Ja, is inderdaad gewoon zelfde schoenmaat als sport schoen..quote:Op donderdag 27 november 2008 10:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga over een week of 2/3 voor het eerst snowboarden. Als ik het toffer vind dan skien dan heb ik misschien wel interesse voor de wintersport dit jaar
Is die maat 46/47 ook vergelijkbaar met schoenmaat 46/47 of vallen ze wat groter/kleiner uit. Ik heb zelf namelijk sportschoenmaat 45/46
Is goed..quote:Op donderdag 27 november 2008 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Als je hem over 3 weken nog niet verkocht hebt en snowboarden bevalt me beter dan skien, dan heb ik misschien wel interesse
Wat het is dat deze bindingen een bepaalde soort boots heeft.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:11 schreef Martijntj het volgende:
Ik had eigenlijk interesse in board&bindingen, boots heb ik zelf. Maar, boots wil je dus niet houden. Wat wil je voor 't board los? Waarschijnlijk heb ik zelf ook nog ergens bindingen liggen.
Ik ben zelf 1.91.. heb nu board die 161 is dus niet zon groot verschil.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:21 schreef Hydrogeny het volgende:
De reden dat ik hem verkoop is omdat ik zelf een nieuw board heb aangeschaft van wegen mijn lengte.
Tot hoe lang mag je zijn voor dit board?
Dus met mijn lengte van 1.83 ben ik een topboarder op dit ding?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben zelf 1.91.. heb nu board die 161 is dus niet zon groot verschil.
Ik heb er zelf nog 1,5jaar met geboard en eigenlijk niks van gemerkt maar wilde ook nieuw board.
Ik denk als je rond de 1,85 wel op de max zit, maar als beginner ga je dat niet merken
(Niet dat ik nou zo pro ben want merkte het zelf ook niet)
Als je skillz heb welquote:Op donderdag 27 november 2008 10:25 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Dus met mijn lengte van 1.83 ben ik een topboarder op dit ding?
Verkoop je die er ook bij?quote:
Haha, ik kan de skills er niet bij verkopen sorry..quote:Op donderdag 27 november 2008 10:27 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Verkoop je die er ook bij?Zit je vinger vastgeplakt op je F5 toets ofzo?
Ik kijk vanavond even als ik thuis ben.
Hey thanks for helpingquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:09 schreef Stinger666 het volgende:
Supergoed board mensen! Zelf 2 jaar op geboard toen ik net begon! Echt aanrader. Met 155cm is dit board geschikt voor mensen tot 1,85 max idd! (Uiteraard uitgaande van normaal gewicht) Dus ook boven de 100 kilo is dit board niet meer geschikt voor je en zal je een langere moeten hebben.
Flow bindingen zijn ideaal voor beginners!
@TS: Als je 1,91 bent had je al lang op een 161 of langer moeten staan! Dat verschil merk je wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |