Nou ik F5 me suf.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:20 schreef jmac het volgende:
Bedacht me net dat als dit in Amerika gebeurde dat heel Nederland nu aan de buis gekluisterd zou zitten. Nu haalt iedereen z'n schouders op en zegt: ach....
quote:Nautical Attack Vector
11.26.08 | By Shlok Vaidya | Comment?
Initial OSINT reveals that the attackers (unknown number) essentially invaded Mumbai with explosives laden boats, armed to the teeth. This vector allowed them to bypass all hard security obstacles. Upon landing their craft, they spread out with a loose fluid list of targets.
Aside from initial penetration and equipment acquisition, it seems that highly autonomous units were told to simply create chaos while possible. Some went mobile (stealing police vehicles and opening fire on crowds), destroying petrol pumps, random gunfire at key transportation hubs. Others sought to hunt down and target American and British citizens at key economic targets, and are now holed up fighting for their lives.
Ik niet. Blijf hier wel voor op, al duurt het tot 7 uur.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:20 schreef jmac het volgende:
Bedacht me net dat als dit in Amerika gebeurde dat heel Nederland nu aan de buis gekluisterd zou zitten. Nu haalt iedereen z'n schouders op en zegt: ach....
Die hebben het nu over Thailand...quote:
Ik heb hier heel veel nieuwszenders en die berichten non stop. Niet zo raar ook, veel Indiers leven inde VS.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:20 schreef jmac het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 02:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb hier heel veel nieuwszenders en die berichten non stop. Niet zo raar ook, veel Indiers leven inde VS.
cheerzquote:Op donderdag 27 november 2008 02:25 schreef Skv het volgende:
http://www.fwdemails.com/2007/07/19/ndtv-news-live/
Die is het meest up to date.
Je zegt wat zinnigs Meki. Grote kans dat deze klootviolen uit Pakistan komen.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:30 schreef Meki het volgende:
Spanning tussen India en Pakistan lopen na deze aanslag op.
Al eerder was er een aanslag in Mumbai in 2006 waar 200 doden vielen als doel op treinen tijdens de spits
quote:Op donderdag 27 november 2008 02:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Je zegt wat zinnigs Meki. Grote kans dat deze klootviolen uit Pakistan komen.
Het is toch opgeeisd door 'Indiase' moslims? (niet dat dat alles zegt natuurlijk)quote:Op donderdag 27 november 2008 02:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Je zegt wat zinnigs Meki. Grote kans dat deze klootviolen uit Pakistan komen.
Die bioscoop zit aan de rotonde aan Madame Cama road (waar het ziekenhuis aan zit), tegenover het politiebureau. 100 meter landinwaarts zit Leopolds en 200 meter richting de zee vind je de Gateway, met daar tegenover het Taj hotel. Hartje Colaba allemaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |