abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63557236
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:00 schreef OudeMan het volgende:
Nou verbazingwekkend allemaal zeg. Moslimterroristen. In India.
Doe ff niet aub

[ Bericht 14% gewijzigd door Frutsel op 27-11-2008 09:29:53 ]
pi_63557272
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:03 schreef Metatron het volgende:

[..]

Binnenhaleb van Moslims an sich is niet gevaarlijker dan het binnenhalen van Joden, Christenen of protestanten.
Nee, dat zien we.

-knip- dan niet
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 09:18:50 #228
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_63557481
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:06 schreef OudeMan het volgende:

[..]

Nee, dat zien we.

-knip- dan niet
Ah,ben je er weer?
Ga ff naar POL, het aaahikwordgek-topic.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_63557485
Wat een heftige shit zeg allemaal....

Gisteren voor het slapen nog even CNN gekeken en zo. Gelijk dromen gehad. Mijn kat zou geronseld zijn door Al-Queda. Zijn doel was mijn leven te terroriseren.....
  donderdag 27 november 2008 @ 09:21:48 #230
62913 Blik
The one and Only!
pi_63557534
Unilever zwijnt flink
quote:
Top Unilever ontsnapt aan terroristen
De top van de Brits-Nederlandse multinational Unilever was voor een conferentie bijeen in het Taj Mahal Palace Hotel toen terroristen het gisteravond aanvielen. De bestuurders zijn allemaal ongedeerd, aldus Unilever.

Het betreft bestuursvoorzitter Patrick Cescau, zijn aangewezen opvolger Paul Polman en een aantal andere hoge bestuurders. "Patrick, Paul en de rest van de groep zijn allemaal veilig. We werken eraan om de veiligheid van alle werknemers van Unilever in Mumbai te garanderen", aldus Unilever in de verklaring. De Indiase krant Mid-Day Mumbai meldde dat de topmensen van Unilever al enkele dagen in het hotel waren gehuisvest. Bij Unilever was nog niemand bereikbaar voor commentaar
pi_63557671
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:00 schreef OudeMan het volgende:
Nou verbazingwekkend allemaal zeg. Moslimterroristen. In India.
yeah right,, India heeft 350 miljoen moslims en bepalen deels de identiteit van het land. Zij zijn namelijk de Indiers. En ja dat zijn net zoveel moslims als dat er mensen in Europa wonen.

Dit is achterlijk uitschot dat bij ons in het bedrijf door de moslims net zo hard wordt veroordeeld als hier op het forum.

[ Bericht 14% gewijzigd door Frutsel op 27-11-2008 09:30:42 ]
pi_63557750
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:19 schreef linebear het volgende:
Wat een heftige shit zeg allemaal....

Gisteren voor het slapen nog even CNN gekeken en zo. Gelijk dromen gehad. Mijn kat zou geronseld zijn door Al-Queda. Zijn doel was mijn leven te terroriseren.....
Jij zag je kat met een haarband om en een kalashnikov op je afkomen
  donderdag 27 november 2008 @ 09:41:15 #233
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_63557970
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:29 schreef jpjedi het volgende:

[..]

yeah right,, India heeft 350 miljoen moslims en bepalen deels de identiteit van het land. Zij zijn namelijk de Indiers. En ja dat zijn net zoveel moslims als dat er mensen in Europa wonen.
Uiteindelijk maar een procentje of tien van de totale populatie. Verspreid over heel het land, een gebied dat ook vergelijkbaar is met Europa.
quote:
Dit is achterlijk uitschot dat bij ons in het bedrijf door de moslims net zo hard wordt veroordeeld als hier op het forum.
Goh. Waar ken ik dat toch van.
pi_63557980
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:41 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63558743
Zo meteen gaan ze het Trident bestormen.

Echter er duiken steeds meer geruchten op:
-Pakistaanse nationals gearresteerd,
-Highly trained terrorists
-Joint chiefs of staff zijn bij elkaar geroepen

Het zal toch verdorie geen vonk zijn i het lang sluimerende conflict?
pi_63558851
Die geruchten kunnen op zichzelf ook juist de vonk zijn. Eerst maar eens zien of het echt waar is...
pi_63558879
Wat zijn pakistaanse nationals?
pi_63558939
Mensen met een Pakistaanse nationaliteit.
  donderdag 27 november 2008 @ 10:19:21 #240
51286 w00h00
Digital man!
pi_63558983
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:41 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_63559147
Als Pakistan hier wederom de schuld van krijgt, dan kan het wel degelijk een vonk zijn
pi_63559179
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:24 schreef Frutsel het volgende:
Als Pakistan hier wederom de schuld van krijgt, dan kan het wel degelijk een vonk zijn
Ik denk ook niet dat er iemand is die dat ontkent.
pi_63559264
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:42 schreef OudeMan het volgende:

[..]

Uiteindelijk maar een procentje of tien van de totale populatie. Verspreid over heel het land, een gebied dat ook vergelijkbaar is met Europa.
[..]

Goh. Waar ken ik dat toch van.
13.4% wel te verstaan van 1.147 mld mensen... In steden als Hyderabad 40% van de bevolking. Je spreekt over verspreiding op het land maar in India leeft 50% van de mensen in stedelijk gebied. Als je dit even in perspectief zet met een oppervlakte van India 3.287.263 km2 tegenover Europa met 4.325.675 km2. In Europa leven er 53 miljoen moslims en dan met name in de Balkanstaten en in de grote steden.

Echter mijn punt is dat dit in India geen immigranten zijn maar gewoon autochtonen.

Laatste opmerking kan ik niet plaatsen.
pi_63559535
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:28 schreef jpjedi het volgende:

[..]

13.4% wel te verstaan van 1.147 mld mensen... In steden als Hyderabad 40% van de bevolking. Je spreekt over verspreiding op het land maar in India leeft 50% van de mensen in stedelijk gebied. Als je dit even in perspectief zet met een oppervlakte van India 3.287.263 km2 tegenover Europa met 4.325.675 km2. In Europa leven er 53 miljoen moslims en dan met name in de Balkanstaten en in de grote steden.

Echter mijn punt is dat dit in India geen immigranten zijn maar gewoon autochtonen.
Maakt dat wat uit dan? En wat, en hoe? Leg het me ajb uit, want ik zie het niet.
quote:
Laatste opmerking kan ik niet plaatsen.
Jij schreef:
quote:
Komt dit je niet bekend voor? Dit is gewoon de standaardreactie van moslims, waar ook ter wereld (ook hier in Nederland), als het gaat om geweld vanuit islamitische hoek. Ondertussen heffen ze stiekem het glas. Ongeloofwaardig en nietszeggend, imho.
pi_63559549
In India wordt altijd direct naar Pakistan gewezen als er een aanslag is gepleegd. Echter Pakistan is ook de beroerdste niet om af wat zout in de Indiase wonden te strooien. Wat me vooral beangstigd is dat beide landen over nucleaire wapens beschikken.

De geruchten komen hier op verschillende nieuws zenders telkens terug.. inderdaad maar hopen dat er niets van waar blijkt.
pi_63559607
Die lui waarvan ik foto's heb gezien onlijn en die de boel daar liepen te verstieren, leken wel op kansenjongeren.
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63559685
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:37 schreef OudeMan het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit dan? En wat, en hoe? Leg het me ajb uit, want ik zie het niet.
[..]

Jij schreef:
[..]

Komt dit je niet bekend voor? Dit is gewoon de standaardreactie van moslims, waar ook ter wereld (ook hier in Nederland), als het gaat om geweld vanuit islamitische hoek. Ondertussen heffen ze stiekem het glas. Ongeloofwaardig en nietszeggend, imho.
Volgens mij was jij degene die een punt probeerde te maken met getallen en niet ik. Het enige wat ik post is een volledige statistiek.

Sorry maar ik ga niet discussiėren met je. Zijn genoeg topics over en zulke kortzichtige meningen helpen onze wereld geen steek verder.
pi_63559718
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:37 schreef OudeMan het volgende:
Tuurlijk. Net zoals alle Christenen die aanslagen op artsen die abortus plegen openlijk afkeuren thuis het glas heffen. Lazer toch op man.

En ja, ik vind elk geloof eigenlijk te achterlijk voor woorden, en de Islam zo mogelijk nog wel het achterlijkst van allemaal, maar ik zie geen reden om rucksichtloos iedereen die dat geloof aanhangt tot latente terrorist te bestempelen.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_63559734
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:40 schreef JohnDope het volgende:
Die lui waarvan ik foto's heb gezien onlijn en die de boel daar liepen te verstieren, leken wel op kansenjongeren.
Kinderen, inderdaad.
pi_63559760
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:40 schreef JohnDope het volgende:
Inderdaad

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')