Doe ff niet aubquote:Op donderdag 27 november 2008 09:00 schreef OudeMan het volgende:
Nou verbazingwekkend allemaal zeg. Moslimterroristen. In India.
Nee, dat zien we.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:03 schreef Metatron het volgende:
[..]
Binnenhaleb van Moslims an sich is niet gevaarlijker dan het binnenhalen van Joden, Christenen of protestanten.
Ah,ben je er weer?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:06 schreef OudeMan het volgende:
[..]
Nee, dat zien we.
-knip- dan niet
quote:Top Unilever ontsnapt aan terroristen
De top van de Brits-Nederlandse multinational Unilever was voor een conferentie bijeen in het Taj Mahal Palace Hotel toen terroristen het gisteravond aanvielen. De bestuurders zijn allemaal ongedeerd, aldus Unilever.
Het betreft bestuursvoorzitter Patrick Cescau, zijn aangewezen opvolger Paul Polman en een aantal andere hoge bestuurders. "Patrick, Paul en de rest van de groep zijn allemaal veilig. We werken eraan om de veiligheid van alle werknemers van Unilever in Mumbai te garanderen", aldus Unilever in de verklaring. De Indiase krant Mid-Day Mumbai meldde dat de topmensen van Unilever al enkele dagen in het hotel waren gehuisvest. Bij Unilever was nog niemand bereikbaar voor commentaar
yeah right,, India heeft 350 miljoen moslims en bepalen deels de identiteit van het land. Zij zijn namelijk de Indiers. En ja dat zijn net zoveel moslims als dat er mensen in Europa wonen.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:00 schreef OudeMan het volgende:
Nou verbazingwekkend allemaal zeg. Moslimterroristen. In India.
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:19 schreef linebear het volgende:
Wat een heftige shit zeg allemaal....
Gisteren voor het slapen nog even CNN gekeken en zo. Gelijk dromen gehad. Mijn kat zou geronseld zijn door Al-Queda. Zijn doel was mijn leven te terroriseren.....
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Jij zag je kat met een haarband om en een kalashnikov op je afkomen
Uiteindelijk maar een procentje of tien van de totale populatie. Verspreid over heel het land, een gebied dat ook vergelijkbaar is met Europa.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
yeah right,, India heeft 350 miljoen moslims en bepalen deels de identiteit van het land. Zij zijn namelijk de Indiers. En ja dat zijn net zoveel moslims als dat er mensen in Europa wonen.
Goh. Waar ken ik dat toch van.quote:Dit is achterlijk uitschot dat bij ons in het bedrijf door de moslims net zo hard wordt veroordeeld als hier op het forum.
Ik denk ook niet dat er iemand is die dat ontkent.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:24 schreef Frutsel het volgende:
Als Pakistan hier wederom de schuld van krijgt, dan kan het wel degelijk een vonk zijn
13.4% wel te verstaan van 1.147 mld mensen... In steden als Hyderabad 40% van de bevolking. Je spreekt over verspreiding op het land maar in India leeft 50% van de mensen in stedelijk gebied. Als je dit even in perspectief zet met een oppervlakte van India 3.287.263 km2 tegenover Europa met 4.325.675 km2. In Europa leven er 53 miljoen moslims en dan met name in de Balkanstaten en in de grote steden.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:42 schreef OudeMan het volgende:
[..]
Uiteindelijk maar een procentje of tien van de totale populatie. Verspreid over heel het land, een gebied dat ook vergelijkbaar is met Europa.
[..]
Goh. Waar ken ik dat toch van.
Maakt dat wat uit dan? En wat, en hoe? Leg het me ajb uit, want ik zie het niet.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
13.4% wel te verstaan van 1.147 mld mensen... In steden als Hyderabad 40% van de bevolking. Je spreekt over verspreiding op het land maar in India leeft 50% van de mensen in stedelijk gebied. Als je dit even in perspectief zet met een oppervlakte van India 3.287.263 km2 tegenover Europa met 4.325.675 km2. In Europa leven er 53 miljoen moslims en dan met name in de Balkanstaten en in de grote steden.
Echter mijn punt is dat dit in India geen immigranten zijn maar gewoon autochtonen.
Jij schreef:quote:Laatste opmerking kan ik niet plaatsen.
Komt dit je niet bekend voor? Dit is gewoon de standaardreactie van moslims, waar ook ter wereld (ook hier in Nederland), als het gaat om geweld vanuit islamitische hoek. Ondertussen heffen ze stiekem het glas. Ongeloofwaardig en nietszeggend, imho.quote:Dit is achterlijk uitschot dat bij ons in het bedrijf door de moslims net zo hard wordt veroordeeld als hier op het forum.
Volgens mij was jij degene die een punt probeerde te maken met getallen en niet ik. Het enige wat ik post is een volledige statistiek.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:37 schreef OudeMan het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? En wat, en hoe? Leg het me ajb uit, want ik zie het niet.
[..]
Jij schreef:
[..]
Komt dit je niet bekend voor? Dit is gewoon de standaardreactie van moslims, waar ook ter wereld (ook hier in Nederland), als het gaat om geweld vanuit islamitische hoek. Ondertussen heffen ze stiekem het glas. Ongeloofwaardig en nietszeggend, imho.
Tuurlijk. Net zoals alle Christenen die aanslagen op artsen die abortus plegen openlijk afkeuren thuis het glas heffen. Lazer toch op man.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:37 schreef OudeMan het volgende:
Komt dit je niet bekend voor? Dit is gewoon de standaardreactie van moslims, waar ook ter wereld (ook hier in Nederland), als het gaat om geweld vanuit islamitische hoek. Ondertussen heffen ze stiekem het glas. Ongeloofwaardig en nietszeggend, imho.
Kinderen, inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:40 schreef JohnDope het volgende:
Die lui waarvan ik foto's heb gezien onlijn en die de boel daar liepen te verstieren, leken wel op kansenjongeren.
Inderdaadquote:Op donderdag 27 november 2008 10:40 schreef JohnDope het volgende:
Die lui waarvan ik foto's heb gezien onlijn en die de boel daar liepen te verstieren, leken wel op kansenjongeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |