quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Heroinjunk op 27-11-2008 11:26:47 ]
Fipoquote:Op donderdag 27 november 2008 11:04 schreef timmmmm het volgende:
Had DagDag dan gelaten, die wilde hem zo graag
SC baas present!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
Waar zijn de echte SC bazen? Ik voel me alleen
dagdag is er ook!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zijn we met z'n 2en vandaag
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:37 schreef padlarf het volgende:
WOEEEEEEEEEEEIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar is NG dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet je even aan hem vragen.
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Misschien moet je er gwn niet op ingaan, want dat is precies wat die wil.
Met zn drieen...quote:Op donderdag 27 november 2008 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zijn we met z'n 2en vandaag
Hij is op stage. Ik dacht dat ie nu onderhand wel online wasquote:Op donderdag 27 november 2008 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar is NG dan?
NG! Melden bij de Baaz
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:53 schreef Devvie het volgende:
Goedemorguh
What else is newquote:
Jaquote:Op donderdag 27 november 2008 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
What else is new![]()
Was jij dat met die bouwkunde?
Ja, baas.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar is NG dan?
NG! Melden bij de Baaz
CAD?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jahandtekenen..
kan ook met de computer
Ik ben ook asoquote:Op donderdag 27 november 2008 11:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Skool o.O barbaar, dat klinkt aso!
4en, met jou erbijquote:Op donderdag 27 november 2008 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met zn drieen...![]()
En jezelf een naamtopic geven
Ergens in een ver en grijs verleden heb ik ook CAd- lessen gehad.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja, maar mag dus niet voor het vak handtekenen
En ik kan totaal niet in 3D tekenen
Ik tel er nu 4 jaquote:
Als jij een foto stuurt van jezelf.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil met HJ neuken, mag dat?
En dan moet ik zeker ook vertellen waar ik werk?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als jij een foto stuurt van jezelf.
Jeeequote:
Nee, dat hoeft niet. foto blijft privequote:Op donderdag 27 november 2008 12:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan moet ik zeker ook vertellen waar ik werk?
Zoek de foto van jitze-jaap maar opquote:Op donderdag 27 november 2008 12:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. foto blijft prive
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil ook een foto... Jitze-Jaap...
Ik wil J-J dan ook niet naakt zienquote:Op donderdag 27 november 2008 12:20 schreef Devvie het volgende:
Ik wil foto's van nakende dames, niet van mannen
Uhh, was jij dat echt?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoek hem maar op, toen hing je hier ook al rond
Ik ben ook bezig met schoolquote:Op donderdag 27 november 2008 12:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kun jij dat niet doen?Ik ben even bezig met een 'betoog'
quote:
Als ik het wel was dan zou je wel met me willen neukenquote:Op donderdag 27 november 2008 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan hoef ik het ook niet op te zoeken
De halve SC dan ... !quote:Op donderdag 27 november 2008 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik het wel was dan zou je wel met me willen neuken
Ziek toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:35 schreef Cypress_Hill het volgende:
Waar is BP? Toch geen slachtoffer van de kloon razzia toch?
Goedemorgeniddag trouwens
Ik geloof je nietquote:Op donderdag 27 november 2008 12:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ben ik het misschien toch wel
Weet ik veel, waarom denk je dat ik het vraag?quote:
Zijn/ het / haar aanwezigheid is wel opvallend, iddquote:Op donderdag 27 november 2008 12:42 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Weet ik veel, waarom denk je dat ik het vraag?
Dat kan positief of negatief zijnquote:Op donderdag 27 november 2008 12:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zelf weten, je weet niet wat je mist
Maar wat denk je zelf?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan positief of negatief zijn__!
Uhm, een leven hebben?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:50 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ok, dus BP is vermoedelijk ziek en waar zijn de andere dan!?
Ik ben erquote:Op donderdag 27 november 2008 12:50 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ok, dus BP is vermoedelijk ziek en waar zijn de andere dan!?
Ik kan Fokker! niet zo goed peilen, dus ik doe daar maar geen uitspraken overquote:
Dan kom ik vanavond wel weer even langs.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, een leven hebben?
Overigens, BP loopt stage, dus het kan zijn dat ie pas vanavond weer post
Hahahahaquote:Op donderdag 27 november 2008 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil met HJ neuken, mag dat?
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met school.
En die heb ik wel, maar die zet ik er niet op, die zijn lelijk.
HEEY ER ZIJN FOTO'S VERWIJDERD kut NG.
Hij wil geen foto plaatsen, flauw heh... ?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahajitze
heb je alle sc dames al gehad inmiddels?
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahajitze
heb je alle sc dames al gehad inmiddels?
Behoorlijk flauw inderdaadquote:Op donderdag 27 november 2008 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij wil geen foto plaatsen, flauw heh... ?
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Behoorlijk flauw inderdaad!
Straks wordt ik herkendquote:Op donderdag 27 november 2008 13:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Behoorlijk flauw inderdaad!
quote:SHIT HAPPENS
in various world religions
TAOISM: Shit happens.
CONFUCIANISM: Confucius say, "Shit happens".
ZEN: (What is the sound of shit happening?)
JESUITISM: If shit happens and when nobody is watching, is it really shit?
ISLAM: Shit happens if it is the will of Allah.
COMMUNISM. Equal shit happens to all people.
CATHOLICISM: Shit happens because you are bad.
PSYCHOANALYSIS: Shit happens because of your toilet training.
SCIENTOLOGY: Shit happens if you're on our shit list.
ZOROASTRIANISM: Bad shit happens, and good shit happens.
UNITARIANISM: Maybe shit happens. Let's have coffee and donuts.
RIGHT-WING PROTESTANTISM: Let this shit happen to someone else.
JUDAISM: Why does shit always happen to US?
REFORM JUDAISM: Got any Kaopectate?
MYSTICISM: What weird shit!
AGNOSTICISM: What is this shit?
ATHEISM: I don't believe this shit!
NIHILISM: Who needs this shit?
AZTEC: Cut out this shit!
QUAKER: Let's not fight over this shit.
FORTEANISM: No shit??
12-STEP: I am powerless to cut the shit.
VOODOO: Hey, that shit looks just like you!
NEWAGE: Visualize shit not happening.
DEISM: Shit just happens.
EXISTENTIALISM: Shit doesn't happen; shit is.
SECULAR HUMANISM: Shit evolves.
CHRISTIAN SCIENCE: Shit is in your mind.
BUDDHISM: Shit happens, but pay no mind.
SHINTOISM: Shit is everywhere.
HINDUISM: This shit has happened before.
WICCA: Mix this shit together and make it happen!
HASIDISM: Shit never happens the same way twice.
THEOSOPHY: You don't know half of the shit that happens.
DIANETICS: Your mother gave you shit before your were born.
SEVENTH DAY ADVENTIST: No shit on Saturdays.
JEHOVAH's WITNESSES: No shit happens until Armageddon.
MOONIES: Only happy shit really happens.
HOPI: Corn fertilizer happens.
BAHA'I: It's all the same shit.
STOICISM: This shit is good for me.
OBJECTIVISM: Our shit is good for you.
EST: If my shit bothers you, that's your fault.
REAGANISM: Don't move; the shit will trickle down.
FASCISM: Shit makes the trains run on time.
CARGO CULT: A barge will come and take all the shit away.
EMACS: Hold down Control-Meta-Shit.
DISCORDIANISM: Some funny shit happened to me today.
RASTAFARIANISM: Let's smoke this shit.
CHARISMATIC: This is not shit and it doesn't smell bad.
MASONIC: Shit happens, but we can't discuss it during Lodge.
RED CROSS: Shit happens - send money.
Ik word al herkend, maar ik was het zelf niet...quote:
Mag ik je pm'en? Wat gaaf. En wat moet ik je dan pm'en?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is, word iken je mag m ook PM'en hoor
!
quote:
Dat weet je bestquote:
L-E-Z-E-N. Ik zei: 'Je mag M PM'en' En met die M doel ik dus op de fotoquote:Op donderdag 27 november 2008 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mag ik je pm'en? Wat gaaf. En wat moet ik je dan pm'en?
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
L-E-Z-E-N. Ik zei: 'Je mag M PM'en' En met die M doel ik dus op de foto!
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
En met DE foto bedoel ik een foto van JOUW hoofd.
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]What de neuk Buffalo die 1 na onderste heb ik heb ook in mijn ontvangen bestandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Maar ik weet niet wie ze is.
Die foto heb ik al heel lang
Wie is dat?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dan doe je nietdan ga je een foto zoeken, uploaden, en posten en/of pm'en!
quote:
Kusjes aan jordy!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef Gupje het volgende:
bazen
Jordeeeh roept heel keihard hier door de klas: "hoi lieve fokkertjes"
Hoi Jordeeehquote:Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef Gupje het volgende:bazen
volgens mij is ze aan de rode flats!quote:
Zeg is tegen jordy dat hij z`n zweepje niet moet vergeten op de meet!!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef Gupje het volgende:bazen
Het begint met Theo Maassenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij is ze aan de rode flats!
Ooh je zou me dan eens moeten zienquote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij is ze aan de rode flats!
Doodverwensing. BAN!quote:
Juch natuurlijk nietquote:Op donderdag 27 november 2008 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh je zou me dan eens moeten zien!
Ow misschien ging ze wel bijna dood en was ze de ''ik'' voor ''sterf;('' vergetenquote:
Komt een man bij de bakker zegt de man ''Doet u mij maar 4 broden'' waarop de bakker zegt ''bruin of wit''quote:Op donderdag 27 november 2008 13:58 schreef dagdag het volgende:
komt een man bij de bakker zegt hij doe maar een brood
zegt de bakker hebben we niet
hahahahahahahhaha hoax
quote:
Wtf?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Komt een man bij de bakker zegt de man ''Doet u mij maar 4 broden'' waarop de bakker zegt ''bruin of wit''
zegt de man '' Ja maakt niet uit, ik ben toch op de brommer''
Moeten we je ook in meervoud aanspreken?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en nav gisteravond, Breathrix vind ik een prachtige naamjullie mogen me voortaan ook wel Trix noemen!
durf ik nietquote:
Wat is een overeenkomst tussen een groene en gele muur?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Nou, als jij je daar op je gemak bij voeltquote:Op donderdag 27 november 2008 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten we je ook in meervoud aanspreken?
Niet per se, maar dat is toch gebruikelijk bij mensen die Beatrix heten?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, als jij je daar op je gemak bij voelt..
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:10 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wat is een overeenkomst tussen een groene en gele muur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat is het verschil tussen een appel en een peer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Toch heb ik een TR geplaatst. Nadat ik gister damsco erop aan heb gesproken is het wel net zo eerlijk om jou een gelijke behandeling te geven.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zat te wachten tot iemand dit ging zeggenmaar jitzzzzzzzzze weet dat ik het niet meen
!
Neeee joh, alleen bij de koningin. Maar daar verwijzen we hier absoluut niet naarquote:Op donderdag 27 november 2008 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet per se, maar dat is toch gebruikelijk bij mensen die Beatrix heten?
Okay, nou dat mag hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch heb ik een TR geplaatst. Nadat ik gister damsco erop aan heb gesproken is het wel net zo eerlijk om jou een gelijke behandeling te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Als ik de naam Beatrix hoor, dan denk ik automatisch aan de koningin.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeee joh, alleen bij de koningin. Maar daar verwijzen we hier absoluut niet naar!
Hoi Beaquote:Op donderdag 27 november 2008 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien zit de koningin ook wel op fok...
Nou ja, bij deze hou ik op om je te laten happen want dat is een onmogelijke missie.quote:
Ja dat was de grapquote:Op donderdag 27 november 2008 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik de naam Beatrix hoor, dan denk ik automatisch aan de koningin.
Misschien zit de koningin ook wel op fok...
Hahaha, ja moeilijk hequote:Op donderdag 27 november 2008 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, bij deze hou ik op om je te laten happen want dat is een onmogelijke missie.
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat was de grapik ben de koningin undercover.
Ik wil gewoon graag weten wat er leeft onder het plebs!
Whehehe die fan lijkt wel op mij, ik doe ook niks zonder zetjequote:Op donderdag 27 november 2008 14:15 schreef Broekpaling het volgende:
Vanaf 11 uur bezig geweest mijn computer weer aan de praat te krijgen.
Alles getest, niks dat werkte.....![]()
Kijk ik als allerlaatst naar mijn videokaart als ik 'm aan probeer te zetten, zie ik dat de fan niet draait. (Iedere keer ging de complete pc draaien maar ik kreeg geen beeld)
Dus ik zet 'm meer uit, geef een slinger aan de fan van de videokaart en zet 'm aan. En het werkt.![]()
Ik moet dus m'n videokaart terug sturen omdat de fan niet meer uit zichzelf opstart, maar alleen met een zetje. En als de videokaart ziet dat de fan niet draait zorgt 'ie ervoor dat 'ie niet start zodat niks kapot gaat.
MAAR UWER BAAS IST ER WIEDERMAHL
Fan.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben de enige die je verhaal heeft gelezen.
Ik las het ook maar ik snapte er niets van dus besloot ik niet te reagerenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben de enige die je verhaal heeft gelezen.
Bwehe.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehehe die fan lijkt wel op mij, ik doe ook niks zonder zetje![]()
![]()
heyquote:
Misschien dat ik onder mijn kloon Allure_ je nog kan uitdagen?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ja moeilijk hewel schattig hoe je blijft proberen
!
wkaal of een baalquote:
Pas op hoor, hij is maagd.quote:
Mwoah, misschien dat het je onder Emimich nog lukt!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien dat ik onder mijn kloon Allure_ je nog kan uitdagen?
Jij wel.quote:
Ik kan alleen maar dromen dat ik zo tof en stoer ben als Emimich, helaasquote:Op donderdag 27 november 2008 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, misschien dat het je onder Emimich nog lukt!
Balen zegquote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij wel.
[..]
Ik kan alleen maar dromen dat ik zo tof en stoer ben als Emimich, helaas
Succes met uw missiequote:Op donderdag 27 november 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat was de grapik ben de koningin undercover.
Ik wil gewoon graag weten wat er leeft onder het plebs!
Iets met kaal en baal, dat in combinatie met de poll op de FP.quote:
Ooh. zo had ik het niet opgevatquote:Op donderdag 27 november 2008 14:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iets met kaal en baal, dat in combinatie met de poll op de FP.
Dacht ik dus schaamhaar.
Nee ik ben volkomen nutteloosquote:Op donderdag 27 november 2008 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hartelijk bedankt! Kunt u nog iets toevoegen aan mijn kleine onderzoek hier?
bent u een man dan is dat fijn maar liever heb ik nu een vrouw aan de lijnquote:Op donderdag 27 november 2008 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh. zo had ik het niet opgevatvertel eens over je schaamhaar BP
!?
Hoe kan dat nou als je nog..quote:Op donderdag 27 november 2008 14:26 schreef Broekpaling het volgende:
Boh, ben ik nu overseqckst?
quote:
Niet, kaal, eerder bijgewerkt. Geen bos.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh. zo had ik het niet opgevatvertel eens over je schaamhaar BP
!?
Er zijn mensen die dat niet kunnen.quote:
MiVerquote:Op donderdag 27 november 2008 14:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
bent u een man dan is dat fijn maar liever heb ik nu een vrouw aan de lijn
oh ja ja
03003030 voor hete pizza
HAEINZquote:Op donderdag 27 november 2008 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als je nog..
hmm oke...
hquote:Op donderdag 27 november 2008 14:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet, kaal, eerder bijgewerkt. Geen bos.
Wel eens kaal gehad, MÊNNUS JEUK!!111!!!1!1!
Waarom zou je het bijwerken als je toch maagd bent...quote:
Die eten papquote:Op donderdag 27 november 2008 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat niet kunnen.
Mensen zonder handen bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:30 schreef Broekpaling het volgende:
Ei koken, waarbij het eigeel nog warme snot is als je 'm eet.
Als ik dat doe krijg ik kriebel in m`n keelquote:Op donderdag 27 november 2008 14:30 schreef Broekpaling het volgende:
Ei koken, waarbij het eigeel nog warme snot is als je 'm eet.
Persoonlijke voorkeur? Dingen proberen enzo.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou je het bijwerken als je toch maagd bent...![]()
Ik geloof er geen reet van...
Ja!!!! Door een rietje....quote:Op donderdag 27 november 2008 14:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Die eten papen hoeven niet te werken.
No men.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gekookte eieren zijn zum kotsen...
Dingen proberen is goedquote:Op donderdag 27 november 2008 14:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeur? Dingen proberen enzo.
Ik wou gewoon is de boel kaal hebben. Toch niet zo vreemd als ik dat een keer probeer?![]()
Toch?![]()
![]()
Ja, die krijgen gewoon zo'n headset op en doormiddel van een potlood gaan ze mensen bellen.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Die eten papen hoeven niet te werken.
Wauw, weten we dit ook weer!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 14:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wou gewoon is de boel kaal hebben. Toch niet zo vreemd als ik dat een keer probeer?![]()
Toch?![]()
![]()
Is dat hetzelfde als je kat proberen je penis te laten likken?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toch?![]()
![]()
U vraagt ik antwoord.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, weten we dit ook weer!
Hooowwwwquote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als je kat proberen je penis te laten likken?
Dat is toch ook proberen?
Toch?![]()
quote:
Je weet hoe ruw een kattentong is? Mijn poezels likken mijn voorhoofd wel eens, na 4 likken doet het pijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als je kat proberen je penis te laten likken?
Dat is toch ook proberen?
Toch?![]()
Ik ben besneden en heb eelt op m`n eikel. Ik fap ook met een schuurpapieren handschoen aanquote:Op donderdag 27 november 2008 14:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet hoe ruw een kattentong is? Mijn poezels likken mijn voorhoofd wel eens, na 4 likken doet het pijn.
Mental image.*quote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik ben besneden en heb eelt op m`n eikel. Ik fap ook met een schuurpapieren handschoen aan
Samequote:
Jullie negeren de vraagquote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoornegeer 4ebe maar
vertel maar eens over jouw schaamhaar 4EBE
?
Was die vraag aan iedereen gesteld?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie negeren de vraagokay eigenlijk negeert alleen 4ebe de vraag
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
hihi je zei negerquote:Op donderdag 27 november 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie negeren de vraagokay eigenlijk negeert alleen 4ebe de vraag
!
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:40 schreef dagdag het volgende:
raad waar de prijs zit
1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2FAALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Liev dachboeck.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:42 schreef Skaff-a het volgende:
IK GING NET ZO EEN AI ETEN EN TOEN ZAT ER ZO EEN SCHILLETJE IN MAAR DIE HAD IK NIET OPGEGETEN
Okay ik zal m even herformuleren:quote:Op donderdag 27 november 2008 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was die vraag aan iedereen gesteld?
In dat geval moet je je vraag anders formuleren
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay ik zal m even herformuleren:
Beste KLB Slowchat, ik wil graag informatie over jullie schaamhaar.
Zouden jullie mij dat gaarne nu willen geven?
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb er vlechtjes in. Soms doe ik er ook nog strikjes om.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay ik zal m even herformuleren:
Beste KLB Slowchat, ik wil graag informatie over jullie schaamhaar.
Zouden jullie mij dat gaarne nu willen geven?
PICSquote:Op donderdag 27 november 2008 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er vlechtjes in. Soms doe ik er ook nog strikjes om.
Sexy!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hip hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:49 schreef Broekpaling het volgende:
Schaamhaar lijkt op neger haar men.
Ik soms het PSV logo voor NG.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben de letter van hun neukertje erin staan.
Het is neger haar. Of eigenlijk andersom, God geeft de negers het haar wat overblijft van het schaamhaar.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:49 schreef Broekpaling het volgende:
Schaamhaar lijkt op neger haar men.
Lief van jequote:Op donderdag 27 november 2008 14:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik soms het PSV logo voor NG.
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb voor NG een hamburger op m`n reet getatoeërdquote:Op donderdag 27 november 2008 14:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, alleen neemt ie me niet maar likt ie nu m`n reetquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:04 schreef Skaff-a het volgende:
PESTHERPESKANKER WAT SAAI
ZELFS BP POST NIET MEER!!!212!@!@!2!@!@!![]()
![]()
![]()
STIK DER MOAR IN PAUPER!!!!
ik moet naar het dorp
Eigk heb ik 'm uit een andere topic waar Chris2k postte.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha je googlde op kinky!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |