abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 16:32:24 #126
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_63882007
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:10 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Ja bij "sommigen" rolt er "misschien" iedere dag een DAMPENDE GLIMMENDE BRUINE SLANG UIT?!
[..]

Pies werkt ontsmettend. Plasses is behoorlijk apart, doch acceptabel. Bij poepsex verdien je de brandstapel.
ja, poep komt uit je aars..Nog meer 'breaking news'?
Hoe oud ben jij? Een jaar of 600? Ik krijg echt zin om je in je bek te schijten,wannaB inquisiteurtje...
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
  dinsdag 9 december 2008 @ 18:40:47 #127
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63885352
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:32 schreef Marsyas het volgende:

ja, poep komt uit je aars..Nog meer 'breaking news'?
Hoe oud ben jij? Een jaar of 600? Ik krijg echt zin om je in je bek te schijten,wannaB inquisiteurtje...
Ja, dat vind jij wel lekker. Maar sommigen nu eenmaal niet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:14:15 #128
231196 Marsyas
pi_63886204
In dit geval zal het niet een kwestie van smaak zijn...
pi_63889861
On-topic:

Als man zijnde mag ik graag rimmen, inderdaad is hygiene wel gewenst maar dan heb ik er geen enkele moeite mee, vind het wel opwindend maar vraag me niet uit te leggen waarom, misschien iets met intimiteit.. Alhoewel ik vaak meer van "platte" geilheid ben

Nu heb ik naast een vaste partner die graag ontvangt maar zelf niet rimt (no hard feelings) nog een bedpartner die wél met volle overtuiging rimt. Vind het lichamelijk niet echt bijzonder veel toevoegen maar laat haar graag begaan. En nee ik voel me daar niet homosexueel onder, en anders wat dan nog?? Sex kan heel fijn zijn, zeker als na verloop van jaren kwantiteit minder maar kwaliteit beter wordt
One civilized reader is worth a thousand boneheads
  donderdag 11 december 2008 @ 12:34:12 #130
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63930376
Wat ik opvallend vind is dat vrouwen wat volwassener reageren dan sommige (dus niet alle!!!) mannen. Gelukkig reageren er ook veel mannen eveneens volwassen.

Doen gebeurt dus zeker, maar erover praten is nog een tweede. Gelukkig is het niet andersom.

Toch blijf ik het raar vinden dat seksueel plezier bij de man die anders dan via de piemel geprikkeld is, nog steeds in een sfeer van 'niet hetero-stoer' valt. Liever lekker genieten dan zo stom zijn om je tegen te laten houden door zogenaamd stoer te zijn.
  donderdag 11 december 2008 @ 13:21:26 #131
231196 Marsyas
pi_63931576
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wat ik opvallend vind is dat vrouwen wat volwassener reageren dan sommige (dus niet alle!!!) mannen. Gelukkig reageren er ook veel mannen eveneens volwassen.

Doen gebeurt dus zeker, maar erover praten is nog een tweede. Gelukkig is het niet andersom.

Toch blijf ik het raar vinden dat seksueel plezier bij de man die anders dan via de piemel geprikkeld is, nog steeds in een sfeer van 'niet hetero-stoer' valt. Liever lekker genieten dan zo stom zijn om je tegen te laten houden door zogenaamd stoer te zijn.
Daartoe zijn Vrouwen nou 1maal beter in staat dan Mannen. Ben blij dat je het ook inziet. .
En wat je laatste opmerking betreft, stommelingen hebben geen keuze , er wordt voor ze beslist, omdat ze stom zijn. een vicieuze (homofobe) cirkel..
\("All the gays are macho, can't you see the leather shine ?" Real Men-Joe Jackson)
pi_63932187
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef bikkeltje2 het volgende:

Yeah right.

De meeste vrouwen halen het uit hun hoofd om op deze topictitel te klikken. Daardoor krijg je een vertekend beeld.
pi_63934135
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:10 schreef Dodecahedron het volgende:

Plasses is behoorlijk apart, doch acceptabel. Bij poepsex verdien je de brandstapel.
Grappig hoe mensen denken dat ze wel even de normen kunnen bepalen. Dit zijn ook net de mensen die het niet accepteren als iets wat zij 'normaal' vinden voor iemand anders onacceptabel is:
- Anale seks gaat een beetje te ver voor me
WAT LUL JE NOU

[ Bericht 1% gewijzigd door Tally op 11-12-2008 15:54:15 ]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
  donderdag 11 december 2008 @ 15:19:30 #134
231196 Marsyas
pi_63934733
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:57 schreef king_of_the_night het volgende:

[..]

Grappig hoe mensen denken dat ze wel even de normen kunnen bepalen. Dit zijn ook net de mensen die het niet accepteren als iets wat zij 'normaal' vinden voor iemand anders onacceptabel is:
- Anale seks gaat een beetje te ver voor me
WAT LUL JE NOU,

"Grappig" is anders..
'Achterlijk' is het woord..

[ Bericht 11% gewijzigd door Tally op 11-12-2008 15:54:35 ]
pi_63936379
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Yeah right.

De meeste vrouwen halen het uit hun hoofd om op deze topictitel te klikken. Daardoor krijg je een vertekend beeld.
Waarom houden vrouwen dat uit hun hoofd?
  donderdag 11 december 2008 @ 17:14:16 #136
231196 Marsyas
pi_63937626
Omdat hij een (te) vertekend beeld van Vrouwen heeft, dus..
pi_63973226
quote:
Op maandag 8 december 2008 17:03 schreef kerysa het volgende:

[..]

jij hebt gelijk
onder invloed van drugs, zoals je al vermoede.
Kan je ook specificeren welke drugs? Dan kan ik het mijn vriendin geven, want ik houd er wel van om een lekkere rimjob te krijgen...

(ik heb er dus ook totaal geen moeite mee om op andere plaatsen dan alleen mijn bloedworst + balls verwend te worden)
  zondag 14 december 2008 @ 18:36:52 #138
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_64011164
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:06 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Kan je ook specificeren welke drugs? Dan kan ik het mijn vriendin geven, want ik houd er wel van om een lekkere rimjob te krijgen...

Er blijkt iemand die geïnteresseerd is in een 'rape drug'

en te lui om de bovenstaande posts te lezen.

(ik heb er dus ook totaal geen moeite mee om op andere plaatsen dan alleen mijn bloedworst + balls verwend te worden)
pi_64012842
lol, van een rape drug, de g dus, gaat ze waarschijnlijk weinig doen omdat het te veel energie kost en als je ervaring hebt met drugs dan zul je weten dat je meestal ontremd bent en durf je het veel sneller. Dus zou zij het ook sneller doen. In ieder geval was mijn eerste keer op x.
Maar dit is geen advies. Drugs zijn slecht! (:P)
  woensdag 17 december 2008 @ 16:57:10 #140
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_64093046
Hoe conservatief is NL? Hoe open minded is NL? Hoe tolerant is NL?

Zelfs op FOK gaan we toch wel erg snel over op waardeoordelen. Ach ja, dat heb je met gevoelige onderwerpen.

Positief is wel dat er ook heel veel leuke open reacties te vinden zijn. Maar een beetje taboe is het wel zeker!
pi_64093088
quote:
Op woensdag 17 december 2008 16:57 schreef bikkeltje2 het volgende:
Zelfs op FOK gaan we toch wel erg snel over op waardeoordelen.
Eh..............

Kom je al lang op FOK? .

Ik vind het overigens wel netjes van je dat je even een soort topic samenvatting hebt gemaakt.
  woensdag 17 december 2008 @ 17:47:59 #142
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_64094353
quote:
Op woensdag 17 december 2008 16:57 schreef bikkeltje2 het volgende:
Hoe conservatief is NL? Hoe open minded is NL? Hoe tolerant is NL?

Zelfs op FOK gaan we toch wel erg snel over op waardeoordelen. Ach ja, dat heb je met gevoelige onderwerpen.

Positief is wel dat er ook heel veel leuke open reacties te vinden zijn. Maar een beetje taboe is het wel zeker!
Helaas
All she wants and needs is just a little taste..
pi_64104727
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Yeah right.

Vrouwen klinkken op deze topictitel omdat het óók naar ons is gericht. Rimmen. Doen vrouwen dat ook?
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:35:59 #144
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_64155711
Toch wel grappig:
- een grenzeloos verlangen naar grenzen, zelfs als je met je tweetjes in bed belandt bent.
- hoe vrij is iemand in zijn of haar vrijheid, en helemaal als het om vrijen gaat?
- hoe ruim kan je zijn in ruimdenkendheid zolang er nog gelovigen bestaan.

oeps, ik stap nu maar over op Loesje met al deze ingevingen ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')