ja, poep komt uit je aars..Nog meer 'breaking news'?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:10 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ja bij "sommigen" rolt er "misschien" iedere dag een DAMPENDE GLIMMENDE BRUINE SLANG UIT?!
[..]
Pies werkt ontsmettend. Plasses is behoorlijk apart, doch acceptabel. Bij poepsex verdien je de brandstapel.
Ja, dat vind jij wel lekker. Maar sommigen nu eenmaal niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:32 schreef Marsyas het volgende:
ja, poep komt uit je aars..Nog meer 'breaking news'?
Hoe oud ben jij? Een jaar of 600? Ik krijg echt zin om je in je bek te schijten,wannaB inquisiteurtje...![]()
![]()
Daartoe zijn Vrouwen nou 1maal beter in staat dan Mannen. Ben blij dat je het ook inziet.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wat ik opvallend vind is dat vrouwen wat volwassener reageren dan sommige (dus niet alle!!!) mannen. Gelukkig reageren er ook veel mannen eveneens volwassen.![]()
Doen gebeurt dus zeker, maar erover praten is nog een tweede. Gelukkig is het niet andersom.![]()
Toch blijf ik het raar vinden dat seksueel plezier bij de man die anders dan via de piemel geprikkeld is, nog steeds in een sfeer van 'niet hetero-stoer' valt. Liever lekker genieten dan zo stom zijn om je tegen te laten houden door zogenaamd stoer te zijn.
Yeah right.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wat ik opvallend vind is dat vrouwen wat volwassener reageren dan sommige (dus niet alle!!!) mannen. Gelukkig reageren er ook veel mannen eveneens volwassen.![]()
Doen gebeurt dus zeker, maar erover praten is nog een tweede. Gelukkig is het niet andersom.![]()
Toch blijf ik het raar vinden dat seksueel plezier bij de man die anders dan via de piemel geprikkeld is, nog steeds in een sfeer van 'niet hetero-stoer' valt. Liever lekker genieten dan zo stom zijn om je tegen te laten houden door zogenaamd stoer te zijn.
Grappig hoe mensen denken dat ze wel even de normen kunnen bepalen. Dit zijn ook net de mensen die het niet accepteren als iets wat zij 'normaal' vinden voor iemand anders onacceptabel is:quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:10 schreef Dodecahedron het volgende:
Plasses is behoorlijk apart, doch acceptabel. Bij poepsex verdien je de brandstapel.
"Grappig" is anders..quote:Op donderdag 11 december 2008 14:57 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Grappig hoe mensen denken dat ze wel even de normen kunnen bepalen. Dit zijn ook net de mensen die het niet accepteren als iets wat zij 'normaal' vinden voor iemand anders onacceptabel is:
- Anale seks gaat een beetje te ver voor me
WAT LUL JE NOU,
Waarom houden vrouwen dat uit hun hoofd?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Yeah right.
De meeste vrouwen halen het uit hun hoofd om op deze topictitel te klikken. Daardoor krijg je een vertekend beeld.
Kan je ook specificeren welke drugs? Dan kan ik het mijn vriendin geven, want ik houd er wel van om een lekkere rimjob te krijgen...quote:Op maandag 8 december 2008 17:03 schreef kerysa het volgende:
[..]
jij hebt gelijk
onder invloed van drugs, zoals je al vermoede.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan je ook specificeren welke drugs? Dan kan ik het mijn vriendin geven, want ik houd er wel van om een lekkere rimjob te krijgen...
Er blijkt iemand die geïnteresseerd is in een 'rape drug'![]()
en te lui om de bovenstaande posts te lezen.![]()
(ik heb er dus ook totaal geen moeite mee om op andere plaatsen dan alleen mijn bloedworst + balls verwend te worden)
Eh..............quote:Op woensdag 17 december 2008 16:57 schreef bikkeltje2 het volgende:
Zelfs op FOK gaan we toch wel erg snel over op waardeoordelen.
Helaasquote:Op woensdag 17 december 2008 16:57 schreef bikkeltje2 het volgende:
Hoe conservatief is NL? Hoe open minded is NL? Hoe tolerant is NL?
Zelfs op FOK gaan we toch wel erg snel over op waardeoordelen. Ach ja, dat heb je met gevoelige onderwerpen.
Positief is wel dat er ook heel veel leuke open reacties te vinden zijn. Maar een beetje taboe is het wel zeker!
Vrouwen klinkken op deze topictitel omdat het óók naar ons is gericht. Rimmen. Doen vrouwen dat ook?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Yeah right.
De meeste vrouwen halen het uit hun hoofd om op deze topictitel te klikken. Daardoor krijg je een vertekend beeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |