We dachten allemaal dat je dood wasquote:Op donderdag 27 november 2008 12:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja dan weet je het voor de volgende x als het weer gebeurd
ja teveel om op te noemen, moet je ff terug lezen echt super vetquote:Op donderdag 27 november 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
thank god i'm backheb in nog wat gemist?
een rel of iets leuks of wat anders?
neej ik niet.. maar het was hier inderdaad al wel vaker gepostquote:Op donderdag 27 november 2008 12:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja kut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je had het toch al eens in grtdojw gezegd?
Niet boos zij![]()
het grappige van de japanners en hun taal is dat ze namen/ woorden etc uitspreken zoals je het uitspreekt.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:54 schreef Runx het volgende:
[..]
patricia is in het Japans: "Patsurishia"
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:55 schreef Aho het volgende:
[..]
mijn naam is in het japans "shu"
en ben je een otaku Mads:p
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja teveel om op te noemen, moet je ff terug lezen echt super vet
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
We dachten allemaal dat je dood was
Anders haal ik ff twee reacties door elkaarquote:
maar het is echt de moeite waard... serieus..vorige topic en dan ergens achterni...zoo geniaal he..kijk maar..echt super vetquote:Op donderdag 27 november 2008 12:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nee toch..dude..ik ga niet terug lezen
ja dat dacht ik wel..quote:Op donderdag 27 november 2008 12:57 schreef Runx het volgende:
[..]
hahahah![]()
nee idd dat heb ik wel vaker
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar het is echt de moeite waard... serieus..vorige topic en dan ergens achterni...zoo geniaal he..kijk maar..echt super vet
die worden ook nog gemist hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 12:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat dacht ik wel..
was ook een cheap shot.. maar ja.. schot voor open doel he
ze gelooft me nietquote:
ja.. maar ik ben niet bijna blindquote:Op donderdag 27 november 2008 13:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die worden ook nog gemist hoor
jij zei cheap en dat lijkt op sheeps , en sheeps betekend schapen , en runx houd van schapenquote:Op donderdag 27 november 2008 12:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat dacht ik wel..
was ook een cheap shot.. maar ja.. schot voor open doel he
maak dan ff een..een..samenvatting ofzoquote:
maar wel een crazy patriciaquote:Op donderdag 27 november 2008 13:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. maar ik ben niet bijna blind
quote:
Samenvatting zou op z'n plaats zijnquote:Op donderdag 27 november 2008 13:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
maak dan ff een..een..samenvatting ofzo
Barra is heel onverwachts uit de kast gekomen.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
maak dan ff een..een..samenvatting ofzo
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Samenvatting zou op z'n plaats zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |