quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Ik wou dat ik het was.quote:
Zeg post zelf eens foto's voordat je zit te miepen, jenkiequote:
Proxy.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:40 schreef damsco het volgende:
diegene die die tubgirl plaatste krijgt nog wat te heuren! ip is igg gelogd. ip ban?
Psssst emimich is bang voor " andere " mensenquote:Op donderdag 27 november 2008 01:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf boeit mijn piercing nou weer
Pics van haar zijn opgeslagen en kunnen nog in de toekomst gebruikt worden bij eventuele bash.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:40 schreef Fascination het volgende:
Zeg post zelf eens foto's voordat je zit te miepen, jenkie.
Vleermuizen!quote:Op donderdag 27 november 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Psssst emimich is bang voor " andere " mensen
neuj, diegene is wss te dom voor proxy. en anders gewoon proxy bannen, die zijn toch nergens goed voor.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Pics van haar zijn opgeslagen en kunnen nog in de toekomst gebruikt worden bij eventuele bash.
Ik ben niet anders, ik ben gewoon apartquote:Op donderdag 27 november 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Psssst emimich is bang voor " andere " mensen
Je weet dat je van mij houdquote:
Je bedoelt sexyquote:Op donderdag 27 november 2008 01:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
In d'r fobo.
Je moet gewoon doen wat je zelf wil hoor.
Ik kijk altijd boos op foto's.
Sexyquote:
Jammer van die typo in je naam in de TTquote:Op donderdag 27 november 2008 01:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
WAT EEN TT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eentje met zo een schoonheid zie je zelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ze ook leuke foto's !quote:Op donderdag 27 november 2008 01:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sexy? Nee joh, dat is voor de echt geile biatches
.
Wat vond Mirre van de foto van Bt, jullie hadden toch ook geruild?
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:46 schreef damsco het volgende:
[..]
Jammer van die typo in je naam in de TTIk zie die typo nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
MAARquote:
Beetje nare wenkbrauwenquote:
Haha, terwijl ik een rancuneus kutwijf benquote:Op donderdag 27 november 2008 01:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vond ze ook leuke foto's !
Maar ze vond jou toch een liever gezicht hebben
Wat danquote:
Is dat zo ja ?quote:Op donderdag 27 november 2008 01:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, terwijl ik een rancuneus kutwijf ben![]()
.
Ik had die epileerfoto toch gestuurd?
Dat wil je niet wetenquote:
Te hoekig bij die lichte kleur ogenquote:Op donderdag 27 november 2008 01:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat dan? Ik vind ze wel oke
.
Jawel.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.
Goede smaak NB. Zij is echt natuurlijk mooi
.
Dank jequote:Op donderdag 27 november 2008 01:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.
Goede smaak NB. Zij is echt natuurlijk mooi
.
Haha wat liefquote:Op donderdag 27 november 2008 01:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Is dat zo ja ?
Wel ze zei dat ze dacht dat je onder dat cynisme een hele leuke lieve meid was
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, ik ga slapen.
houvanjullieallemaal.
Voorspelbaarquote:
Inderdaad, ik heb ook iets met vrouwen met donkerbruin/zwart haar, weet niet wat 't is.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank je![]()
![]()
Ik vind Amy Lee een ontzettend mooie vrouw, met een mooie stem
Gelukkig vind Mirre dat ook dus ze vind het niet erg als ik dat zeg
Nouja, ik ga niet slapen, ik ga lezen. Last van mijn ogen door laptopquote:Op donderdag 27 november 2008 01:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Voorspelbaar
maar goed
Slaap lekker
Net zoals ik best een lieve Viking ben.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha wat lief. Ik ben ook wel lief af en toe
.
Jij drinkt Hertog Jan !quote:Op donderdag 27 november 2008 01:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, ik ga niet slapen, ik ga lezen. Last van mijn ogen door laptop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:
Hij was flauw he ik weet het:D Maar ik wou toch die foto even postenquote:Op donderdag 27 november 2008 02:00 schreef damsco het volgende:
WHahahAHA die ene geintje, ik dacht echt even: gast
Die laatste is nice gek
Dat gaat je centjes kostenquote:
dat heb ik wel over voor jullie bazen!quote:
wat? Ik kan de helft toch niet lezen op deze telefoonquote:
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 november 2008 02:07 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
wat? Ik kan de helft toch niet lezen op deze telefoon
!quote:Op donderdag 27 november 2008 02:15 schreef Cyberzone het volgende:
@nb pokkuh telefoon maar oké . Erg oninterresant.
MAAR NATUURLIJKquote:Op donderdag 27 november 2008 02:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
* veegt tranen weg *
Geniaal.
Neen dat is een user die 18 is geworden.
Maar damsco vond het nodig dat gelijk in de TT te vermelden
Nee, buffalo regelt al die geile wijvenquote:
Betalen voor fokquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 02:15 schreef Cyberzone het volgende:
@nb pokkuh telefoon maar oké . Erg oninterresant.
Ik betaal ook voor Fok!quote:
En nu weer stoppenquote:Op donderdag 27 november 2008 02:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja sorry hoor, anders komt dit topic nooit vol ik wil ook nog slapen vanavond
Aan het werk weer ja?quote:
Jazeker.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En nu weer stoppen![]()
[..]
Aan het werk weer ja?
Veel kosten ja?quote:Op donderdag 27 november 2008 02:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jazeker.
En ik zal nog wel meer moeten werken de komende tijd.
Mirre is nogal ziek.
En de verzekering vergoed niet alle onderzoeken
Waar ben je verzekerd?quote:Op donderdag 27 november 2008 02:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jazeker.
En ik zal nog wel meer moeten werken de komende tijd.
Mirre is nogal ziek.
En de verzekering vergoed niet alle onderzoeken
Unive.quote:
Univequote:Op donderdag 27 november 2008 02:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Unive.
Maar onze huidige verzekering dekt gewoonweg niet alles op het moment.
En we hebben er nooit bij stil gestaan dat zoiets als dit zou kunnen gebeuren.
Ze vergoeden het ziekenhuis wel ( de kamer en het bed en zorg en dergelijke )
Maar sommige onderzoeken worden niet vergoed.
Al kon men mij niet goed vertellen welke onderzoeken dat zijn.
Maar het heeft in iedergeval met haar lever te maken.
Dat ben ik compleet met je eens.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Unive![]()
Dat is ook echt een faal verzekeraar
Achmeaquote:Op donderdag 27 november 2008 02:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat ben ik compleet met je eens.
We wouden al overstappen naar Achmea ( voor diverse dingen )
Maar dit is in een tijdsbestek van een paar dagen gegaan.
Dus ik heb geen tijd gehad om over dit soort zooi na te denken.
Ja, soms als ik telang op KLB heb gezeten dan nemen mijn klaagemotie's het teveel over, en dan heb ik al op post gedrukt en denk ik nog ohja..quote:
Niets mis mee naar mijn mening.quote:
Ik heb mijn post al gedaan voor deze topicquote:
Dat is exact de reden dat ik nog geen topique heb aangemaakt over het feit dat ik die artsen incompetent vind en dat ik er eentje mishandeld hebquote:Op donderdag 27 november 2008 02:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja, soms als ik telang op KLB heb gezeten dan nemen mijn klaagemotie's het teveel over, en dan heb ik al op post gedrukt en denk ik nog ohja..
quote:Op donderdag 27 november 2008 02:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niets mis mee naar mijn mening.
We krijgen bijde korting op de polis omdat we sporten bij een achmea health center,
en daardoor ook weer korting op de maandelijkse prijs bij datzelfde center
Tevens hebben ze naar mijn mening een goede dekking.
Kanker.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil niet bijdehand zijn hoor![]()
OT: Aah ja dat scheelt wel ja
Oeh dat klinkt trouwens wel als een potentieel kwaliteitstopicquote:Op donderdag 27 november 2008 02:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is exact de reden dat ik nog geen topique heb aangemaakt over het feit dat ik die artsen incompetent vind en dat ik er eentje mishandeld heb![]()
JIJ ALLOCHTOONquote:Op donderdag 27 november 2008 02:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kanker.
Ik haat de Nederlandse taal
Toch maar eens een extra cursus nemen.
Maar voor een allochtoon ()
Doe ik het nog best redelijk.
Dat zal allemaal best welquote:Op donderdag 27 november 2008 02:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt trouwens wel als een potentieel kwaliteitstopic
Nouja halfquote:Op donderdag 27 november 2008 02:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
JIJ ALLOCHTOON![]()
![]()
![]()
Nou het wordt maar is tijd dat ik ga slapen
Hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 27 november 2008 02:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best wel
Maar ik heb geen zin om alleen maar gekanker over mij heen te krijgen als in :
TS kan er niet mee omgaan.
TS is achterlijk en moet arts zijn gang laten gaan
ect ect ect
Dat is niet iets waar ik NU op zit te wachten
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 november 2008 02:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij![]()
![]()
Nee geintje, ik begrijp het wel![]()
Nou trusteee
Nog steeds op mijn werkquote:Op donderdag 27 november 2008 04:14 schreef kurk_droog het volgende:hoi noorsbloed
Net wakker of moet je nog slapen?
Lekker is niet bepaald het goede woordquote:Op donderdag 27 november 2008 04:16 schreef kurk_droog het volgende:
Lekker hoor...
Ik vraag het mijzelf nu ook af waarom ik in godsnaam voor 13:00 uit bed ben. Maar ga om 7 uur met 7 man naar HamburgVanavond naar Ajax daar.
gezellig op je werk? ?quote:Op donderdag 27 november 2008 04:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lekker is niet bepaald het goede woord
Ben compleet gesloopt atm
Maar dat is wel supervet !
Drink een biertje op mij daar![]()
Hulde van een mede Ajax-supporter!quote:Op donderdag 27 november 2008 04:16 schreef kurk_droog het volgende:
Lekker hoor...
Ik vraag het mijzelf nu ook af waarom ik in godsnaam voor 13:00 uit bed ben. Maar ga om 7 uur met 7 man naar HamburgVanavond naar Ajax daar.
quote:Op donderdag 27 november 2008 04:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hulde van een mede Ajax-supporter!
Ik verwacht van de wedstrijd ook weinig maar bij europese gaat het ook om de sfeer er omheen en zoquote:Op donderdag 27 november 2008 04:35 schreef Emimich het volgende:
Denk alleen dat Ajax weinig kans maakt, maar hopen op een stuntje.
Was een aktie bij een zakelijke dongel... kon je hem voor bijna 50 kopen. Ik deed.quote:
Dude, dus jij mishandeld een arts die zijn vak gewoon maar uitoefent? Denk je dat ze jou expres lopen te pesten?quote:Op donderdag 27 november 2008 02:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is exact de reden dat ik nog geen topique heb aangemaakt over het feit dat ik die artsen incompetent vind en dat ik er eentje mishandeld heb![]()
Euh, ik zit hier ook niet zo vaak.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:01 schreef renedis het volgende:
[..]
altijd zo of loopt het wel vol op een gegeven moment hier?
een banquote:Op donderdag 27 november 2008 08:04 schreef henkdevlieg het volgende:
[..]
Euh, ik zit hier ook niet zo vaak.
Maar veel van de SC'ers hebben een ban en de rest van de vaste groep ligt nog steeds in hun bedje denk ik.
In Amsterdam, hoezo?quote:Op donderdag 27 november 2008 07:58 schreef henkdevlieg het volgende:
[..]
Mwoahh, waar woon jij? Hier is het pas bijna 8 uur 's ochtends
Erg druk is het hier niet nee.
Nu welquote:Op donderdag 27 november 2008 08:50 schreef Skaff-a het volgende:
Wisten jullie dat Cyberzone het broertje van Kali-Mist1 is?
Klopt, ik ben m`n msn lijst maar aan het bijwerkenquote:Op donderdag 27 november 2008 08:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Het is trouwens fucking rustig hier...
Ik wou ook mee naar shopquote:Op donderdag 27 november 2008 08:55 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Klopt, ik ben m`n msn lijst maar aan het bijwerken
Alle paupers, breezahs eruitAlleen nog maar bazen in mijn msn zo
Gister ging ik trouwens met Kali en Noel naar de shop. Nou die KM1 die is misschien qua leeftijd 32 maar
van geest nietWat is die gast een baas
Wel elke dag maar niet 5 per dag ofzoquote:Op donderdag 27 november 2008 08:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik wou ook mee naar shop![]()
Smoked die veel?
Je verplicht word om te blownequote:Op donderdag 27 november 2008 08:59 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wel elke dag maar niet 5 per dag ofzoEn zijn vriendin is 20
![]()
Die vind overigens dat hij door moet blowen omdat hij anders te druk is
Best baas dacht ik zo
Niet gezienquote:Op donderdag 27 november 2008 09:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je verplicht word om te blowne![]()
, Was ze lekker trouwens?
Hier is het niks aan voor jouquote:Op donderdag 27 november 2008 08:01 schreef renedis het volgende:
[..]
altijd zo of loopt het wel vol op een gegeven moment hier?
Waarom zo uitbundig?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:14 schreef Skaff-a het volgende:
IK GOAT FF MIEN PENS VOLGOOIEN MET VOER!!!____![]()
![]()
![]()
Lekker, zelfde redenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Alles gaat lekker en vanavond Ajax, dus weer een reden om te zuipen.![]()
Hoe is het met jou?
schizofrenie?quote:
Lastig te zeggen, tegen PSV een goede pot voetbal gezien, maar tegen AZ was het weer huilen met de pet op. Het kan alle kanten op en ik hoop op een leuke pot en drie punten. Wat verwacht jij er van? Waar moet je achter de bar dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Lekker, zelfde redenmaar moet zelf achter de bar
wat verwacht je van de wedstrijd, na zondag
![]()
Whehe, ben ik mee gestopt. M'n toetsenbord zag er niet zo fris meer uit. Ik ga effe schijten en wat vreten. Tot zo.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dankje, maar uiteraard eet ik voor de laptop
Hoop op zegen natuurlijk, maar als het als zondag gaatquote:Op donderdag 27 november 2008 09:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, tegen PSV een goede pot voetbal gezien, maar tegen AZ was het weer huilen met de pet op. Het kan alle kanten op en ik hoop op een leuke pot en drie punten. Wat verwacht jij er van? Waar moet je achter de bar dan?
Wel je handen wassen want dat is ook niet frisquote:Op donderdag 27 november 2008 09:23 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, ben ik mee gestopt. M'n toetsenbord zag er niet zo fris meer uit. Ik ga effe schijten en wat vreten. Tot zo.
Wil je ruiken?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wel je handen wassen want dat is ook niet fris
Dongelquote:Op donderdag 27 november 2008 09:33 schreef NoelGallagher het volgende:
In Urk hebben ze geen internet, Gupje doet het illegaal.
En meestal ook nog zo'n domme vraag of zegje hebben, "Dit is me nieuwe Telefoon nummer" Typ dat gewoon naar iemandquote:Op donderdag 27 november 2008 09:37 schreef Skaff-a het volgende:
Het word tijd ook dat mijn msn lijst geleegd word
Klacht: Pauper die online-offline-online-offline gaan om te laten zien hoe kankerkut hun msn naam is
In 1942 werd de Noordoostpolder drooggemalen, maar voor de inwoners van Urk leeft het eilandgevoel nog steeds; men woont bijvoorbeeld niet in Urk maar op Urk.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee tap stroom het gemeentehuis ook voor mijn plantage trouwens
"Je hebt Sier en Werk bazen"quote:Op donderdag 27 november 2008 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga naar stage mensen![]()
![]()
Tot vanavond want daarna moet ik godver ook nog werken![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
In 1942 werd de Noordoostpolder drooggemalen, maar voor de inwoners van Urk leeft het eilandgevoel nog steeds; men woont bijvoorbeeld niet in Urk maar op Urk.
Urk kan worden omschreven als de meest kerkelijke gemeente van Nederland. Het is een zeer hechte en gesloten gemeenschap. Het plaatselijke dialect, het Urkers is nog buitengewoon vitaal en wijkt veel af van de andere dialecten uit de omgeving. Urk heeft ook haar eigen volkslied. Het Urker volkslied wordt voornamelijk gezongen tijdens de jaarlijkse aubade op Koninginnedag en overige officiële gelegenheden. Urk heeft hedentendage verreweg de grootste vissersvloot van Nederland.
Kom op...dit is toch best wel kut
Lees dat topic altijdquote:Op donderdag 27 november 2008 09:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bedankt voor de tip van gisteravond vrienden!
Drugsbloopers deel 8: Nu met gratis lachkick!
Tot voor kort droeg ik hetzelfde leed als NG, ik werkte ook bij de plus.quote:
Wat verdient hij daar, mij 2x in de week pijpen verdient hij het zelfdequote:Op donderdag 27 november 2008 09:43 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Tot voor kort droeg ik hetzelfde leed als NG, ik werkte ook bij de plus.
Ontslag nemen daar is denk ik nog geiler dan een trio met BT en BT
NG moet hetzelfde doen, paupers bij de Plus
RENE ZE ZIJN JE NIET WAARD KOM TERUG!!!!!
Ach, zo`n faalpauper als jij moet ergens genoegen mee nemenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:44 schreef Gupje het volgende:
[..]
mij 2x in de week pijpen verdient hij het zelfde
ja die papzak zit vaker tegen me te zeiken maar ik wist niet dat hij vadsig was.. dat hoorde ik hier gisterquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:46 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ach, zo`n faalpauper als jij moet ergens genoegen mee nemen
Whehehe
Nee, het is onzin. Ik moet een verslag schrijven voor de voorbereiding van mijn stage met dingen die ik allemaal al 20 keer heb ingeleverdquote:Op donderdag 27 november 2008 09:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
JongerenTrouwens heb zelf ook geen zin.
de verhalen zijn meestal ook wel leukquote:
Kankerdikke trol was beter geweest!quote:Op donderdag 27 november 2008 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja die papzak zit vaker tegen me te zeiken maar ik wist niet dat hij vadsig was.. dat hoorde ik hier gister
dus ik heb hem gelijk voor papzak uitgemaaktdenk dattie nu zn bek wel houd
Moet ook bijna weer stage lopen dus die shit zal ook voor mij bijna beginnenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, het is onzin. Ik moet een verslag schrijven voor de voorbereiding van mijn stage met dingen die ik allemaal al 20 keer heb ingeleverd.
Portfolio?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, het is onzin. Ik moet een verslag schrijven voor de voorbereiding van mijn stage met dingen die ik allemaal al 20 keer heb ingeleverd.
Fok! is niet snel dus je liegt.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:58 schreef Vandaw het volgende:
Gupje en Skaff-a, als je snel door een topic scrollt dan lijken jullie UI's op elkaar
eenschquote:Op donderdag 27 november 2008 09:58 schreef Vandaw het volgende:
Gupje en Skaff-a, als je snel door een topic scrollt dan lijken jullie UI's op elkaar
Ik geef toe dat je een baas bent.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Fok! is niet snel dus je liegt.
Als je nou gewoon toe geeft dat ik baas ben en lief om aandacht vraagt wil ik je best een paar keer quoten?
Nee geen tweede generatie, gewoon een nieuwe/extra baasquote:Op donderdag 27 november 2008 10:06 schreef Vandaw het volgende:
[..]
Ik geef toe dat je een baas bent.![]()
![]()
Wel een tweedegeneratiebaas, nadat de eerste generatie is geband.
cheers matequote:Op donderdag 27 november 2008 10:09 schreef Skaff-a het volgende:
Ik ga douchen e.d.
En daarna mijn vriendin vermaken
Tot vanmiddag
Tevens Fipoquote:Op donderdag 27 november 2008 10:16 schreef Gupje het volgende:
I'm back vind trouwens net een flesje fanta uit de AH van PuttenDie heb ik niet eens aangeraakt
Ik ook nog proberenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:58 schreef Vandaw het volgende:
ja sorry!quote:
Putten is toch niet inteeltquote:Op donderdag 27 november 2008 10:21 schreef damsco het volgende:
UrkPutten
Nu nog de mensen uit staphorst en het rijtje is compleet met inteelt volk
Ja zal wel moetenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:20 schreef timmmmm het volgende:
gupje, probeer je Bp te vervangen hier?
Ongetwijfeld een paar, en als we het over inteeltvolk hebben, moet er een belg bij!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:23 schreef damsco het volgende:
Zitten er belgen op fok dan? nee toch
Ligt BP te wippen dan of zo?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:20 schreef timmmmm het volgende:
gupje, probeer je Bp te vervangen hier?
Wat is nou echt een inteelt plek in België?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een paar, en als we het over inteeltvolk hebben, moet er een belg bij!
Sterkte man!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben een bijna belg
Het scheelt maar 3 minuten naar beneden rijden
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:27 schreef damsco het volgende:
TT voor volgende reeks: Waar inteelt-nederland zich meldt
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:29 schreef Heroinjunk het volgende:
*draait door van stomme stageverslag*
Het is hier meer school vervelingquote:Op donderdag 27 november 2008 10:38 schreef Vandaw het volgende:
Stages zijn echt de domste uitvindingen ooit. Ik verveel me de pleuris op stage en afgaande op de reacties is dat bij alle users zo.
Wat voor opleiding bezit je of ben je mee bezig?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb nog niet eens stage, maar dat wordt ook gezellig. De hele dag achter in de klas zitten en observeren. YAY.
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Royal sadness
Neuken?
Ik heb altijd al een lerares willen neuken![]()
![]()
Wat kost het als ik in je onderschrift een maand wil adverteren?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:50 schreef Vandaw het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten vakken op de havo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |