Nee, de enige goede Chinees, is een afhaalChinees.quote:De enige goede Chinees is een geintegreerde, nederlands sprekende Chinees.
Zo iemand aanvallen getuigt bij jou al van weinig intelligentiequote:Op donderdag 27 november 2008 13:01 schreef Schut85 het volgende:
Chinezen zijn top mensen!! Zeer goede ondernemers!
Dus zeker niet vergelijken met Marokanen!
Conclusie: zeer onterechte en achterlijke klacht
Deze klacht beperkt zich tot chinezen in op nederlandse opleidingenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:01 schreef Schut85 het volgende:
Daar heb ik mij ook wel eens over verwonderd. Het zijn allemaal van die chinezen met een bril, een wortelbroek en een gebit alsof ze nog nooit een tandarts hebben bezochtquote:Op donderdag 27 november 2008 12:54 schreef One_conundrum het volgende:subklacht 1: waarom zijn al die Chinezen lelijk
Je hebt recht op vrijheid van meningsuiting! Echter kan ik de door jou genoemde associatie niet echt plaatsen. Maar jouw "aanval" maakt mijn dag niet minder prettigquote:Op donderdag 27 november 2008 13:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo iemand aanvallen getuigt bij jou al van weinig intelligentie
Die Marokkaanse en andere moslimchickies op het HBO zijn wel lekkerquote:Op donderdag 27 november 2008 13:34 schreef JackHerrer het volgende:
Al die telegraaf lezers hier met verwijzingen naar Marokkanen, maar het woord zelf niet durven uit te spreken.
Alleen dat lichaamshaar....quote:Op donderdag 27 november 2008 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die Marokkaanse en andere moslimchickies op het HBO zijn wel lekker.
Marrokanen ook hoor, als je niet je geld geeft steken ze je neer.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:01 schreef Schut85 het volgende:
Ze passen zich gewoon totaaaaaal niet aan. en dat is ergerlijk. het schijnt ook zeer moeilijk samenwerken zijn met die lui...quote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef Posdnous het volgende:
Altijd leuk, die achterlijke topics van closetracisten..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |