 15:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoe bouw je die dingen dan? Want ik heb geen idee wat ik moet hebben, of waar ik kan werken. Aangezien ik Megaton heb opgeblazen.
Heb gisteren de Fat Boy ontdekt (was hem al eerder tegen gekomen maar had zoiets van: Is het geld/moeite niet waard) en ik moet zeggen: DAMN, wat een wapenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:58 schreef BartK. het volgende:
[..]
Het is wel grappig. En je kan rotzooi afschieten als ammo, lekker makkelijk maar het is gewoon lang niet zo goed als een hunting rifle of assault rifle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Heb gisteren de Fat Boy ontdekt (was hem al eerder tegen gekomen maar had zoiets van: Is het geld/moeite niet waard) en ik moet zeggen: DAMN, wat een wapen
Ben tijdens mijn game denk ik wel 5 of 6 Fatboys tegengekomen. Ik neem ze altijd mee en dump ze dan in Rivet CitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er ook meerdere PowerArmors liggen
Over die workbenches, die moet je echt niet aanschaffen, er zitten echt tientallen van die dingen in de game, en in elke grote stad zitten ze ook.
Je moet toch wat met je geldquote:Op donderdag 27 november 2008 16:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Over die workbenches, die moet je echt niet aanschaffen, er zitten echt tientallen van die dingen in de game, en in elke grote stad zitten ze ook.
Ik heb er één in Megaton,quote:Op donderdag 27 november 2008 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
Ik lees hier meerdere mensen het over 'hun huis' hebben. Krijg je dat ergens ofzo? Hoe komen julliue daar aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die meegeleverde Mr. Handy werkt wel op mijn zenuwen trouwens. 'You'e wounded, madam. You should seek medical attention.' No shit, Sherlock.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
Ik lees hier meerdere mensen het over 'hun huis' hebben. Krijg je dat ergens ofzo? Hoe komen julliue daar aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |