snowworld in zoetermeer is eigenlijk bagger..quote:Op donderdag 27 november 2008 10:12 schreef Aho het volgende:
[..]
oh gaaf je zit dus vlakbij snowworld? maar meer freestyle of alpine boarder?..hoewel in snowworld je zowat slapend er af kan gaan naar beneden althans
Mogguh smokez!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen, werklustige vrienden en vriendinnen!![]()
Ik ben twee keer wezen skien in bottrop, maar niemand had me de eerste keer verteld van die knik in de baan. Ik vloog bijna tegen de muur aan omdat ik met mijn bochtjes verkeerd uitkwam. Maar ik was helemaal trots dat ik na een skilesje van een uurtje en nog nooit eerder ski's aangeraakt te hebben zonder vallen en botbreuken beneden was gekomenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga ieder jaar minimaal 1 week... meestal 2.. en dan nog een keertje of 3 per jaar naar bottdrop ofzo
offpistei s cker vet. maar neem wel iemand die het gebied kent. Hoewel ik beetje klooien met tricks ook wel leuk vindquote:Op donderdag 27 november 2008 10:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja zon 3km hoog uit ervandaan ofzo..
Ik doe beetje van beide in snowworld ligt beetje aan met wie ik ben.
Als ik met me vriendin ga doe ik meer gewoon van de piste af gaan af en toe grind of iets.
ga ik met vrienden dan ga meestal wel jumps, grinds doen.. (tenzij ik ze het moet leren)
Als ik wintersport ga doe ik alpine en offpiste..
Vind dat wel vetter dan stunten enzo eigenlijk..
Genieten van de nieuwe sneeuw en omgeving
Preciesquote:Op donderdag 27 november 2008 10:15 schreef renedis het volgende:
[..]
snowworld in zoetermeer is eigenlijk bagger..
maargoed, je weetz gekke aap, ik kom er ook wel eens omdat ik er ook dichtbij woon
ja dan hebben we wel genoeg km gemaakt met thomas ze fiatquote:Op donderdag 27 november 2008 10:13 schreef renedis het volgende:
[..]
hmm zaterdag, gaat niet lukken denk ik. of je moet richting Gouda komen.
maar dan kom je sowieso eerst langs Utrechtbeetje dubbelzinnig
uhu , daar zij de negers het zwartstquote:Op donderdag 27 november 2008 10:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
De ghetto's van takulakula zijn keihard
Neuh.. meestal bekijk ik de lijn van onderaan de berg die ik wil gaan doen..quote:Op donderdag 27 november 2008 10:17 schreef Aho het volgende:
[..]
offpistei s cker vet. maar neem wel iemand die het gebied kent. Hoewel ik beetje klooien met tricks ook wel leuk vind
* Sgele slaat GilaMonyet tegen de vlaktequote:Op donderdag 27 november 2008 10:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet tikt Sgele op zijn knie![]()
maakt geen zak uitquote:Op donderdag 27 november 2008 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Snowworld Zoetermeer ben ik ook een paar keer geweest, alleen ik kan er letterlijk geen reet van
ik ben al 2 x naar bottrop geweest toppie daar ombepert zuipen en eten en spullenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:22 schreef Aho het volgende:
[..]
maakt geen zak uitgaat tenslotte om de lol..tenzij je heel veel onderuit gaan ofz
![]()
nou ja altijd blijven lachen![]()
* GilaMonyet heeft nu auwquote:Op donderdag 27 november 2008 10:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele slaat GilaMonyet tegen de vlakte
Doe eens niet
De ghetto's van schuppekutjeveen zijn ook niet prettigquote:Op donderdag 27 november 2008 10:20 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu , daar zij de negers het zwartst
* Sgele gooit een zak ijsquote:
Ja precies.. je moet zelf gewoon wat van makenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:22 schreef Aho het volgende:
[..]
maakt geen zak uitgaat tenslotte om de lol..tenzij je heel veel onderuit gaan ofz
![]()
nou ja altijd blijven lachen![]()
* GilaMonyet bijt op het ijs en begint keihard ze apen roep te doenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een zak ijs
eet smakelijk...het is chocola
* Sgele geeft Bokito een kopstootquote:Op donderdag 27 november 2008 10:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet bijt op het ijs en begint keihard ze apen roep te doen
Ja thanks![]()
* GilaMonyet haalt Bokito erbij en die sloopt Sgele
* Runx ziet niks van het gevechtquote:Op donderdag 27 november 2008 10:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele geeft Bokito een kopstoot
Mietje
* GilaMonyet lacht Bokito uit.. en zegt HAHA JE BENT ER IN GETRAPT KUT AAPquote:Op donderdag 27 november 2008 10:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mietje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
* BarraCupraCuda neemt sgele mee naar de kroeg... rustig krijger rustig!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |