Uri geller deed hetzelfde bij Paul en Witteman, medewerkers horen bekenden van de geinterviewde van te voren uit, of men zoekt informatie op op internet, er zijn zat mogelijkheden om achter gevoelige informatie te komen, als je maar sluw bent. Het gekke is, omdat zij de indruk wekken dat het bovennatuurlijk is, dat jij denkt dat er dus geen andere oplossing voorhanden is.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:03 schreef Haushofer het volgende:
Nou ja, noem mij maar goedgelovig, maar ik kan bv best onder de indruk zijn van die O'gylvie ( geen idee hoe je het spelt; dat Schotse medium iig ). Vooral als ze zo de straat opgaan, dan wordt er soms specifieke informatie gegeven waarvan ik niet kan verklaren hoe ze dat ontfutselen
Dan wil ik bij deze van de gelegenheid gebruik maken om je goedgelovig te noemenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:03 schreef Haushofer het volgende:
Nou ja, noem mij maar goedgelovig, maar ik kan bv best onder de indruk zijn van die O'gylvie ( geen idee hoe je het spelt; dat Schotse medium iig ). Vooral als ze zo de straat opgaan, dan wordt er soms specifieke informatie gegeven waarvan ik niet kan verklaren hoe ze dat ontfutselen
Nou ja, bij straatsessies lijkt me dat nogal moeilijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:22 schreef steeg het volgende:
[..]
Uri geller deed hetzelfde bij Paul en Witteman, medewerkers horen bekenden van de geinterviewde van te voren uit, of men zoekt informatie op op internet, er zijn zat mogelijkheden om achter gevoelige informatie te komen, als je maar sluw bent. Het gekke is, omdat zij de indruk wekken dat het bovennatuurlijk is, dat jij denkt dat er dus geen andere oplossing voorhanden is.
Ja,dat was een inkopper héquote:Op maandag 26 januari 2009 13:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze van de gelegenheid gebruik maken om je goedgelovig te noemen
Het niet-bestaan van iets is sowieso niet aan te tonen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef Cmonv het volgende:
Probleem het dit soort boeken is dat uit het aantonen dat bepaalde 'mediums' liegen nog niet kan kunnen worden geconcludeerd dat de fenomenen die ze faken niet bestaat.
Je kan wel zeggen dat Char een charlatan is (en dan geloof ik je graag), maar om dan te concluderen dat het communiceren met 'bepaalde entiteiten' inderdaad onmogelijk is, dat kan niet.
Zo vallen degenen die niet in onzin geloven dus precies in dezelfde valkuil als degenen die er wel in geloven.
Maar als degenen die er niet in geloven dan aantonen dat Char c.s. de boel bedriegen, dan blijft er m.i. weinig reden over om te geloven dat de fenomenen wel echt bestaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:19 schreef Cmonv het volgende:
Dat is waar, maar dat vergeten veel mensen wel eens.
Ow en even voor de duidelijkheid: Nee ik geloof ook niet in die Uri Gellar zooi.
omdat het nogal moeilijk is dit soort info te verkrijgen moeten we maar gaan twijfelen of hij/zij het met zijn/haar hersenradar rechtstreeks uit de hersenen van nietsvermoedenden zuigt. Of dankzei geesten die blijkbaar met je meewandelen en het vertellen aan dit soort mensen... Kom toch op, elke omslachtige mogelijke verklaring is nog altijd honderd keer aannemelijker dan wat ze je soms willen laten geloven.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:42 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou ja, bij straatsessies lijkt me dat nogal moeilijk.
Overigens sta ik niet open voor het bovennatuurlijke door dergelijke programma's, maar vooral door persoonlijke ervaringen.
Nou ja, zoals ik zei: ik heb zelf ook wel wat aparte ervaringen gehad, dus ik schuif het niet meteen terzijdequote:Op maandag 26 januari 2009 15:19 schreef steeg het volgende:
[..]
omdat het nogal moeilijk is dit soort info te verkrijgen moeten we maar gaan twijfelen of hij/zij het met zijn/haar hersenradar rechtstreeks uit de hersenen van nietsvermoedenden zuigt. Of dankzei geesten die blijkbaar met je meewandelen en het vertellen aan dit soort mensen... Kom toch op, elke omslachtige mogelijke verklaring is nog altijd honderd keer aannemelijker dan wat ze je soms willen laten geloven.
euuuh, ja! Inderdaadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |