Net ook even iemand aan de lijn gehad, en gisteren avond schijnt in ieder geval een kroeg afgebroken te zijn, waardoor ze via het raam naar buiten moesten en de kassa's lagen midden op straat zei die.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Denk dat die gast een beetje overdrijft! Ik had net een Ajacied aan de lijn die er sinds gister avond al is. Hij zei dat er alleen gister een de kroeg wat hatelijk gezongen is naar een groepje (Waarschijnlijk voetbalsupporters. Hij wist niet eens van welke club) en dat het voor de rest wel rustig was.
Holländische Hooligans randalieren auf dem Kiezquote:Op donderdag 27 november 2008 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sufferd! Hoe kun je nou zeggen dat ik er niets van snap? Ik heb die gast aan de telefoon gehad en hij zei dat er niets noemenswaardig gebeurt is. Waarom zou hij daar over liegen?
Haha D-K sukkolquote:Op donderdag 27 november 2008 13:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
Holländische Hooligans randalieren auf dem Kiez
http://www.abendblatt.de/daten/2008/11/27/980228.html
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
Holländische Hooligans randalieren auf dem Kiez
http://www.abendblatt.de/daten/2008/11/27/980228.html
Wat hebben ze gedaan volgens dat artikel dan? Er staat alleen dat ze het cafe uit zijn gezet en er 13 man opgepakt zijn.quote:
Ze zijn vast niet opgepakt voor zweetvoeten.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben ze gedaan volgens dat artikel dan? Er staat alleen dat ze het cafe uit zijn gezet en er 13 man opgepakt zijn.
Nee, maar de Duitse politie kennende zou het zomaar kunnen door overmatig dronkenschap.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze zijn vast niet opgepakt voor zweetvoeten.
En avond en nachtquote:Op donderdag 27 november 2008 14:00 schreef Sethje het volgende:
In Bremen was vorig jaar ook wel van een razzia sprake natuurlijk....je werd vanuit elke hoek vastgezet op dat plein, het was wachten totdat mensen gingen reageren......maargoed. De boys hebben nog een hele middag voor de boeg
Ja de ME komt vast omdat er hatelijk is gezongen in een kroegjequote:Op donderdag 27 november 2008 13:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben ze gedaan volgens dat artikel dan? Er staat alleen dat ze het cafe uit zijn gezet en er 13 man opgepakt zijn.
Leer eens lezen voordat je mij "domme kneus" gaat noemen . Waar zeg ik dat hatelijk zingen de rede was voor die aanhoudingen?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja de ME komt vast omdat er hatelijk is gezongen in een kroegje. Domme kneus.
Ze hebben volgens het artikel in het uitgaanscentrum van Hamburg (Kiez) ongeregeldheden veroorzaakt door onder andere in een Bar (Lehmitz), met geweld de bar gasten te hebben verjaagd. Tuurlijk het stelt allemaal niks voor hoor, ben ik met je eens. Zoiets gebeurd eigenlijk bij (elke) wedstrijdquote:Op donderdag 27 november 2008 13:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
Duitse kranten zijn grotere roddelkranten dan de Telegraaf. Dus neem het maar met een korreltje zout.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:06 schreef ASroma het volgende:
[..]
Ze hebben volgens het artikel in het uitgaanscentrum van Hamburg (Kiez) ongeregeldheden veroorzaakt door onder andere in een Bar (Lehmitz), met geweld de bar gasten te hebben verjaagd. Tuurlijk het stelt allemaal niks voor hoor, ben ik met je eens. Zoiets gebeurd eigenlijk bij (elke) wedstrijd
Jij zegt dat er enkel hatelijk is gezongen naar elkaar, maar voor de rest verder wel rustig is geweest.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Leer eens lezen voordat je mij "domme kneus" gaat noemen . Waar zeg ik dat hatelijk zingen de rede was voor die aanhoudingen?
Goed gelezen jongen! Je leert het nog wel.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij zegt dat er enkel hatelijk is gezongen naar elkaar, maar voor de rest verder wel rustig is geweest.
Dank je. Met jouw dyslectie gaat het ook steeds beter zie ikquote:Op donderdag 27 november 2008 14:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Goed gelezen jongen! Je leert het nog wel.
Maar vertel me nou eens waar ik zeg dat mensen aangehouden zijn door hatelijk gezang naar elkaar?
Wat is er gebeurt dan? Wat is de rede van de aanhoudingen?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dank je. Met jouw dyslectie gaat het ook steeds beter zie ik.
Jij zegt dat er niets is gebeurd, terwijl hier boven toch een of ander nieuwsbericht staat. Degene die jij aan de lijn hebt gehad heeft dus niet helemaal gelijk gehad.
Vervanger voor Huntelaar?quote:Charisteas en Nürnberg stevenen af op afscheid
27/11/2008 13:19
In de winterstop komt waarschijnlijk een einde aan de ongelukkige samenwerking tussen Angelos Charisteas en 1. FC Nürnberg. 'De signalen wijzen op een afscheid', zegt manager Martin Bader van de Duitse club.
In de zomer van 2007 zag Charisteas zijn verhuizing van Feyenoord naar 1. FC Nürnberg als een mooie stap in zijn carrière. Bijna anderhalf jaar later, en een degradatie naar de Tweede Bundesliga rijker, is weinig meer over van dat gelukzalige gevoel.
'We hadden het beiden anders voorgesteld', zegt Bader in de Nürnberger Abendzeitung. 'Ik denk dat Harry hier ook niet meer gelukkig is.' Twee clubs uit Engeland en eentje uit Griekenland hebben interesse getoond.
De manager denkt aan 'een verhuur met optie tot koop' als oplossing voor de problemen. Ook Nürnberg komt een vertrek van Charisteas goed uit. De Griekse spits drukt met zijn salaris zwaar op de begroting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |