abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63561122
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:00 schreef Putdeksels het volgende:
Belooft veel goeds als je in Oberhausen al verkeerd zit
Dan heb je wel de grenscontroles omzeild.
pi_63561181
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dan heb je wel de grenscontroles omzeild.
Die er nooit zijn.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63561205
quote:
Op donderdag 27 november 2008 07:44 schreef Jasza het volgende:
Iemand die ff kan posten hoe je vanaf oberhausen naar hamburg moet? Maatjes zitten verkeerd
WTF

Vanuit welk deel in Nederland zijn ze vertrokken dan?
pi_63561239
Mooi dat Gabri waarschijnlijk in de basis zal staan. Word nog wat als iedereen fit is.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63561537
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:39 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Die er nooit zijn.
Bij Enschede waren (/zijn) "gewoon" grenscontroles.
pi_63561545
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Bij Enschede waren (/zijn) "gewoon" grenscontroles.
Rond oud en nieuw op vuurwerk ja
pi_63561935
quote:
De begin dit jaar 'in onderling overleg vertrokken' Ajax-directeuren Maarten Fontein en Martin van Geel hebben samen een vertrekpremie van in totaal 1.125.000 euro meegekregen. Algemeen directeur Fontein streek 325.000 euro op plus een bonus van 150.000 euro, technisch directeur Van Geel kreeg zelfs 600.000 mee en daarbovenop een bonus van 50.000 euro. Van Geel is nu werkzaam voor Roda JC. (De Telegraaf)
pi_63562043
Dat krijg je als je mensen ontslaat die nog een contract hebben, niets nieuws onder de zon.

edit: Haha, als je bij Oberhausen zit: neus richting het noorden und immer geradeaus.
pi_63562257
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

WTF

Vanuit welk deel in Nederland zijn ze vertrokken dan?
hehehe wel grappig Amsterdam-Hengelo-Bremen-Hamburg. Volgens mij zijn ze nu op weg naar Dortmund-Ajax ofzo

pi_63562343
Vanuit Amsterdam in Oberhausen komen
Dan zijn ze na Utrecht dus al verkeerd gereden
pi_63562365
Schijnt gisteren al gezellig geweest te zijn in Hamburg. Krijg net een smsje. Al aardig wat incidentjes geweest. Heel veel politie en erg veel gekken van Ajax.
pi_63562447
quote:
Der heutige Fernseh-Abend wird für den Real-Star nicht einfach. „Für mich schlagen schon zwei Herzen in meiner Brust. Aber ich glaube trotzdem, dass der HSV am Ende die Nase vorn haben wird.“
Hiermee bedoelt hij dus gewoon dat ie denkt dat HSV uiteindelijk wint vanavond.
pi_63562596
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:33 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Hiermee bedoelt hij dus gewoon dat ie denkt dat HSV uiteindelijk wint vanavond.
Dat is wat ik ook al dacht ja.
pi_63562696
Maar zoals het in het Nederlands stond, leek het er meer op dat Raf bedoelde dat hij meer gevoel bij HSV had. Dat Duitse stukje veranderd de zaak
pi_63562844
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar zoals het in het Nederlands stond, leek het er meer op dat Raf bedoelde dat hij meer gevoel bij HSV had. Dat Duitse stukje veranderd de zaak
Telegraaf

Do I need to say more?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_63562982
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Schijnt gisteren al gezellig geweest te zijn in Hamburg. Krijg net een smsje. Al aardig wat incidentjes geweest. Heel veel politie en erg veel gekken van Ajax.
Ben benieuwd rest van de middag en vanavond .
pi_63563284
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Denk dat die gast een beetje overdrijft! Ik had net een Ajacied aan de lijn die er sinds gister avond al is. Hij zei dat er alleen gister een de kroeg wat hatelijk gezongen is naar een groepje (Waarschijnlijk voetbalsupporters. Hij wist niet eens van welke club) en dat het voor de rest wel rustig was.
pi_63563334
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Denk dat die gast een beetje overdrijft! Ik had net een Ajacied aan de lijn die er sinds gister avond al is. Hij zei dat er alleen gister een de kroeg wat hatelijk gezongen is naar een groepje (Waarschijnlijk voetbalsupporters. Hij wist niet eens van welke club) en dat het voor de rest wel rustig was.
Ik heb van meerderen ondertussen gehoord dat er al wel wat incidentjes geweest zijn. Ik denk dus niet dat ze overdreven, maar goed. Lekker boeiend ook verder
pi_63563358
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:00 schreef Putdeksels het volgende:
Belooft veel goeds als je in Oberhausen al verkeerd zit
pi_63563401
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik heb van meerderen ondertussen gehoord dat er al wel wat incidentjes geweest zijn. Ik denk dus niet dat ze overdreven, maar goed. Lekker boeiend ook verder
Tis maar net wat je onder "incidentjes" verstaat. Hatelijk naar elkaar zingen vind ik geen incidentjes. Incidentjes vind ik elkaar op de bek poffen en elkaar bestoken met stenen en vuurwerk.
pi_63563453
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Tis maar net wat je onder "incidentjes" verstaat. Hatelijk naar elkaar zingen vind ik geen incidentjes. Incidentjes vind ik elkaar op de bek poffen en elkaar bestoken met stenen en vuurwerk.
Het feit dat jouw bron niet eens weet welke club het was zegt wel genoeg toch?

Verder is er geen confrontatie geweest met supporters, maar is er wat gestoeid met de polizei. Zijn er ook al een aantal opgepakt..
  donderdag 27 november 2008 @ 13:12:11 #72
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_63563548
Ga er toch niet op in HAFCA haha...

Geen last minute meer voor jou ?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_63563556
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het feit dat jouw bron niet eens weet welke club het was zegt wel genoeg toch?
Jij gaat elk weekend uit met een Ajax shirt aan?
Die lui waar tegen gezongen werd waren gewoon op stap in de buurt waar de Ajacieden ook op stap waren. Die lui hadden de Ajacieden uitgedaagd ofzo en toen werd er een beetje naar elkaar gezongen.
pi_63563602
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:12 schreef Sethje het volgende:
Ga er toch niet op in HAFCA haha...

Geen last minute meer voor jou ?
Dat is inderdaad verstandiger
Sommigen snappen er bar weinig van

Nee, helaas. Zit er niet in.
Wanneer gaan wij weer eens een biertje drinken?
pi_63563697
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat is inderdaad verstandiger
Sommigen snappen er bar weinig van
Sufferd! Hoe kun je nou zeggen dat ik er niets van snap? Ik heb die gast aan de telefoon gehad en hij zei dat er niets noemenswaardig gebeurt is. Waarom zou hij daar over liegen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')