De president zag er ongeveer als volgt uit:quote:
Zoiets vermoedde ik al. Maar waar was ze in beeld dan? Want dat heb ik dan blijkbaar gemist, en het hier vlak boven geposte filmpje wil bij mij niet laden.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De president zag er ongeveer als volgt uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Vreemd dat deze zo uitgebreid het nieuws haalt.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:01 schreef jpjedi het volgende:
We hebben aanslagen gehad door het gehele land.
[..]
Ik volg NDTV News - LIVEquote:Op donderdag 27 november 2008 12:43 schreef OudeMan het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al. Maar waar was ze in beeld dan? Want dat heb ik dan blijkbaar gemist, en het hier vlak boven geposte filmpje wil bij mij niet laden.
Het verschil tussen een bom met 200 doden en een paar gunmen met 200 doden.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:44 schreef Fides het volgende:
[..]
Vreemd dat deze zo uitgebreid het nieuws haalt.
Armoede en corruptie heb je vrijwel overal. Fundamentalisten zijn ook wijdverspreid. Al met al is de kans om bij een aanslag betrokken te raken nog steeds miniem. Daar maak ik me niet zo heel druk om. Ondanks de problemen die India kent, lijkt het me een heel mooi land.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:55 schreef starla het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan dus, net zo'n waardeloos land als al die andere daar: armoede, corruptie,
fundementalisten etc, om over het kastestelsel nog maar te zwijgen.
In meer of mindere mate. Het eerste geldt voor o.a. India.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:58 schreef Metatron het volgende:
[..]
Armoede en corruptie heb je vrijwel overal. Fundamentalisten zijn ook wijdverspreid.
Mooi, maar ook ontzettend smerig, heb ik me laten vertellen door mensen die er geweest zijn. Je moet er toch een beetje van houden. De lui die ik hierover gesproken heb zouden ondanks de mooie plaatjes er geen tweede keer meer naartoe gaan.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:58 schreef Metatron het volgende:
[..]
Armoede en corruptie heb je vrijwel overal. Fundamentalisten zijn ook wijdverspreid. Al met al is de kans om bij een aanslag betrokken te raken nog steeds miniem. Daar maak ik me niet zo heel druk om. Ondanks de problemen die India kent, lijkt het me een heel mooi land.
Aha! Die doet het bij mij dus niet. Misschien door de één of andere plugin ofzo.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik volg NDTV News - LIVE
via deze:
http://www.fwdemails.com/2007/07/19/ndtv-news-live/
Voor mij geen reden om er niet heen te gaan.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:03 schreef starla het volgende:
[..]
In meer of mindere mate. Het eerste geldt voor o.a. India.
Inc. upper management???????????quote:Op donderdag 27 november 2008 13:17 schreef jpjedi het volgende:
Ratan Tata op TV.. De cmplete directie van Tata zit in Taj.
Zaten ze met Unilever om de tafel of zo?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:17 schreef jpjedi het volgende:
Ratan Tata op TV.. De cmplete directie van Tata zit in Taj.
Wel jammer, want ze hebben een vrouwelijke reporter die op de meest charmante wijze het woord"beginning uitspreektquote:Op donderdag 27 november 2008 13:04 schreef OudeMan het volgende:
[..]
Aha! Die doet het bij mij dus niet. Misschien door de één of andere plugin ofzo.
Ratan Tata zelf niet in ieder geval. Ze wilden het gebouw zelf niet verlaten beweert hij. Ze zijn dan ook eigenaar van Taj hotels. Misschien enkel de Taj directie..Heb het niet volledig gezien.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inc. upper management???????????!?!?!
Als in, de allerhoogste bazen?
Lijkt mij dat die dan wel met de hoogste prioriteit worden verwijderd...
http://www.ndtv.com/convergence/ndtv/video/video_live.aspx?id=0quote:Op donderdag 27 november 2008 13:04 schreef OudeMan het volgende:
[..]
Aha! Die doet het bij mij dus niet. Misschien door de één of andere plugin ofzo.
That does it!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel jammer, want ze hebben een vrouwelijke reporter die op de meest charmante wijze het woord"beginning uitspreekt
Een soort: "bíginning.
Klinkt heel cute
Trouwens, goede verslaggeving over all.
Tanx! Die doet het ook, zelfs onder FF.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.ndtv.com/convergence/ndtv/video/video_live.aspx?id=0
Deze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |